سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
بهترین اتچمنت پیستول شورتی

در این مقاله به بررسی بهترین اتچمنت پیستول شورتی می پردازیم ، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

بررسی پیستول شورتی بازی کالاف دیوتی موبایل

پیستول ها یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین گان ها در بازی کالاف دیوتی هستند و یکی از قدرتمند ترین آنها پیستول شورتی است که در سیزن جدید به بازی اضافه شده و به دلیل داشتن دمیج (قدرت) بسیار بالا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. پیستول شورتی بیش تر شبیه به شاتگان عمل می کند تا یک پیستول و به دلیل نداشتن رنج (برد) بالا و همچنین داشتن یک قدرت خوب می توان از آن به عنوان شاتگان در بازی استفاده کرد.

اما به دلیل رنج کم این گان، شات گان پلیر ها در مود بتل رویال از آن استفاده نمی کنند زیرا آسیب خاصی به انمی وارد نکرده و باید 3 الی 4 تیر را به انمی بزنید تا آن را دون کند اما برخلاف بی کاربرد بودن این گان در مود بتل رویال بازی Call of Duty Mobile این گان یکی از بهترین و قوی ترین گان های کمک کننده در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی است که پلیرها می توانند علاوه بر داشتن یک رایفل یا اسنایپ قدرتمند این پیستول را به عنوان یک شاتگان به همراه خود داشته و انمی هایی که در نزدیکی آن ها است را با یک تیر دقیق بکشند.

ما  تمام اطلاعات مربوط به پیستول شورتی، تکنیک های ویژه در استفاده از گان Shorty و همچنین بهترین اتچمنت این گان را به شما معرفی کرده ایم و شما می توانید برای آشنایی کامل با کارکرد پیستول شورتی و همچنین چگونگی استفاده از این گان مطالب زیر را مطالعه کنید.

 

بررسی پیستول شورتی بازی کالاف دیوتی موبایل
بررسی پیستول شورتی بازی کالاف دیوتی موبایل
بهترین اتچمنت پیستول شورتی برای مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل

همان طور که در تصویر بالا می بینید دمیج (قدرت) پیستول شورتی بسیار بالا است که این دمیج در بین دمیج تمام پیستول ها یک دمیج بسیار بالا و خوب است و اگر با موومنت و دقت عالی از نزدیک به انمی تیر بزنید می توانید با یک تیر آن را بیندازید. همچنین دقت گان Shorty در حدود 50 است که در حالت عادی بدون هیچ اتچمنت (تجهیزات) دیگری دقت خوبی محسوب می شود اما می توان با اضافه کردن اتچمنت های خوب دقت آن را بسیار بالا برد.

ولی برخلاف دقت خوب این گان، پیستول شورتی با داشتن رنج 38، رنج بسیار پایینی داشته و تنها می توان به عنوان یک شاتگان از آن استفاده کرد، علاوه بر این ها فایرریت (سرعت تیر) این گان در حدود 34 است که این فایریت بسیار پایین بوده و سرعت زیادی برای تیر زدن نداشته و برای همین حتما باید سعی کنید تیر اول را با دقت به انمی زده و آن را بکشید و اگر نتوانید این کار را بکنید تا پر شدن دوباره خشاب انمی می تواند سریع شما را بکشد و به طور کلی آمار این گان، پیستول شورتی را تبدیل به یک شاتگان بسیار قدرتمند کرده که اگر با دقت عالی شلیک شود می تواند انمی را با یک تیر بکشد.

اتچمنتی که در تصویر بالا برای پیستول Shorty گفته شد یکی از بهترین اتچمنت های این گان در مود مولتی پلیر است و به دلیل داشتن سرعت بالا در سریع ترین زمان ممکن با دقت بالا می تواند هر انمی که در هر کجای مپ قرار دارد را با یک تیر از نزدیک از پای درآورده و آن را بکشد.

 

پیستول شورتی بازی کالاف دیوتی موبایل
پیستول شورتی بازی کالاف دیوتی موبایل

در ادامه بخوانید: بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

تکنیک های ویژه در استفاده از پیستول شورتی در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل
  1. سعی کنید حتما تا فاصله ی یک متری انمی رفته و سپس با با یک تیر انمی را بکشید و از راه دور شلیک نکنید زیرا ممکن است انمی از فرصت استفاده کرده و سریع شما را بکشد.
  2. سعی کنید موومنت خود را قوی کرده و با یک موومنت حرفه ای یک شات بسیار قشنگ به انمی زده و او را بکشید زیرا که موومنت تاثیر بسیار زیادی در بازی داشته و از تیر خوردن جلوگیری می کند.
  3. سعی کنید تا هدف شما بر روی انمی قرار نگرفته تیر خود را شلیک نکنید زیرا ممکن است تیر شما خطا رفته و تا خشاب دوم شما پر شود انمی با گان قدرتمند خود شما را دون کند.
  4. یکی از تکنیک های پرکاربرد در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل کمپ کردن است و پیستول شورتی یکی از بهترین گان ها برای کمپ کردن بوده و شما می توانید در هر مکانی در مپ که دلتان می خواهد کمپ کرده و نشانه گیری خود را بر روی در ورودی بگذارید تا هنگامی که انمی وارد محوطه کمپ شما شد شما به راحتی بتوانید با یک تیر او را دون کنید.
  5. سعی کنید حتما تیر خود را به صورت هیپ فایر به انمی شلیک کنید تا هم زمان زیادی برای تیر زدن به انمی از شما گرفته نشود و هم اینکه شما بتوانید تیر خود را به صورت دقیق بزنید و او را بکشید.
  6. سعی کنید بیش تر در فضا های بسته مپ حرکت کنید زیرا پیستول شورتی رنج (برد) زیادی نداشته و انمی به راحتی در فضا های باز می تواند به شما شلیک کرده و شما را به راحتی بکشد.
  7. سعی کنید نهایت استفاده را از بمب هایی که در اختیارتان است بکنید تا به وسیله آن بتوانید انمی را کور کرده و یا سرعت آن را کم کنید و با نزدیک شدن به آن به راحتی انمی را با یک تیر دقیق بکشید.
  8. یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید بدانید این است که پیستول رنتی علاوه بر داشتن قدرت بسیار بالا که آن را به یک پیستول شاتگان بسیار قدرتمند تبدیل کرده این پیستول برخلاف شاتگان، یک ویژگی جدا گانه و خارق العاده دارد و آن ویژگی نوع خاص دو لول بودن این شاتگان است به طوری که شما می توانید دو تیر را به صورت پشت سرهم به انمی شلیک کنید به طوری اگر تیر اول شما خطا رفت بلافاصله شما می توانید تیر دوم را بدون عوض کردن خشاب پشت سر آن شلیک کرده و انمی را بکشید.

پس شما می توانید با مطالعه مطالب بالا به صورت کامل با پیستول شورتی و همچنین تکنیک های ویژه در استفاده از این گان آشنایی پیدا کرده و با کشتن تمام انمی ها با اقتدار وین بازی را از آن خود کنید.

منبع : بررسی پیستول شورتی بازی کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *