سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
بهترین اسکین رایگان کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله بهترین اسکین رایگان کالاف دیوتی موبایل ، یعنی اسکین رایگان شنل دار را به صورت گام به گام برای شما شرح می دهیم ، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

 

دریافت اسکین رایگان شنل دار بازی کالاف دیوتی موبایل

پس از انتظار های فراوان شما ، ما برگشتیم با خبر های بسیار داغ با ماموریت های رایگان و جوایز شگفت انگیز آن، پس برای گرفتن جایزه بسیار زیبا یعنی اسکین رایگان شنل دار بازی کالاف دیوتی موبایل بقیه مطالب را به صورت کامل بخوانید.

یکی از چالش های سخت بسیاری از شما کالاف بازان عزیز این است که نمی دانید ماموریت های بازی را چطور انجام دهید و یا اینکه حتی منظور آن ماموریت ها را درک نمیکنید و به همین خاطر خیلی از وقت ها بسیاری از جوایز خوب و رایگان را از دست میدهید، اما از این به بعد دیگر نگران نباشید چرا که تیم ما از امروز تمام ماموریت های جوایز بازی کالاف دیوتی را به صورت کامل ترجمه می کند و بهترین و سریع ترین راه انجام برای گرفتن جوایز را به شما معرفی خواهد کرد، و امروز در اولین مطلب، ماموریت اسکین رایگان شنل دار را به شما معرفی می کنیم. پس دیگر معطل نکنید و برای گرفتن این جایزه بسیار ویژه رایگان یعنی اسکین رایگان شنل دار ادامه مطالب را دنبال کنید.

 

دریافت اسکین رایگان شنل دار بازی کالاف دیوتی موبایل
دریافت اسکین رایگان شنل دار بازی کالاف دیوتی موبایل
مرحله 1: به اندازه سه دست بتل رویال بازی کنید

در مرحله اول از ماموریت اسکین رایگان شنل دار، شما هیچ کار خاصی را نمی خواهد انجام دهید بلکه شما باید تنها سه دست بتل رویال بازی کنید تا مرحله اول این ماموریت را انجام داده و به جایزه 200 سی این قسمت دست پیدا کنید و اینکه فرقی نمی کند چه مودی را برای انجام این ماموریت انتخاب کنید بلکه می توانید با هر مودی که دلتان می خواهد این ماموریت را به اتمام برسانید.

ولی پیشنهاد ما برای انجام ماموریت اسکین رایگان شنل دار مود تانکی است زیرا این مود زمان کمتری داشته و شما خیلی سریع تر می توانید این قسمت از ماموریت را تکمیل کنید.

 

مرحله 2: در قسمت لجندر مپ بتل رویال فرود بیایید و لوت کنید

در مرحله دوم شما از همان اولی که از جت جنگی خود می پرید باید در یک منطقه لجندری فرود بیایید و در آن منطقه لوت کنید تا خیلی راحت ماموریت این قسمت را نیز انجام داده و به اسکین بسیار زیبای شنل دار نزدیک شوید و اینکه باید حتما 3 بار این کار را انجام دهید تا این قسمت از ماموریت شما به صورت کامل انجام شود و به گرفتن اسکین رایگان شنل دار نزدیک شوید.

 

مرحله 3: پنج انمی را در مناطق نارنجی بکشید

برای انجام ماموریت سوم اسکین رایگان شنل دار، شما باید خیلی راحت در یک مکان نارنجی فرود آمده و با جمع کردن سلاح های قدرتمند و سریع، انمی های رو به روی خود را کشته تا با کشتن 5 انمی این مرحله را نیز به پایان رسانده و یک کیف زیبا نیز به عنوان هدیه جایزه بگیرید.

 

مرحله 4: از کلس (Class) در مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید

سعی کنید برای انجام این مرحله یک کلس را انتخاب کرده و پشت سر هم بعد از اینکه پر شد با کلیک بر روی آن، آن را فعال کنید تا بعد از 5 بار استفاده این ماموریت شما نیز به اتمام برسد ولی دقیقا در این ماموریت به کلس خاصی اشاره نشده پس سعی کنید تمام کلس ها را امتحان کنید و با هر کلسی که ماموریت شما انجام شد این قسمت از ماموریت اسکین رایگان شنل دار را نیز به اتمام برسانید.

 

مرحله 5: با گان های اپیک اسات رایفل مانند کلاش (AK-47)، ای اس ام ده (AMS-10)، دی آر اچ (DR-H) و… پنج انمی را بکشید

در این مرحله از ماموریت اسکین رایگان شنل دار نیز شما همان بازی بتل رویال خود را انجام داده و در طول بازی خود انمی هایی که بر سر راه شما قرار می گیرند را با گان های اپیک اسات رایفل خود بکشید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که گان های اپیک به صورت رندوم نیز در بازی قرار گرفته اند و نیازی نیست که حتما گان اپیک خود را از دراپ بکشید.

 

مرحله 6: به وسیله گان های اپیک اس ام جی (SMG) پنج انمی را بکشید

مرحله ششم نیز مانند مرحله پنجم بوده و شما برای انجام مرحله ششم اسکین رایگان شنل دار باید تنها به وسیله گان های اپیک اس ام جی مانند فنک (FENNEC) انمی های رو به روی خود را بکشید که رایج ترین گان اپیک در حال حاضر بازی نیز فنک بود که اکثر بات ها نیز از آن استفاده می کنند و شما می توانید با کشتن بات ها آن را برداشته و مرحله ششم را انجام دهید.

 

مرحله 7: در مود بتل رویال ده دقیقه بازی کنید

در مرحله هفتم شما همان بازی خود را انجام بدهید و برنده بازی شوید تا این ماموریت شما نیز به صورت خودکار انجام شود.

 

دریافت اسکین رایگان شنل دار بازی کالاف دیوتی موبایل
دریافت اسکین رایگان شنل دار بازی کالاف دیوتی موبایل

پس اگر این مطالب را خواندید دیگر معطل نکنید و سریع به داخل بازی رفته و با انجام این مراحل به اسکین رایگان شنل دار دست پیدا کنید.

منبع : دریافت اسکین رایگان شنل دار بازی کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *