سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
بهترین اتچمنت های کالاف دیوتی موبایل

ما در این مقاله بهترین اتچمنت های کالاف دیوتی موبایل را به شما معرفی میکنیم ، پس با ما همراه باشید.

 

بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی از مهم ترین نکاتی که بسیار دارای اهمیت بوده و ما در بازی کالاف دیوتی موبایل باید به آن توجه داشته باشیم این است که اولاً بهترین گان ها را برای بازی انتخاب کرده که این برای هر فرد متفاوت بوده و هر فرد نیز بنا بر قدرت، توانایی و علاقه خود هر تفنگی که می خواهد را برداشته و با تکنیک های ویژه خود دشمن را لت و پار می کند.

اما حتما شما باید به این نکته توجه کنید که علاوه بر استفاده از تفنگ های قدرتمند خود در کنار آن، گان (تفنگ) مناسب انتخاب کنید تا در هر شرایطی بتوانید انمی جلوی خود را در هر مکانی که هست به راحتی و با چند شلیک دقیق بزنید زیرا اگر شما در کنار گان های اصلی خود از گان های خوب استفاده نکنید در خیلی از مکان ها که انمی در فاصله دور از شماست تفنگ شما در این فاصله کاربرد زیادی نداشته و انمی به راحتی می تواند شما را با دو تیر به وسیله اسنایپ دون کند.

برای مثال، مثلا اگر ما بیاییم از دو اسلحه اس ام جی مانند فنک و کیو کیو نه در مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی استفاده کنیم خوب طبیعتاً در خیلی از مکان ها در فاصله متوسط یا دور به دلیل دقت کم این تفنگ ها نمی توانید به صورت دقیق به انمی شلیک کرده و برای همین بسیاری از تیر های شما خطا رفته و انمی با اسلحه های دقیق خود می تواند با چند شلیک شما را بکشد اگر شما هم جزء آن دسته از گیمر هایی هستید که از این مشکل رنج می برید دیگر نگران نباشید زیرا ما در مطالب زیر بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل هم در مود مولتی پلیر و هم در مود بتل رویال را به شما معرفی کرده ایم.

مقاله جذاب فراموش نشود: از بین بردن لگ بازی کالاف دیوتی موبایل

 

بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل
بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل
کلاشینکف و اسنایپ

این ترکیب یکی از ترکیب های محشر و بسیار پرکاربرد و یکی از بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل بوده که بسیاری از گیمر های بازی کالاف دیوتی هم در سیزن های قبل و هم در این سیزن از آن استفاده می کنند، زیرا یکی از مهم ترین ویژگی های این ترکیب که آن را از سایر ترکیب ها جدا می کند این است که شما می توانید به وسیله این گان ها انمی های رو به رو خود را هم در فاصاله بسیار دور و هم در فاصله نزدیک به راحتی دون کنید.

دلیل آن دقت بسیار زیاد کلاشینکف و برد بالای اسنایپ است و اینکه این گان ها یکی از قدرتمند ترین گان ها و یکی از بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل بوده و به دلیل برد بسیار زیاد حتی در فاصله های بسیار زیاد اکثر تیر های شما به انمی اصابت کرده و شما می توانید آن را با کمترین تیر بکشید.

اما یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید در استفاده از این گان به آن توجه داشته باشید این است که اگر انمی جلوی شما از گان های اس ام جی بسیار سریع استفاده می کرد حتما با اسنو برد از آن دور شده و از فاصله دور به آن شلیک کرده و آن را بکشید و یا اینکه اگر هیپ فایر بسیار دقیق دارید و پلیر قدرتمندی در هیپ فایر هستید به صورت هیپ فایر به آن شلیک کرده و با موومنت های بسیار خوب آن را دون کنید.

زیرا اگر شما هیپ فایر دقیقی نداشته باشید انمی رو به رو شما می تواند به راحتی و در چند ثانیه با یکی از بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل شما را دون کند. و اینکه شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت بسیار مناسب و امنیت کامل از سایت ما به مدل های اپیک و لجندری با زدن کریت گردونه و… دست پیدا کرده و این ترکیب را به یک ترکیب چشم نواز و خارق العاده تبدیل کنید.

 

کلاشینکف و اسنایپ
کلاشینکف و اسنایپ
فنک و شاتگان

این ترکیب یکی از وحشتناک ترین و قوی ترین و یکی از بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل بوده زیرا شما به راحتی می توانید با قدرت بسیار بالایی که این دو گان در بازی کالاف دیوتی موبایل دارند حتی یک اسکواد را بزنید ولی یکی از مهم ترین نکاتی که در استفاده از این گان باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ عنوان سعی نکنید از راه دور به انمی شلیک کنید.

زیرا علاوه بر اینکه مکان خود را لو می دهید به دلیل دقت کم این گان ها نمی توانید دمیج خاصی به انمی وارد کرده و خون زیادی از آن کم کنید و انمی به وسیله اسنایپ و یا گان دقیق خود به راحتی می تواند در چند ثانیه شما را دون کند پس همیشه سعی کنید به وسیله اسنوبرد، ماشین و یا هر وسیله دیگری به انمی نزدیک شده و در سریع ترین زمان ممکن با یکی از بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل او را دون کنید.

 

فنک و شاتگان
فنک و شاتگان
ام ایکس نه و اسنایپ

اگر هیپ فایر و اسنایپ شما بسیار خوب است این ترکیب بسیار برای شما پر کاربرد بوده زیرا به دلیل هیپ فایر دقیق و بسیار بالای گان ام ایکس نه و برد بسیار خوب اسنایپ شما به راحتی می توانید فاصله های بسیار نزدیک و دور را به راحتی مور هدف قرار داده و انمی ها را بکشید.

اما یکی از مشکلات این ترکیب این است که اگر انمی در فاصله متوسط شما باشد شما به دلیل داشتن اسنایپ و یا SMG مانند MX نمی توانید آن را بکشید پس حتما سعی کنید به وسیله انداختن بمب دودزا به آن نزدیک شده و با شلیک های دقیق خود در سریع ترین زمان ممکن به وسیله هیپ فایر ام ایکس نه که از بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل است آن را بکشید.

 

ام ایکس نه واسنایپ
ام ایکس نه واسنایپ
آی سی آر و فنک

ترکیب آی سی آر و فنک یکی از ترکیب های خاص در بازی کالاف دیوتی بوده و دلیل آن این است که شما می توانید انمی های اطراف خود را در هر فاصله ای که هستند به راحتی و به صورت دقیق دون کنید و تنها مشکل آن فاصله های بسیار دور است که شما باید برای استفاده از این ترکیب تا آنجایی که می توانید به انمی نزدیک شده و آن با یکی از بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی را دون کنید.

 

آی سی آر و فنک
آی سی آر و فنک

و در نهایت شما می توانید با مطالعه مطالب بالا با بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت کامل آشنا شده و بنا بر علاقه خود یکی را انتخاب کنید و با کشتن همه انمی ها با اقتدار تمام برنده بازی شوید.

منبع : بهترین ترکیب تفنگ در بازی کالاف دیوتی موبایل

 

 

 

 

 

 

 

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *