یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
آموزش گرفتن تیر و کمان در کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله به آموزش گرفتن تیر و کمان در بازی کالاف دیوتی موبایل میپردازیم ، پس با ما همراه باشید.

 

گرفتن تیر و کمان بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان

بالاخره رسیدیم به بخش سوم از ماموریت های هیجان انگیز و جوایز جذاب آن، در بخش سوم از ماموریت، ما به سراغ یکی از بهترین جوایز یعنی تیر و کمان بازی کلاف دیوتی موبایل میریم، پس برای گرفتن تیر و کمان بازی کلاف دیوتی بقیه مطالب را تا انتها بخوانید.

در هر سیزن از بازی کالاف دیوتی موبایل پیستول های متنوع و جذابی به بازی اضافه می شوند که هر کدام به دلیل ویژگی و کارکرد های خاص و فوق العاده خود طرفداران بسیار زیادی را در بین گیمر های بازی کالاف دیوتی به خود اختصاص می دهند که شما میتوانید با خرید سی پی کالاف دیوتی به پیستول های قدرتمند دسترسی پیدا کنید. تیر و کمان یکی از بهترین و قویترین پیستول های اضافه شده به بازی در این سیزن بوده به طوری که شما می توانید به وسیله آن با یک نشانه گیر دقیق در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل انمی را با یک تیر بکشید.

 

گرفتن تیر و کمان بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان
گرفتن تیر و کمان بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان

و اینکه جالب تر از آن این است که تیر و کمان به عنوان گان اصلی به بازی اضافه نشده و شما می توانید آن را در کنار گان اصلی خود استفاده کرده و هنگامی که تیر شما تمام شد به وسیله تیر و کمان بقیه انمی های درون مپ را کشته و با اقتدار وین بازی را از آن خود کنید.

همان طور که گفته شد تیر و کمان تنها در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین پیستول ها است و در مود بتل رویال هیچ کاربردی ندارد زیرا علاوه بر اینکه فاصله شما تا انمی بسیار زیاد است، ظرفیت تیر و کمان برای هر شلیک تنها یک تیر میباشد و شما بعد از زدن یک تیر باید خشاب خود را عوض کنید و چون عوض کردن خشاب زمان زیادی را از شما می گیرد انمی به راحتی می تواند تا عوض کردن خشاب شما را به راحتی بکشد.

 

گرفتن تیر و کمان بازی کالاف دیوتی موبایل
گرفتن تیر و کمان بازی کالاف دیوتی موبایل
مرحله اول: پنج بار از اپراتور اسکیل تیر و کمان استفاده کنید

برای انجام این بخش از ماموریت تیر و کمان شما باید مود هاردپینت و مپ شیپ منت را انتخاب کنید تا هم به راحتی بتوانید کیل های بیش تری بگیرید و هم سریعتر اپراطور اسکیل خود را فعال کنید تا در مدت دو دور بتوانید به راحتی این ماموریت را انجام دهید.

 

مرحله دوم: به وسیله اپراتور اسکیل کمان 5 نفر را بکشید

در این ماموریت شما نیز بهتر است که مود هاردپینت و مپ شیپ منت را انتخاب کنید تا خیلی سریع بتوانید با کشتن انمی ها اپراتور اسکیل تیر و کمان را فعال کرده و پنج انمی را به وسیله آن بکشید تا به گرفتن تیر و کمان Call of Duty نزدیک شوید.

 

مرحله سوم: پنج بار مدال ان شات ان کیل را به دست آورید

برای گرفتن این مدال شما باید از گان های قدرتمند مانند اسنایپ و یا شاتگان استفاده کرده و انمی روبروی خود را با یک تیر بکشید و این کار را حتما پنج بار انجام دهید تا ماموریت شما در بخش سوم ماموریت تیر و کمان کامل شود.

ماموریت چهارم: پانزده انمی را به وسیله پیستول بکشید

در این قسمت از ماموریت تیر و کمان بازی کالاف دیوتی شما باید بنا بر علاقه هر پیستول را که می خواهید انتخاب کرده و به وسیله آن 15 انمی را بکشید و اینکه حتما به این نکته توجه داشته باشید که هنگامی که شما می خواهید با کلت راش بدهید حتما حواستان به گان انمی رو به روی خود باشد به طوری که مثلا اگر انمی رو به روی شما از گان های اس ام جی و سرعتی استفاده می کرد شما سعی کنید از راه دور به آن شلیک کرده و آن را بکشید.

زیرا به دلیل سرعت و فایر ریت بسیار بالایی که گان های اس ام جی دارند شما با یک کلت نمی توانید از راه نزدیک حریف آن ها شده و آن ها شما را می کشند و شما خیلی راحت می توانید آن ها را از راه دور با نشانه گیری دقیق خود قبل از اینکه بتوانند به شما نزدیک شوند بکشید و اینکه اگر انمی رو به روی شما از گان هایی مانند اسنایپ و یا گان های دور برد مانند ای کی 47 استفاده می کرد شما باید خیلی سریع به آن نزدیک شده و با هیپ فایر و یا نشانه گیری دقیق او را بکشید.

 

ماموریت پنجم: پانزده انمی را به وسیله شاتگان بکشید.

این بخش از ماموریت تیر و کمان کالاف دیوتی موبایل نیز بسیار آسان بوده و شما تنها باید پانزده انمی را به وسیله شاتگان بکشید.

 

ماموریت ششم: بیست و پنج انمی را به وسیله شاتگان به همراه پنج اتچمنت بکشید.

این ماموریت نیز شبیه بالا بوده و شما خیلی راحت می توانید با کشتن 25 نفر این ماموریت را نیز انجام دهید و به گرفتن تیر و کمان بازی کالاف دیوتی موبایل نزدیک شوید.

 

ماموریت هفتم: پنج دست را به همراه پرک زیر در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی وین بگیرید.

 

تیر و کمان بازی کالاف دیوتی موبایل
تیر و کمان بازی کالاف دیوتی موبایل

ماموریت دریافت شنل رایگان بازی کالاف دیوتی موبایل را هم اکنون از لینک زیر دنبال کنید:

پس دیگر معطل نکنید و با انجام تمام ماموریت ها خیلی سریع تیر و کمان بسیار زیبا و قدرتمند بازی کالاف دیوتی را در کمترین زمان ممکن برای خود بگیرید.

منبع: گرفتن تیر و کمان بازی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *