یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
برسی گان های ال ام جی بازی کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله به بررسی ترکیب خفن ترین تفنگ ها در کالاف دیوتی موبایل میپردازیم با ما همراه باشید تا با گان های ال ام اجی آشنا شوید.

 

برسی گان های ال ام جی بازی کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی موبایل انواع مختلفی از گان های قدرتمند و دقیق وجود دارند که از قدرتمند ترین و دقیق ترین آنها می توان گان های های ال ام جی را نام برد، یکی از ویژگی های بسیار کاربردی و ویژه گان های ال ام جی که آن را از سایر گان ها برتری می دهد این است که این گان ها خشاب هایی با ظرفیت بسیار بالا یعنی صد تیر را در هر خشاب دارد که به وسیله آن می توان تعداد زیادی از انمی را در یک زمان زد، همچنین این گان ها یکی از گان های بسیار قدرتمند در زمینه هیپ فایر هستند که شما می توانید هنگامی که انمی در نزدیک شما وجود دارد به سرعت به انمی نزدیک شده و آن راهیپ فایر کنید.

ما در مطالب زیر گان های ال ام جی بازی کالاف دیوتی را به صورت کامل برسی کرده و تکنیک های ویژه و بسیار کاربردی در استفاده از این گان ها را به شما معرفی می کنیم.

 

گان شماره یک: ام فر ال ام جی

این گان یکی از قدرتمند ترین گان های ال ام جی بازی کالاف دیوتی موبایل هم درمود بتل رویال و هم در مودمولتی پلیر است. این گان به دلیل ظرفیت بسیار بالای خشاب و همچنین هیپ فایر بسیار دقیق و رنج یا همان برد وقدرت بسیار بالا کابرد بسیار زیادی در مود های مختلف بازی کالاف دیوتی دارد. نوع اپیک و بسیار قدرتمند و زیبای این گان در بتل پس این سیزن یعنی سیزن 15 وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به سایت ما بتل پس این سیزن را با قیمت بسیار مناسب و امنیت کامل خریداری کنید.پ

 

ام فر ال ام جی
ام فر ال ام جی

 

گان شماره 2: یو ال هفتصد و سی وشش

این گان به دلیل داشتن نوع خاص نشانه گیری و همچنین دقت بسیار بالا یکی از تفنگ های بسیار کاربردی در مود مولتی پلیر است که شما می توانید نوع اپیک بسیار زیبای آن را از فروشگاه خود بازی خریداری کنید.

 

یو ال هفتصد و سی وشش
یو ال هفتصد و سی وشش

 

گان شماره 3: چوپر

این گان به دلیل فایرریت بسیار بالا یکی از قدرتمند ترین و سریع ترین گان های ال ام جی است که شما می توانید انمی را در کمترین زمان ممکن به وسیله آن دون کنید همچنین این گان قوی ترین گان ال ام جی در زمینه هیپ فایر است که شما به وسیله آن می توانید به سرعت انمی را هیپ فایر کرده و آن را بکشید.

 

چوپر
چوپر

 

گان شماره 4: آر پی دی

این گان به دلیل شکل خاص و ویژه آن و همچنین دقت بسیار بالا و نشانه گیری دقیق در هنگام تیر زدن طرفداران مخصوص به خود را دارد.

 

آر پی دی
آر پی دی

 

گان شماره 5: اس سی و شش

این گان یکی از گان های متوسط ال ام جی با دمیج و دقت نسبتا خوب است.

 

اس سی و شش
اس سی و شش

 

تکنیک های ویژه در استفاده از گان های ال ام جی بازی کالاف دیوتی

1. تا آنجایی که می توانید به انمی نزدیک شده و سپس تیر زدن را شروع کنید تا اکثر تیر هایی که به انمی می زنید به انمی اصابت کرده و دون شود زیرا اگر از راه دور تیر زدن را آغاز کنید اکثر تیر ها به انمی اصابت نکرده و ممکن است سریع شما را اسنایپ و درنهایت دون کند.

2. سعی کنید تا جایی که می توانید دقت گان را در تنظیمات گان خود بالا برده تا با کمترین تیر بیش ترین دمیج یا همان ضربه را به انمی وارد کرده و سریع آن را دون کنید.

3. سعی کنید از این گان ها بیش تر در فضای بسته استفاده کنید زیرا اگر در فضای باز باشید به دلیل سنگینی این گان ها زیاد امکان جا به جایی نداشته و سریع دون می شوید.

پس شما می توانید با استفاده از این گان ها و با یک استراتژیک ویژه و درست به سرعت انمی ها را دون  کنید، همچنین شما می توانید با خرید سی پی و با زدن گردونه و… به نوع اپیک و لجندری شگفت انگیز این گان ها دست پیدا کرده و با نهایت قدرت وین بازی را از آن خود کنید.

منبع: برسی گان های ال ام جی بازی کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *