یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
آموزش گرفتن گان اپیک رایگان در کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله  به آموزش گرفتن گان اپیک رایگان در کالاف دیوتی موبایل یعنی گان ای اس وال میپردازیم، پس با ما همراه باشید.

 

گرفتن گان ای اس وال رایگان اپیک کالاف دیوتی

گان های رایفل در بازی کالاف دیوتی یکی از بهترین و پر کاربرد ترین گان ها هم درمود بتل رویال و هم مود مولتی پلیر هستند که به دلیل قدرت و سرعت بسیار بالایی که دارند طرفداران بسیار زیادی را در بازی کالاف دیوتی موبایل به خود اختصاص می دهند و از جمله بهترین گان های این سیزن از بازی کالاف دیوتی می توان ای اس وال را نام برد.

اکتیویژن یا همان شرکت سازنده بازی کالاف دیوتی در هرسیزن جدیدی که ارائه می کند یک و یا دو گان قدرتمند و بسیار زیبا را مانند ای اس وال (AS-VAL) به بازی اضافه می کند تا هم تنوع گان های بازی بسیار زیادتر شود و هم گیمر های بازی کالاف دیوتی موبایل از گان های تکراری خسته نشده و با گان های جدید و متنوع از بازی لذت زیادی ببرند.

در سیزن های قدیمی گان های بسیار چشم نواز و قدرتمندی به بازی اضافه شد که از بهترین آن ها می توان به گان ای اس وال که حالا یکی از قدرتمند ترین گان های مود ملتی پلیر و همچنین بتل رویال است اشاره کرد که با قدرت و فایرریت بسیار بالایی که دارد این امکان را به گیمر های می دهد که بتوانند انمی رو به روی خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین تیر نابود کنند.

در مود مولتی پلیر بازی Call of Duty Mobile گان ای اس وال (AS-VAL) به دلیل فایرریت بالا و همچنین سبک بودن آن این امکان را به گیمر ها می دهد که خیلی راحت تر و سریع تر بتوانند در مپ جا به جا شده و به سرعت و با کمترین تیر انمی روبروی خود را در فواصل متوسط و نزدیک بزنند.

 

 

گان ای اس وال اپیک کالاف دیوتی
گان ای اس وال اپیک کالاف دیوتی

اما برخلاف خوبی های بسیار زیادی که این گان کالاف دیوتی دارد یکی از مهم ترین ضعف های گان ای اس وال برد آن است و به دلیل کم بودن برد این گان شما نمی توانید استفاده بسیار زیادی از آن در فواصل بسیار دور داشته باشید زیرا اکثر تیر های شما دمیج خاصی به انمی وارد نکرده و انمی می تواند شما را در کمترین زمان ممکن با گان دور برد و دقیق خود بکشد.

پس برای همین اگر از گان ای اس وال استفاده می کنید حتما ابتدا سعی کنید تا آنجایی که می توانید به انمی نزدیک شده و سپس تیر زدن را آغاز کنید تا علاوه بر اینکه انمی را غافلگیر کنید بتوانید دمیج بیشتری به آن وارد کرده و با تیر های کمتری انمی های روبروی خود را از پای در آورده و آن ها رابکشید.

برای نزدیک شدن به انمی نیز حتماً سعی کنید ابتدا با انداختن بمب دودزا جلوی دید آن را گرفته و سریع به آن نزدیک شوید تا در بین راه مورد اصابت گلوله قرار نگرفته و خیلی راحت بتوانید انمی روبروی خود را از نزدیک دون کنید.

برای آشنایی کامل تر با ماموریت ای اس وال رایگان اپیک ما آن ها را به صورت جداگانه برای شما توضیح داده ایم.

 

گرفتن گان ای اس وال رایگان اپیک کالاف دیوتی
گرفتن گان ای اس وال رایگان اپیک کالاف دیوتی
ماموریت شماره 1: به اندازه پنج دست مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی را بازی کنید.

در ماموریت شماره یک گان ای اس وال شما تنها باید به بخش مولتی پلیر رفته و هر مودی را که می خواهید بنا برعلاقه خود انتخاب کرده و بازی کنید تا بعد از پنج بار این ماموریت شما انجام شود.

ولی یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که در مود عادی بازی کنید و به هیچ عنوان در رنک بازی نکنید تا این ماموریت شما بعد از پنج دست انجام شود و اینکه برد و باخت در مودها اصلاً مهم نبوده و شما باید تنها هر مودی که دلتان می خواهد را پنج بار انجام داده تا ماموریت اول شما تکمیل شود.

برای سریع تر انجام شدن ماموریت اول نیز شما می توانید از مود هایی با زمان کوتاه مانند تیم دس مچ (Team Deathmatch) امتحان کنید تا بتوانید خیلی راحت با نابود کردن اکثر انمی ها وین بازی را از آن خود کنید و خیلی سریع تر ماموریت اول را تمام کنید.

سعی کنید مود های هارد پینت و دامنیشن را برای خود انتخاب نکنید زیرا این مودها بسیار زمانبر بوده و زمان زیادی را برای انجام ماموریت از شما می گیرند پس اگر می خواهید این ماموریت سریع تر انجام شود پس حتما از مود های کم زمان مانند تیم دس مچ و یا فرتلاین برای انجام ماموریت شماره یک گان ای اس وال استفاده کنید.

 

ماموریت شماره 2: پانزده انمی را به وسیله شاتگان بکشید

در ماموریت دوم از ای اس وال رایگان اپیک شما باید در هر مودی که دلتان می خواهد پانزده انمی را به وسیله شاتگان بکشید و فرقی هم نمی کند که چه شاتگانی در دست داشته باشید برای راحتی کار خود نیز شما می توانید مود هاردپینت و مپ شیپ منت مود مولتی پلیر را برای انجام این ماموریت انتخاب کنید و به وسیله هر شاتگانی که دوست دارید در یک دست این ماموریت را به صورت کامل انجام دهید.

اگر شما مپ های بزرگی مانند مپ فرودگاه را انتخاب کنید به دلیل فاصله بسیار زیاد شما باید به انمی نزدیک شوید و در خیلی از اوقات قبل از اینکه بتوانید به انمی برسید در تیررس شلیک های متعدد انمی قرار گرفته و خیلی راحت و سریع به وسیله آن ها کشته می شوید پس برای همین سعی کنید یک مپ کوچک و راحت را برای انجام این ماموریت گان AS-Val انتخاب کنید تا بتوانید خیلی راحت تر انمی های رو به روی خود را بکشید.

 

ماموریت شماره 3: بیست و پنج انمی را به وسیله شاتگان به همراه پنج اتچمنت بکشید

ماموریت شماره 3 گان ای اس وال نیز بسیار شبیه به ماموریت شماره 2 بوده و شما تنها باید برای انجام آن به وسیله شاتگان خود 25 نفر را بکشید و تنها تفاوت آن با ماموریت قبلی این است که شما حتما باید پنج اتچمنت یا همان تجهیزات را بر روی گان خود انداخته باشید تا کیل های شما برای این ماموریت حساب شده و شما خیلی راحت بتوانید با کشتن انمی ها این ماموریت را تکمیل کنید.

برای انجام این ماموریت بهتر است از مود هارد پینت و مپ شیپ منت مولتی پلیر استفاده کنید.

 

ماموریت شماره 4: بیست و پنج انمی را به وسیله شاتگان استریکر به همراه 4 اتچمنت که یکی از آن ها باید فرگریپ باشد بکشید

در ماموریت شماره پنج ای اس وال اپیک شما باید به وسیله ی شاتگان استریکر در هر مپی که دلتان می خواهد بازی کرده و به وسیله آن بیست و پنج انمی را بکشید ولی یکی از مهم ترین نکاتی که شما برای انجام این ماموریت باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما 4 اتچمنت را بر روی شاتگان خود بیندازید و حتما هم یکی از اتچمنت هایی که می اندازید اندربرل باشد که شامل فرگریپ ها می شود.

ولی اگر کامل متوجه نمی شوید خیلی راحت می توانید اتچمنتی که تصویر آن را در زیر می بینید بر روی شاتگان خود انداخته و به وسیله آن 25 انمی را بکشید و اینکه حتما سعی کنید مود هارد پینت و مپ شیپ منت را برای انجام این ماموریت انتخاب کرده تا در یک دور بتوانید خیلی سریع و راحت ماموریت پنجم ای اس وال اپیک را تکمیل کنید.

 

 

شاتگان استریکر به همراه 4 اتچمنت
شاتگان استریکر به همراه 4 اتچمنت
ماموریت شماره 5: بیست و پنج انمی را با شاتگان استریکر به همراه پرک های هارد لاین، کوییک فیکس و اگیل پرک بکشید

در این ماموریت شما باید دوباره در کنار کشتن 25 انمی به وسیله شاتگان استریکر حتما پرک های زیر را در منوی پرک های قسمت شاتگان خود قرار داده تا کیل هایی که می زنید حساب شود و در نهایت شما بتوانید ماموریت شماره 5 ای اس وال اپیک را تمام کنید.

 

شاتگان استریکر به همراه پرک های هارد لاین، کوییک فیکس و اگیل پرک
شاتگان استریکر به همراه پرک های هارد لاین، کوییک فیکس و اگیل پرک
ماموریت شماره 6: سی انمی را به وسیله شاتگان جدید بکشید

در ماموریت شماره 6 گان بسیار زیبا و سریع ای اس وال نیز شما باید انمی ها را به وسیله شاتگان جدیدی که در این سیزن یعنی سیزن 8 به بازی اضافه شده بکشید و برای گرفتن آن نیز شما باید تایر بتل پس خود را با بازی کردن های متعدد تا 21 رسانده و این شاتگان را برای خود بگیرید.

و اینکه این شاتگان در قسمت رایگان بتل پس بوده و نیازی نیست که شما برای گرفتن آن هزینه ای بپردازید بلکه شما باید تنها با بازی کردن در مود بتل رویال و همچنین مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی تایر بتل پس خود را به 21 برسانید تا این شاتگان برای شما بازشود.

برای آشنایی کامل با شاتگان جدید بازی کالاف دیوتی به مقاله مربوط به آن در سایت ما مراجعه کنید.

 

ماموریت شماره 7: سه بار به وسیله شاتگان آر نه (R9) که دارای یک استیکر بوده و همچنین دارای رنگ های خاص مانند رنگ زیر سه دست مولتی پلیر را وین کنید.

در این ماموریت نیز شما بنا بر علاقه خود می توانید هر اتچمنتی را که می خواهید به همراه یک استیکر بسیار زیبا بر روی شاتگان استیکر خود انداخته و رنگ های منوی زیر را برای شاتگان خود انتخاب کنید تا خیلی راحت بتوانید با انجام این ماموریت به ای اس وال اپیک بسیار زیبای بازی دست پیدا کنید.

 

شاتگان آر نه (R9)
شاتگان آر نه (R9)

همچنین شما می توانید با خرید سی پی Call of Duty Mobile با قیمت مناسب و امنیت کامل از سایت ما و با زدن گردونه، کریت، بتل پس و… به مدل های لجندری و همچنین اپیک گان ای اس وال دسترسی پیدا کنید و به وسیله آن قدرت خود را در بازی چند برابر کنید.

منبع: گرفتن گان ای اس وال رایگان اپیک کالاف دیوتی

 

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *