سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
بهترین ترکیب گان در کالاف دیوتی موبایل

ما در این مقاله به بررسی بهترین ترکیب گان در کالاف دیوتی موبایل و همچنین نکات کاربردی در استفاده از گان ها می پردازیم.

 

بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی موبایل (بخش سوم)

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی های آکشن آنلاین چند نفره در سبک بتل رویال است که در هر سیزن گان های بسیار قدرتمندی را به بازی اضافه می کند و گیمر های بازی می توانند با استفاده از این گان های قدرتمند، قدرت خود را در بازی چند برابر کرده و با اقتدار تمام تر هر دشمنی که بر سر راه آن ها قرار می گیرد را بکشند و ما در مطالب زیر بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی را به شما معرفی کرده ایم.

یکی از مشکلات اکثر گیمر ها در بازی کالاف دیوتی موبایل این است که نمی دانند که چه گانی را برای بازی انتخاب کنند و برای همین دچار سردرگمی شده و با انتخاب گان های اشتباه جلوی دشمنان قدرتمند خود که گان های دقیقی تنظیم کرده کم آورده و شکست می خورند و یا اینکه مثلا در یک سیزن از بازی کالاف دیوتی از یک گان قدرتمند استفاده کرده، اما در سیزن بعد آن گان دیگر قدرت خاصی نداشته و مانند قبل عمل نمی کند.

و دلیل آن این است که اکتیویژن یا همان شرکت سازنده بازی Call of Duty Mobile در هر سیزن از بازی قدرت، دقت و یا سرعت برخی گان ها را کاهش و بعضی دیگر را افزایش می دهد زیرا این کار باعث ایجاد تنوع و همچنین جذابیت بازی برای گیمر ها شده تا در هر سیزن بتوانند از گان های متفاوت استفاده کرده و انمی هایی که بر سر راهشان قرار می گیرند را نابود کنند.

همچنین علاوه بر این ها در هرسیزن گان های جدیدی به بازی اضافه می شوند که گیمر های بازی اگر با سبک چیدن اتچمنت و همچنین تست گان ها را آشنا باشند به راحتی خوب بودن و یا بد بودن این گان را فهمیده و با چیدن یک اتچمنت بسیار خوب و عالی نهایت استفاده را از گان جدید کرده و با کشتن تمام دشمنای که بر سر راه آن ها قرار می گیرند وین بازی را از آن خود کنند.

اگر می خواهید با بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی موبایل و همچنین بهترین اتچمنت ها و تکنیک های بسیار ویژه در استفاده از این گان ها آشنا شوید حتما مطالب زیر را مطالعه کنید زیرا ما در این مطالب بخش سوم بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی را به صورت کامل به همراه نکات بسیار ویژه در استفاده از این گان های بسیار قدرتمند را به شما معرفی کرده ایم.

 

قبل از شروع قسمت دوم را مطالعه کنید: بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی (قسمت دوم)

 

بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی موبایل
بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی موبایل
گان شماره 7: فنک

گان فنک یکی از بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی با فایر ریت فوق العاده بالا و همچنین سرعت بسیار مناسب یکی از قوی ترین گان ها هم در مود بتل رویال و هم در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل بوده و در حال حاضر بهترین و قوی ترین و همچنین پرطرفدارترین گان بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل است.

یکی از ویژگی های بارز گان فنک که آن را به یکی از بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی موبایل تبدیل کرده این است که این گان دارای فایرریت بسیار بالا است و می تواند به راحتی و در چند ثانیه انمی را دون کند.

اما حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که در مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی به دلیل وجود فاصله زیاد در بین انمی ها شما هر گز نمی توانید به عنوان یک گان دوربرد و در فاصله های متوسط از گان فنک یکی از بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی استفاده کنید بلکه شما باید خود را به وسیله انداختن بمب دودزا و یا اسنوبرد به نزدیک انمی رسانده و با هیپ فایر به سمت انمی شلیک کنید تا بتوانید او را در دو الی سه ثانیه با شلیک دقیق خود بکشید.

زیرا اگر شما از فاصله دور به صورت نشانه گیری به انمی شلیک کنید علاوه بر اینکه مکان خود را بی دلیل لو می دهید بلکه به دلیل نداشتن دقت بالای این گان نمی توانید تیر های خود را به انمی بزنید و اکثر تیر های شما خطا رفته و انمی هایی که گان هایی مانند اسنایپ و یا رایفل را دارند به راحتی و با چند شلیک می توانند شما را دون کنند و اینکه گان فنک یکی از پرکاربردترین گان ها برای کمپ کردن بوده و شما می توانید هرانمی که وارد محدوده ی کمپ شما می شود را به راحتی با شلیک هیپ فایر مورد اصابت گلوله قرار داده وآن را دون کرده و بکشید.

و اما در مود مولتی پلیر گان فنک یکی از بهترین گان سیزن 6 بازی کالاف دیوتی، به دلیل داشتن سرعت بسیار زیاد و همچنین فایرریت بسیار بالا این امکان را به شما می دهد که هر انمی که بر سر راه شما قرار می گیرد را در نهایت سرعت بکشید ولی حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که تا آنجایی که می توانید به انمی نزدیک شده و سپس تیر زدن را آغاز کنید زیرا دقت این گان بالا نبوده و از راه دور اکثر تیر های شما به انمی اصابت نمی کند همچمنین هیپ فایر این گان بسیار خوب بوده و در مود مولتی پلیر نیز شما می توانید از آن برای هیپ فایر استفاده کنید.
یکی از مهم ترین خصوصیات این گان که آن را از سایر گان ها متمایز کرده و آن را به یکی از بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی تبدیل می کند این است که این گان دارای یک نشانه گیری خاص بر روی خود بوده و شما می توانید در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی با دقت هر چه تمام تر به انمی شلیک کرده و آن را با شلیک های دقیق خود بکشید.

و در کل این آمار های بسیار خوب این گان را به یکی قوی ترین و سرعتی ترین گان های بتل رویال تبدیل کرده و شما می توانید هر انمی که بر سر راه شما قرار می گیرد را در نهایت سرعت و در کمترین زمان ممکن دون کرده و آن را بکشید.

 

 

Fannec
Fannec
گان شماره 8: یوزی (ای اس ام سی)

گان یوزی یکی از بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی است و به دلیل داشتن فایر ریت و همچنین سرعت بسیار بالا یکی از پرکاربرد ترین و بهترین گان ها در بازی کالاف دیوتی موبایل بوده و به دلیل شکل بسیار زیبا و قدرت بالای خود طرفدارن بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. سرعت بسیار زیاد، فایر ریت بسیار بالا و همچنین دمیج (قدرت) خوب گان یوزی آن را به یکی از گان های اصلی و بسیار قدرتمند هم در مود بتل رویال و هم در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل تبدیل کرده است.

یکی از مهم ترین نکاتی که در استفاده از گان یوزی یکی از بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی در مود بتل رویال باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما سعی کنید، تا آنجایی که می توانید به انمی نزدیک شده و تا فاصله ی یک متری انمی بروید و سپس تیر زدن را آغاز کنید و به وسیله هیپ فایر دشمن رو به روی خود را در چند ثانیه دون کنید زیرا اگر از فاصله ی دور به انمی شلیک کنید به دلیل دقت و برد کم این گان بسیاری از تیر های شما خطا رفته و به انمی اصابت نمی کند و انمی های رو به روی شما در آن لحظه می توانند به وسیله ی گان های دور برد و همچنین اسنایپ دون کرده و بکشند، و برای همین حتما از طریق راه هایی مانند استفاده از اسنوبورد و انداختن بمب دودزا به انمی نزدیک شده و آن را دون کنید.
یکی از مشکلاتی که بسیاری از گیمرهای بازی کالاف دیوتی از آن رنج می برند این است که خشاب گان یوزی که یکی از بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی بسیار کم بوده و در بسیاری از نبرد ها که انمی های رو به روی آن ها بسیار زیاد بوده و یا اینکه از وست 3 استفاده می کردند تیر کم آورده و کشته می شوند اما شما دیگر نگران این مشکل نباشید، برای رفع این مشکل شما باید در بازی جست وجو کرده و با پیدا کردن و انداختن پرک خشاب بر روی گان UZI خود به راحتی انمی های رو به روی خود را دون و آن ها را نابود کنید.

و در مود مولتی پلیر نیز گان یوزی به عنوان یک گان سرعتی و قدرتمند به حساب می آید به طوری که شما می توانید انمی های روبه روی خود را با سرعت بسیار زیاد و در دو الی 3 ثانیه بکشید اما یکی از مهم ترین نکاتی که در مود مولتی پلیر باید به آن توجه داشته باشید این است که، تا آنجایی که می توانید به انمی نزدیک شده و سپس تیر زدن را آغاز کنید تا با کمترین شلیک بتوانید او را بکشید.

و در کل این آمار های بسیار خوب این گان را به یکی از قوی ترین و بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی هم در مود بتل رویال و هم در مود مولتی پلیر تبدیل کرده و شما می توانید به وسیله آن در نهایت سرعت انمی های رو به روی خود را دون کرده و بکشید.

 

MSMC
MSMC
گان شماره 9: هلگر

گان هلگر یکی از پرسرعت ترین و قوی ترین گان ها در بازی کالاف دیوتی است که به دلیل دقت بالا و همچنین دمیج بسیار خوب طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد.

گان هلگر یکی از بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی به دلیل داشتن فایرریت بالا و همچنین دقت و قدرت بسیار خوب یکی از گان های پرکاربرد و بسیار قدرتمند هم در مود مولتی پلیر و هم در مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب می شود، زیرا این گان به دلیل دقت بالایی که دارد این امکان را به گیمر ها داده که به راحتی انمی های رو به روی خود را در فاصله بسیار دور با شلیک های دقیق خود دون کرده و بکشند.

همچنین این گان به دلیل فایرریت بالا یکی از گان های بسیار خوب برای هیپ فایر بوده و شما می توانید به وسیله آن انمی رو به روی خود را به راحتی و در چند ثانیه دون کنید ولی حتما به این نکته توجه داشته باشید که اگر انمی رو به روی شما از گان های اس ام جی و سرعتی مانند فنک استفاده می کرد، هرگز به آن نزدیک نشده و از راه دور با شلیک های بسیار دقیق به راحتی آن را دون کنید زیرا گان هایی مانند فنک و یوزی در هیپ فایر بسیار سرعتی عمل کرده و کمتر گانی می تواند در هیپ فایر به قدرت این گان ها برسد و این به دلیل فایرریت بسیار بالای این گان ها است.

یکی دیگر از ویژگی های بارزگان هلگر که یکی بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی که آن را از سایر گان ها جدا می کند این است که این گان دارای یک خشاب صد تیر بوده که به وسیله این گان شما می توانید حتی یک اسکواد را نیز با یک خشاب دون کرده و بکشید و این خشاب در مود مولتی پلیر نیز یکی از امتیازات بسیار بالا برای این گان محسوب شده و گیمر ها به وسیله آن می توانند به راحتی در یک مکان کمپ کرده و هر انمی که به آن مکان می آید را با سرعت بسیار زیاد دون کرده و بکشند.

همچنین یکی از مهم ترین چیز هایی که شما در استفاده از این گان در مود مولتی پلیر باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما سعی کنید قبل از اینکه انمی به شما برسد این گان را بر روی نشانه گذاشته و به محض رسیدن انمی بتوانید آن را دون کرده و بکشید زیرا اگر این کار را نکنید به دلیل اینکه این گان کمی دیر بر روی نشانه می آید انمی رو به رو شما با یک گان سرعتی می تواند قبل از اینکه شما بتوانید تیری بزنید به راحتی شما را دون کند. و در کل این آمار های بسیار بالا و خوب این گان را به یکی از قدرتمند ترین و بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی تبدیل کرده است.

 

Holger
Holger
گان شماره 10: پی پی 19

پی پی 19 یکی از سرعتی ترین و بهترین گان ها در بازی کالاف دیوتی موبایل است و به دلیل داشتن فایرریت بالا و همچنین دقت بسیار خوب طرفدران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. گان پی پی 19 یکی از بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی به دلیل داشتن فایر ریت بسیار بالا و همچنین برد بسیار مناسب یکی از گان های بسیار پرکاربرد هم در مود بتل رویال و هم در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب می شود. یکی از ویژگی های بارز این گان که آن را از سایر گان ها متمایز می کند این است که اولین اس ام جی دارای یک خشاب بسیار زیاد است و شما می توانید به وسیله آن به راحتی حتی یک اسکواد را دون کنید.

گان PP19 یکی از بهترین گان سیزن 6 بازی کالاف دیوتی موبایل دارای هیپ فایر بسیار قدرتمندی بوده که شما به وسیله آن می توانید تمام انمی هایی که در نزدیک شما قرار دارد را به راحتی و در چند ثانیه دون کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که شما در استفاده از این گان در مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی باید به آن توجه داشته باشید این است که به دلیل برد متوسط این گان شما می توانید نهایتا انمی هایی که در دو و یا سه متری شما قرار دارد را به صورت دقیق بزنید و به هیچ عنوان برای فاصله های دور از آن استفاده نکنید.

در مود مولتی پلیر نیز این گان به دلیل داشتن فایر ریت بسیار خوب یکی از گان های اصلی برای گیمر ها محسوب شده اما یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی به آن توجه داشته باشید این است که حتما تا آنجایی که می توانید برای تیر زدن به انمی نزدیک شده و سپس تیر زدن را آغاز کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید انمی را از پای در آورده و آن را بکشید. و در کل این آمار های بسیار بالا و خوب گان پی پی 19 را به یکی از قوی ترین، سرعتی ترین و همچنین بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی تبدیل کرده و شما می توانید با استفاده از آن تمام انمی های درون مپ را با اقتدار نابود کرده و وین بازی را از آن خود کنید.

 

PP19
PP19
گان شماره11:ام ایکس نه

ام ایکس نه یکی از قدرتمند ترین، سریع ترین و بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی بوده و به دلیل فایرریت بالا و هیپ فایر بسیار عالی طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. کارکرد این گان نیز مانند فنک و دیگر اس ام جی ها بوده و شما می توانید برای اطلاع کامل از آن مطالب قسمت فنک و کیو کیو9 را مطالعه کنید.

 

MX9
MX9

شما می توانید با مطالعه این مطالب با بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی به صورت کامل آشنایی کرده و هر کدام که دلتان می خواهد را با یک اتچمنت بسیار عالی انتخاب کرده و با قدرت هرچه تمام تربا کشتن تمام انمی ها نهایت لذت را را از بازی ببرید، همچنین شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت بسیار مناسب و امنیت کامل از سایت ما و بازدن کریت، گردونه و… به مدل های اپیک و لجندری این گان ها دست پیدا کنید.

منبع : بهترین گان های سیزن 6 بازی کالاف دیوتی موبایل (بخش سوم)

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *