چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
فنک متیک کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله گان فنک بازی کالاف دیوتی موبایل و تکنیک های استفاده از آن را بررسی میکنیم ، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 

بررسی گان فنک بازی کالاف دیوتی موبایل

اس ام جی ها (SMG) یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین گان ها در بازی کالاف دیوتی موبایل هستند که به دلیل سرعت و فایرریت بسیار بالا به راحتی می توانند از نزدیک انمی جلوی خود را در چند ثانیه از پای در آورند، یکی از قدرتمند ترین اس ام جی ها گان فنک (Fennec) است که به دلیل فایرریت فوق العاده بالا در این سیزن به بهترین گان مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل تبدیل شده و طرفداران و علاقمندان زیادی را به خود اختصاص داده است.

گان فنک (Fennec) در حال حاضر محبوب ترین گان مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل بوده و به دلیل ویژگی های بسیار عالی آن از جمله فایرریت بسیار بالا طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. اگر با این گان به انمی به صورت هیپ فایر تیر بزنید به راحتی می توانید در حدود سه الی چهار ثانیه انمی روبروی خود را دون کرده و بکشید و همچنین یکی از دیگر ویژگی های بارز این گان سرعت بسیار بالا است که شما به راحتی می توانید به سرعت حرکت کرده و جلوی انمی با موومنت های (movement speed) بسیار سریع از خوردن تیر جلوگیری کرده و در نهایت با شلیک های بسیار دقیق او را بکشید.

خوشبختانه ما مطالبی را گرد آورده ایم که تمام اطلاعات مربوط به گان فنک (Fennec)، تکنیک های ویژه در استفاده از این گان و همچنین بهترین اتچمنت این گان را به شما معرفی کرده ایم، برای آشنایی کامل با کارکرد این گان و همچنین چگونگی استفاده از گان فنک (Fennec) مطالب زیر را مطالعه کنید.

 

بهترین اتچمنت گان فنک برای مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل

 

بررسی کامل گان فنک بازی کالاف دیوتی موبایل
بررسی کامل گان فنک بازی کالاف دیوتی موبایل

همان طور که در تصویر بالا می بینید دمیج (قدرت) گان فنک 25 است که این دمیج در بین اس ام جی ها دمیج خوب و عادی است و اگر با موومنت و دقت عالی از نزدیک به انمی تیر بزنید می توانید به سرعت آن را بیندازید همچنین دقت گان فنک در حدود 30 است که در حالت عادی بدون هیچ اتچمنت (تجهیزات) دیگر برای یک اس ام جی (SMG) دقت و برد نسبتاً خوبی محسوب می شود اما می توان با اضافه کردن اتچمنت های خوب دقت و برد آن را بسیار بالا برد.

ولی برخلاف دقت خوب، این گان با داشتن رنج (برد) 41 رنج بسیار پایینی داشته و باید از نزدیک با این سلاح کار کرد، علاوه بر این ها فایرریت (سرعت تیر) این گان در حدود 111 است که این فایرریت بسیار بالا بوده و سرعت زیادی برای تیر زدن دارد و برای همین شما می توانید به سرعت به انمی نزدیک شده و قبل از اینکه انمی بتواند تیری بزند در سه الی چهار ثانیه او را دون کرده و بکشید.

اتچمنتی که در تصویر بالا برای گان فنک گفته شد یکی از بهترین اتچمنت های این گان در مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل است و به دلیل داشتن فایرریت و همچین سرعت بالا در سریع ترین زمان ممکن با دقت بالا می تواند هر انمی که در هر کجای مپ قرار دارد را در نهایت سرعت از نزدیک از پای در آورده و آن را بکشد.

 

تکنیک های ویژه در استفاده ازگان فنک بازی کالاف دیوتی موبایل
  1. سعی کنید حتما تا فاصله ی یک متری انمی رفته و سپس با شلیک بسیار سریع به صورت هیپ فایر انمی را بکشید و به هیچ عنوان از راه دور شلیک نکنید زیرا ممکن است انمی از فرصت استفاده کرده و سریع شما را بکشد.
  2. سعی کنید موومنت (سرعت بازیکن) خود را قوی کرده و با یک موومنت بسیار قشنگ انمی را دون کنید زیرا که موومنت تاثیر بسیار زیادی در بازی داشته و از تیر خوردن جلوگیری کرده و شما می توانید به راحتی انمی جلوی خود را بکشید.
  3. اگر انمی از راه دور با اسنایپ خط شما گرفته و یا با یک گان دوربرد بسیار دقیق به سمت شما شلیک می کرد شما می توانید با اسنوبرد به آن نزدیک شده و به سرعت در چند ثانیه با گان Fennec به صورت هیپ فایر آن را بکشید.
  4. یکی از بهترین کلاس ها در کنار استفاده از گان فنک دیفندر است که شما می توانید بلافاصله پس از رسیدن به انمی با دیفندر آن را کور کرده و با فنک در کمترین زمان ممکن او را بکشید همچنین از کلاس هایی مانند ترپ نیز می توانید برای کاهش خون انمی در کنار گان فنک استفاده کنید.
  5. سعی کنید کسانی که در بازی گان فنک دارند را از راه دور به آن ها شلیک کرده و آن ها را با گان هایی مانند ای کی 47 (کلاشینیکف) و یا اسنایپ بکشید زیرا اگر به آن ها نزدیک شوید و پینگ آن ها بسیار خوب باشد ممکن است که حتی قبل اینکه شما بتوانید تیر زیادی بزنید در دو ثانیه شما را دون کرده و بکشند و اگر مجبور شدید به آن ها نزدیک شوید حتما با بمب هایی مانند نارنجک، نید و یا بمب دوزای سمی خون آن ها را کاهش داده و سپس با یک راش حرفه ای و موومنت بسیار عالی آن ها را دون کنید.
  6. اگر در مکانی با گان فنک کمپ کرده اید حتما نشانه آن را بر روی در ورودی گذاشته تا هنگامی که انمی وارد شد حتی فرصت تیر زدن را نیز به انمی نداده و در چند ثانیه آن را دون کنید.
  7. در مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل حتما سعی کنید هنگامی که به وسیله انداختن بمب دودزا و یا اسنوبورد به انمی نزدیک شده و به صورت هیپ فایر به انمی شلیک کنید و هرگز بر روی نشانه شلیک نکنید زیرا بسیاری از تیر های شما خطا رفته و شما می میرید.

 

گان فنک بازی کالاف دیوتی موبایل
گان فنک بازی کالاف دیوتی موبایل

پس شما می توانید با خواندن مطالب بالا به صورت کامل با گان فنک آشنایی پیدا کرده و با چیدن اتچمنت های بسیار خوب تمام انمی ها را به راحتی کشته و با اقتدار وین بازی را از آن خود کنید، همچنین شما می توانید با خرید سیپی کالاف دیوتی موبایل با قیمت بسیار مناسب و امنیت کامل از سایت ما و زدن گردونه، کریت و… به مدل اپیک و لجندر آن دست پیدا کرده و قدرت خود را در بازی چند برابر کنید.

منبع : بررسی کامل گان فنک بازی کالاف دیوتی موبایل

 

 

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *