یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
آموزش رفع بن کالاف دیوتی موبایل

آیا تا به حال با مشکل بن شدن کالاف دیوتی موبایل مواجه شده اید؟ در این مقاله به بررسی راهکارهایی برای حل این مشکل می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

رفع بن کالاف دیوتی موبایل :

ندای وظیفه یا همان کالاف دیوتی معروف و محبوب عنوان یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال می باشد که توسط شرکت اکتیوژن طراحی و منتشر شده است. کالاف دیوتی یک بازی آنلاین چند نفره می باشد که در سبک بقا طراحی شده و تمام شرکت کنندگان در این بازی فقط یک هدف دارند که آن هم حفظ بقا می باشد. در این بازی 99 نفر به صورت هم زمان به وسیله هواپیما به یک جزیره فرود می آیند.

آخر دنیاست و همه چیز رو به زوال و نابودی گذاشته شده است و همه افراد در جزیره به محض فرود آمدن باید برای محافظت از خود با سایر دشمنان مبارزه کنند و آن ها را از بین ببرند. در ابتدای فرودتان شما هیچ گونه وسیله دفاعی ندارید و باید فورا به دنبال سلاح و تجهیزات مناسب و کار آمد بگردید و تبدیل به آخرین شخص بازمانده این جزیره شوید.

بازی کالاف دیوتی داری چند حالت مختلف از جمله: حالت زامبی، حالت PVP پنج نفره و… می باشد که شما این امکان را دارید که هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید و از تجربه جذاب بازی کالاف دیوتی لذت ببرید. یکی از ویژگی های مهم بازی کالاف دیوتی وجود شخصیت ها، سلاح ها و مپ ها با تنوع بسیار بالا می باشد. در بازی Call of Duty شخصیت هایی مثل کاپیتان پرایس، اسنیک، دیوید میسون و مپ هایی مثل Killhouse, Crooss fire, و Crash وجود دارند.

از دیگر نکات مثبت بازی کالاف دیوتی وجود گرافیک بسیار عالی و حرفه ای می باشد که واقعا در نوع خودش کم نظیر است همچنین صدا گذاری عالی به همراه گیم پلی بسیار سرگرم کننده باعث شده تا این بازی نسبت به رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشد. در بازی کالاف دیوتی موبایل امکانات بسیاری برای شخصی سازی بازی شما وجود دارد مثلا شما می توانید کاراکتر های بازی، سلاح ها و حتی اسکین های مختلفی را انتخاب کنید.

برای عملکرد بهتر در بازی کالاف دیوتی موبایل نیاز به مهارت کافی در استفاده از سلاح های مختلف، نشانه گیری درست و سرعت عمل بالا در شلیک دارید که به دست آوردن این مهارت ها نیازمند تمرینات مستمر و مدام می باشد این نکته را به یاد داشته که در کنار داشتن سایر مهارت های گفته شده داشتن یک استراتژی صحیح نیز بسیار ضروری می باشد.

 

 

رفع بن کالاف دیوتی موبایل
رفع بن کالاف دیوتی موبایل
حالت های مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل :

حالت Free for all: برای استفاده از این حالت شما باید به لول 8 رسیده باشید و با هفت کاربر دیگر شروع به مبارزه کنید و برنده مبارزه کسی می باشد که تعداد بیشتری بازیکن را از بین برده باشد.

  • حالت Team death match: در این مود شما باید با 4 نفر دیگر از کاربران بازی کالاف دیوتی موبایل یک تیم تشکیل دهید و با یک تیم 5 نفره دیگر به مبارزه بپردازید. هر تیمی که زودتر به امتیاز مورد نظر برسد برنده اعلام خواهد شد.
  • حالت Domination: در این حالت شما باید از یک منطقه مشخص محافظت کنید و باید سعی کنید نگذارید دشمنان به منطقه شما وارد شوند. همچنین شما باید پرچم تیم مقابلاتان را به دست بیاورید.
  • حالت Search and Destroy: در این حالت دو تیم 5 نفره باید باهم رقابت میکنند. یکی از تیم ها بمب را در مکان مختلف نصب می کند و تیم دیگر باید بمب را پیدا و آن ها را خنثی کند، هر تیمی که تمام بمب خنثی کند امتیاز این مرحله را به دست خواهد آورد و و یا اگر یکی از تیم ها همه اعضای تیم حربف را از بین ببرد باز هم در این صورت برنده اعلام خواهد شد.
ویژگی های بازی کالاف دیوتی:
  • وجود شخصیت ها و سلاح های متنوع.
  • امکان گفتگوی صوتی با دوستان در گروه.
  • گرافیک و صدا گذای فوق العاده و حرفه ای.
  • خرید سیپی کالاف دیوتی موبایل
  • امکان شخصی سازی کاراکتر و سلاح و… در بازی.
  • وجود حالت هاب متنوع در بازی.
  • امکان رقابت به صورت آنلاین و گروهی.

 

بازی کالاف دیوتی موبایل
بازی کالاف دیوتی موبایل
رفع بن کالاف دیوتی موبایل:

دلایل متعددی وجود دارد که باعث بن شدن اکانت بازی کالاف دیوتی موبایل شما میشود، خوشبختانه ما برای شما دوست داران کالاف دیوتی موبایل راه حل های متعددی برای جلو گیری و رفع بن کالاف دیوتی موبایل ارائه کرده ایم.

گاهی اوقات در زمان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل برای حساب شما از نرم افزار تغییر آی پی استفائه می شود که با آی پی کشور ایران متفاوت است و اگر بلا فاصله وارد بازی شوید آی پی شما روی بازی اعمال می شود و اگر سی پی را در همان لحظه خرج کنید اکنیوژن متوجه این اختلاف آی پی خواهد شد و حساب شما را بن خواهد کرد. معمولا این بن شدگی 24 ساعت طول می کشد.

برای برطرف شدن این مشکل می توانید یک پیام برای بخش پشتیبانی بازی ارسال کنید و تا در یافت پاسخ صبور باشید و از نرم فزار های تغییر آی پی استفاده نکنید. به طور کلی اگر در بازی کالاف دیوتی موبایل قوانین را به درستی رعایت کنید هیچ گاه حساب شما بن نمی شود.

گاهی اوقات استفاده کردن از ربات ها نیز می تواند منجر به بن شدن اکانت شما گردد. همچنین استفاده از برنامه های غیر استاندار و رایگان نیز یکی از دلایل مسدود شدن حساب بازی شما میتواند باشد. در کل استفاده از هر برنامه یا بازی به جز بازی اصلی باعث بن شدن حساب بازی شما خواهد شد. بن شدگی ها می تواند از 24 ساعت،یک هفته یا حتی 10 سال نیز به طول بیانجامد.

انجام دادن یک کار تکراری در بازی مخصوصا زمانی که بازی دچار باگ می باشد نیز می تواند منجر به بن شدن حساب شما شود. یکی از موثر ترین راه های برای رفع بن شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده از سیستم تیکت اکتیوژن می باشد. شما می توانید با ایجاد یک پیام و ارسال آن برای تیم پشتیبان سازنده بازی این مشکل را حل نمایید.

منبع: رفع بن کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *