یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
آموزش گرفتن دستکش بوکس در کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله گرفتن دستکش بوکس در کالاف دیوتی موبایل را به شما آموزش می دهیم ، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

گرفتن دستکش بوکس بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان

 

گرفتن دستکش بوکس بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان
گرفتن دستکش بوکس بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان

در سیزن های قدیمی بازی کالاف دیوتی موبایل نایف های متنوع و جذابی از جمله کاتانا، دسته بیل، آچار و… به بازی اضافه شدند که به دلیل شکل بسیار زیبا و همچنین قدرت بالایی که داشتند طرفداران زیادی را به خود اختصاص می دادند، اما در سیزن جدید جذابیت این نایف با اضافه شدن دستکش بوکس به اوج خود رسید و شما می توانید به وسیله مشت های قدرتمند خود انمی رو به رو خود را لت و پار کرده و آن را بکشید.

ماموریت های گرفتن دستکش بوکس بازی کالاف دیوتی بسیار آسان بوده و شما برای گرفتن آن تنها باید مطالب زیرا که توسط ما ارائه شده است را تا پایان خوانده و خیلی راحت با انجام این ماموریت ها به دستکش بوکس بازی کالاف دیوتی موبایل دست پیدا کنید.

 

دستکش بوکس بازی کالاف دیوتی موبایل
دستکش بوکس بازی کالاف دیوتی موبایل
ماموریت شماره 1: به اندازه پنج دست بتل رویال بازی کنید

در مرحله اول از ماموریت دستکش بوکس شما هیچ کار خاصی را نمی خواهد انجام دهید بلکه شما باید تنها پنج دست بتل رویال بازی کنید تا مر حله اول این ماموریت را انجام داده و به جایزه 200 سی این قسمت دست پیدا کنید و اینکه فرقی نمی کند چه مودی را برای انجام این ماموریت انتخاب کنید بلکه می توانید با هر مودی که دلتان می خواهد این ماموریت را به اتمام برسانید ولی پیشنهاد ما برای انجام این ماموریت مود تانکی است زیرا این مود زمان کمتری داشته و شما خیلی سریع ترمی توانید این قسمت از ماموریت دستکش بوکس را تکمیل کنید.

 

ماموریت شماره2: ده انمی را با سلاح های سرد خود بکشید

منظور از سلاح های سرد بازی کالاف دیوتی همان نایف های بازی بوده که شما باید به وسیله آن ده انمی را در هر مودی که دلتان می خواهد چه مود بتل رویال و چه مود مولتی پلیر بکشید ولی پیشنهاد ما این است که حتما در مود مولتی پلیر و در مود دامنیشن بازی کالاف دیوتی در مپ شیپ منت این ماموریت را انجام دهید تا خیلی راحت بتوانید در کمترین زمان ممکن و با یک بار بازی آن را انجام دهید برای نایف ها هم فرقی ندارد و با هر نایفی که دوست دارید می توانید این ماموریت دستکش بوکس را نیز انجام دهید.

 

ماموریت شماره3: پانزده بار مدال ناک اوت را دریافت کنید

در قسمت سوم ماموریت دستکش بوکس بازی call of duty mobile شما تنها باید به وسیله نایف 15 نفر را بکشید تا پانزده مرتبه بتوانید این پرک را دریافت کرده و این ماموریت را به راحتی انجام دهید، سعی کنید از مود هایی مانند هاردپینت و مپ کوچکی مانند شیپ منت استفاده کنید تا خیلی راحت تر بتوانید این ماموریت را انجام داده و به دستکش بوکس دست پیدا کنید.

 

ماموریت شماره4: بیست انمی را به وسیله پرک های دید سایلنس و کوییک فیکس بکشید

برای انجام این مرحله از ماموریت دستکش بوکس شما باید پرک های دیدسایلنس پرک و کوییک فیکس پرک را به صورت همزمان بر روی گان خود بیندازید و با همان سلاحی که دارید به هر مودی که دلتان می خواهد بروید و بیست انمی را بکشید، و اینکه این قسمت از ماموریت تنها مربوط به مود های مود مولتی پلیر است و این پرک ها نیز مربوط به بخش مود مولتی پلیر هستند که تصاویر آن ها را نیز در پایین این مطلب مشاهده می کنید.

 

دیدسایلنس پرک
دیدسایلنس پرک
کوییک فیکس پرک
کوییک فیکس پرک
ماموریت شماره5: به اندازه 15 بار مدال بک استبر را به دست آورید

برای گرفتن مدال بک استبر شما باید به وسیله هر نایفی که علاقه دارید انمی را از پشت سر به وسیله نایف بکشید و حتما سعی کنید که از نایف بلند مانند تبر و کاتانا استفاده کنید تا خیلی راحت بتوانید این قسمت از مرحله ماموریت دستکش بوکس را به راحتی انجام دهید.

 

ماموریت شماره 6: پنج بار به وسیله پرک هارد لاین در مود مولتی پلیر برنده شوید

برای انجام قسمت ششم ماموریت دستکش بوکس Call of Duty Mobile شما باید پرک هارد لاین را بر روی گان مورد علاقه خود انداخته و به وسیله همان گان پنج بار برنده مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی شوید و اینکه نوع مود آن هیچ فرقی نداشته و شما می توانید در هر مودی که دلتان می خواهد این ماموریت را انجام دهید.

پرک هارد لاین
پرک هارد لاین

 

ماموریت شماره 7: انمی را به وسیله گان ای جی آر (AGR) به همراه پنج اتچمنت بکشید

در این ماموریت شما تنها باید به وسیله گان ای جی آر در هر مودی که دلتان می خواهد بازی کرده و پانزده انمی را بکشید و دستکش بوکس را بگیرید.
پس دیگر معطل نکنید و با انجام ماموریت ها به راحتی دستکش بوکس بازی کالاف دیوتی موبایل را دریافت کرده و با مشت های قدرتمند خود تمام انمی های درون مپ را نابود کنید، همچنین می توانید با خرید سیپی کالاف دیوتی موبایل با قیمت مناسب و امنیت کامل از سایت ما و با زدن کریت به مدل های اپیک و بسیار زیبای آن دست پیدا کنید.

منبع : گرفتن دستکش بوکس بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *