یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
دانلود بازی وارزون برای اندروید از گوگل پلی

در این مقاله درباره کالاف دیوتی وارزون  و نحوه دانلود آن از گوگل پلی صحبت کرده ایم ، پس با ما همراه باشید.

کالاف دیوتی وارزون برای اندروید :

حتما شما هم با بازی کال آف دیوتی وارزون آشنا هستید و نام این بازی جذاب را شنیده اید بازی اکشن و مهیج در سبک بتل رویال که مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.

امروز در این مقاله تصمیم گرفتیم در باره بازی کال آف دیوتی وارزون اطلاعات کلی و کار بردی را برای شما عزیزان ارائه دهیم لطفا تا انتها همراه ما باشید.

کالاف دیوتی وارزون برای اندروید
کالاف دیوتی وارزون برای اندروید
کال آف دیوتی وارزون :

کال آف دیوتی وارزون یک بازی ویدئویی بتل رویال رایگان می باشد که در تاریخ 10 مارس 2020 برای پلتفرم های پلی استیشن 5، اکس باکس 1، اکس باکس سری اکس ، ویندوز و مایکروسافت در دسترس قرار گرفت.

این بازی بخشی از بازی کال آف دیوتی می باشد که شما امکان بازی به صورت آنلاین را در میان 150 نفر خواهید داشت .

بازی کال آف دیوتی وارزون از ویژگی کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می کند. بازی دارای 3 حالت : 1- Plunder, Rebith, Battle Royal می باشد.

در بازی کال اف دیوتی وارزون شما به وسیله یک هواپیما به جزیره فرود می آیید و باید برای زنده ماندن در این جزیزه تلاش کنید در ابتدای  فرود به جزیره شما باید فورا به دنبال سلاح و تجهیزات بگرید و با دشمنان بجنگید تا زنده بمانید.

تنها هدف شما باید زنده ماندن به عنوان آخرین شخص بازمانده در زمین باشد. در حالت Plunder تنها هدف شما به دست آوردن 1 میلیون دلار پول می باشد و هر شخص یا تیمی که زودتر بتواند این مبلغ را به دست بیاورد برنده رقابت خواهد شد.

اگر در 30 دقیقه تایمی که برای این مسابقه به شما اختصاص داده شده هیچ کس نتواند این مبلغ را به دست بیاورد سر انجام تیمی برنده اعلام می شود که بیشترین پول را جمع اوری کرده باشد.

پول ها با انجام دادن قرار دادها، گشتن در مناطق مسکونی و خانه ها یا کشتن افردا دیگر به دست می آید.

همه حالت های بازی در یک مکانی به نام Verdansk انجام می شود. این منطقه بیش از 300 نقطه مهم دارد و دارای مناطق مختلف شهری و روستایی می باشد.

شما می توانید این بازی به صورت تیم های 3 نفره نیز دنبال کنید. بازی کال آف دیوتی وارزون دارای تنوع بسیار بالایی در بخش سلاح ها می باشد و حتی علاوه بر وجود سلاح های مدرن سلاح های کلاسیک که بعضی از آن ها مربوط به جنگ جهانی دوم می باشند را نیز در خود جای داده است. همچنین در این بازی چند نوع سلاح از یک مدل خاص نیز وجود دارد مثلا در بازی شما فقط 1 شاتگان نخواهید داشت بلکه می توانید از چندین مدل شاتگان بهره ببرید.

علاوه بر نکات گفته شده  در بازی کال آف دیوتی وارزون شما از طریق خرید سی پی امکان بیشتری برای شخصی سازی سلاح های خود خواهید داشت.

ماشین ها و وسایل حمل و نقل نیز در بازی از تنوع خوبی بر خوردار می باشند.

5 وسیله نقلیه زمینی و هوایی در بازی وجود دارد که با توجه به شرایط می توانید از آن ها استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم بازی ویژگی کراس پلتفرم می باشد که باعث می شود تا دارندگان بازی در کامیوتر های شخصی و اکس باکس وان و… در یک گروه باهم به رقابت بپردازند و هیجان این بازی جذاب را تجربه کنند

به وسیله پول هایی که در بازی به دست می آورید می توانید سایر آیتم های کاربردی را از طریق فروشگاهی که در بازی موجود باشد تهیه نمایید.

گرافیک بازی کال آف دیوتی وارزون بسیار حرفه ای و عالی می باشد و واقعا نیازی به تعریف کردن ندارد، تمام جزئیات بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و محیط کاملا واقعی به نظر می رسد.

نکاتی برای بازی بهتر:

همبشه سعی کنید بهترین زمان و بهترین مکان را برای فرود آمدن انتخاب کنید.

هر چه زودتر فرود بیایید نسبت به سایر رقیبان زودتر می توانید به سلاح و تجهیزات دسترسی بیابید هم چنین سعی کنید همیشه در مکان های خلوت فرود داشته باشید.

سعی کنید در موقع جمع آوری سلاح بمب C4  را نیز حتما به دست آورید تا بتوانید حمله های بهتری داشته باشید همچنین یکی دیگر از سلاح هایی که به شما کمک بسیار زیادی می کند سلاح آر پی جی می باشد.

این سلاح بخاطر قدرت زیادی که دارد به راحتی می تواند علاوه بر نابودی دشمن وسایل نقیلیه یا هلیکوپتر دشمن را نیز نابود کند.

حتما از حسگر ضربان قلب استفاده کنید این حسگر به شما کمک می کند که قبل از ورود به ساختمان ها از حضور دشمن آگاه شوید.

در طول بازی به مینی مپ اکتفا نکنید و برای داشتن مبارزه بدون شکست حتما نقشه را به صورت کامل هر از گاهی مشاهده کنید.

برای حمل و نقل سریع از وسایل نقلیه استفاده کنید تا علاوه بر صرفه جوی در زمان جابه جایی ایمن تر ی داشته باشید.

 

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید لطفا نضرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: کالاف دیوتی وارزون برای اندروید

By admin

One thought on “دانلود بازی وارزون برای اندروید از گوگل پلی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *