سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
گان لجند رایگان سیزن جدید

در این مقاله به بررسی و آموزش چگونگی دریافت گان لجند رایگان سیزن جدید میپردازیم.

گان لجندری رایگان

کالاف دیوتی موبایل، بازی محبوب و با کیفیت به حساب می آید که امکانات متنوعی را در خود جای داده است. سلاح ها و تفنگ های موجود درون این بازی تنوع زیادی داشته و شما می توانید بر اساس نیاز های اصلی بازی و علاقه تان یک گان خاص را انتخاب کنید. با کیفیت ترین و پر قدرت ترین گان های موجود در این بازی، لجندری هستند. البته که دریافت گان لجندری رایگان در کالاف دیوتی موبایل کار راحتی نیست.

افراد برای اینکه بتوانند این پروسه را به درستی و به راحتی طی کنند، همواره باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشند. البته که سریع ترین روش موجود برای تهیه گان، خرید سی پی و تهیه این آیتم به صورت پولی می باشد. در هر صورت امروز ما روش های تهیه گان لجندری رایگان را با هم بررسی می کنیم. پس با ما همراه شوید.

نحوه دریافت گان لجندری رایگان در کالاف دیوتی موبایل

اکثر پلیر های بازی کالاف دیوتی در جریان هستند که این بازی تفنگ های زیادی را در خود جای داده و هر کدام از این تفنگ ها هم یک سری ویژگی های خاص دارند. تفنگ های موجود در این بازی، ساب کلاس ها و زیر شاخه های متنوعی را در خود جای داده اند. افراد می توانند بر اساس سبک بازی و نیاز های خودشان نسبت به تهیه یک گان خاص اقدام نمایند. جدا از این مسئله، تفنگ های موجود در این بازی بر اساس کمیاب بودنشان هم در زیر شاخه های متنوعی تقسیم می شوند. زمانی که اسکین یک گان کمیاب شود، ارزش آن افزایش پیدا می کند.

گان لجندری رایگان، با نام هایی همچون بلو پرینت هم شناخته می شود. این بلو پرینت به گونه ای طراحی شده است که کاربران می توانند آن را برای تبدیل کردن هر گانی به لجندری مورد استفاده قرار دهند. در هر صورت، دریافت گان رایگان در کالاف دیوتی فقط زمانی امکان پذیر است که خود شرکت اکتیویژن یک ایونت خاص را تعریف کرده باشد. بهترین راه موجود برای تهیه این گان ها خرید است. شما می توانید جعبه های شانسی را باز کنید و بر اساس شانستان هم گان دریافت کنید ولی احتمال اینکه گان دریافت شده در Call of Duty mobile لجندری باشد، به شدت پایین است.

 

چگونه گان لجند رایگان سیزن جدید را بگیریم
چگونه گان لجند رایگان سیزن جدید را بگیریم

 

گان های لجندری رایگان در حالت بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق، گرفتن گان لجندری رایگان در حالت بتل رویال کالاف دیوتی موبایل چگونه است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در حالت بتل رویال، تعریف گان های لجندری کمی با بلو پرینت گفته شده فرق می کند. بلو پرینت های موجود در حالت بتل رویال تفاوت های زیادی با بلو پرینت های عادی دارند. اگر در این بازی شما به یک گان لجندری برخورد کردید، می توانید آن را با بیشترین بازدهی برای مسابقات بتل رویال مورد استفاده قرار دهید.

برای دریافت گان لجندری رایگان در حالت بتل رویال کالاف دیوتی موبایل، فقط کافی است که مناطق پر خطر و دسترسی ناپذیر را جستجو کنید. شرکت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را به گونه ای طراحی کرده تا گان های لجندری و گان های خاص در مود بتل رویال، فقط در موقعیت های خاص یافت شوند. پس برای امتحان شانستان شما به راحتی می توانید حالت نقشه را جستجو کنید و موقعیت های خاص را علامت بزنید. البته که ایر دراپ ها هم می توانند شامل گان های لجندری باشند پس در صورت نیاز، شما می توانید ایر دراپ ها را نیز جستجو کنید.

 

گان لجندری رایگان
گان لجندری رایگان

 

بهترین راه خرید گان لجندری در این بازی کدام است؟

در صورتی که شما هم به دنبال استفاده از گان لجندری هستید، بهترین راه موجود در جلوی پای شما خرید این گان می باشد. برای خرید گان لجندری در کالاف دیوتی موبایل، شما می توانید از فروشگاه های سوم شخص برای خرید سی پی استفاده کنید. فروشگاه های شناخته شده ای همچون فروشگاه ما برای خرید درون برنامه ای، خرید جم یا خرید سی پی کالاف دیوتی و فری فایر گزینه های خوبی به حساب می آیند. فروشگاه ماه با داشتن سابقه ای درخشان در این زمینه آماده رفع نیاز کاربران و فروش آیتم های درون بازی به آنها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید هم اکنون فروشگاه ما را بررسی کنید.

منبع: گرفتن گان لجندری رایگان در کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *