یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
شخصیت گوست در کال اف دیوتی موبایل

گوست از شخصیت های ویژه و حرفه ای سری های کالاف دیوتی میباشد و اینبار شخصیت گوست را در سری کالاف دیوتی موبایل میبینیم. در این مطلب به سراغ زندگی فراز و نشیب گوست خواهیم پرداخت.

گذشته گوست (سایمون رایلی)

سایمون رایلی یا همان گوست به خاطر پدر بی روحی که داشت کودکی بسیار آسیب زایی داشت. بیشتر روزها پدرش با حیوانات خطرناک به خانه باز می گشت و با آنها سایمون را مورد اذیت و آزار و طعنه های خود قرار می داد و کارش تا آنجا پیش رفت که سایمون را مجبور به بوسیدن مار کرد و به او گفت اگر این کار را نکنی تو را خواهم کشت. همچنین وقتی او یک برادر کوچک تر به نام تامی داشت، تامی همیشه شب ها ماسک جمجمه می‌بست تا سایمون را بترساند. پدر سایمون گاهی او را به کنسرت های بون لیکرز می برد و در یک کنسرت او را به خاطر مرگ یک معتاد که از اعتیاد مرده بود خنداند.

ملحق شدن گوست به ارتش: سایمون رایلی قبل از اینکه به ارتش ملحق شود یک شاگرد قصاب بود و بعد از اتفاقات 11سپتامبر به ارتش ملحق شد. او در مسائل جنگ یک نخبه بود و برای همین او را وارد سرویس ویژه هوایی بریتانیا کردند.

 

گوست در کالاف دیوتی موبایل
گوست در کالاف دیوتی موبایل

 

بازگشت گوست به خانه

سایمون یک روز در ژانویه سال ۲۰۰۳ به خانه بازگشت و خانواده اش را در یک شرایط سخت یافت. مادرش مرتباً فریب می خورد برادر کوچکتر به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود. برای همین وی تصمیم گرفت تا زمانی که زندگی آنها را درست نکند به زندگی خود در ارتش برنگردد. در مارس ۲۰۰۴ پدر خود را به دلیل سوء استفاده کردن از مادر گوست مورد ضرب و شتم قرار داد و او را از خانه بیرون انداخت. وی سپس به تامی کمک کرد تا از اعتیاد خود به مواد مخدر خلاص شود و ژوئن ۲۰۰۶ او را مجبور به ازدواج با زنی به نام بث کرد. بث همچنین پسری به دنیا آورد و اسم اون را سایمون رایلی نامید.

 

نحوه پیوستن سایمون به گروه ویژه141

سایمون برای عملیاتی از کشتی خارج شد و قرار شد که بار مواد مخدر ساراگوسا را که رئیس آن مانوئل ربا بود را سرنگون کند. هنگامی که او و تیمش در روز مردگان حرکت خود را آغاز کردند سرلشکر ورنون سه نفر از فرماندهان را اسیر کرد با ناراحتی شکنجه داد و بعد آن را شست و شوی مغزی داد با همین طور سایمون را زنده به گور کرد که به دلیلی اسیر پرندگان او را رها کردند و از این فرصت استفاده کرد و فرار کرد و به خانه بازگشت.

چهار ماه طول کشید تا سایمون بهبود یابد اما او هنوز هم دارای مشکلات بود و درنتیجه برای همین او را برای ملحق شدن دوباره به ارتش نپذیرفتند. سایمون پس از گذراندن یک اپیزود با همکار سابقش کویین اسپارکس تمام خانواده وی توسط اسپارکس و مارکوس واشینگتون کشته شدند. او اسپارکس مارکوس واشینگتون را کشت و بار دیگر به دنبال روبا رفت. سایمون، گیلبرتو دست راست روبا را شکنجه داد و کشت و محل کمین روبا را پیدا کرد. سایمون به روبا رسید و تمام اطلاعات شرکت را دزدید و او را کشت سایمون با نگهبانان روبا جنگید و امارت و محوطه وی را سوزاند. در هنگام رفتن، ژنرال شفرد به سایمون نزدیک شد و سایمون با نام گوست به گروه ویژه ۱۴۱ پیوست.

 

مرگ گوست

در اخر سایمون رایلی ملقب به گوست به دست ژنرال شفرد کشته می شود و جنازه گوست و یکی از هم رزمان را اتش میزند.

 

مرگ گوست
مرگ گوست

 

انتقام گوست

در نهایت کاپیتان پرایس و ساوپ اقدام به انتقام گوست و روچ از ژنرال شفرد میکنند و با او در گیر می شوند. کاپیتان پرایس که در درگیری تن به تن با ژنرال شفرد تقریبا شکست خورده بود ساوپ در اینجا وارد عمل می شود و چاقویی که در شکمش فرورفته را در می آورد و چاقو را به سمت ژنرال شفرد نشانه میرود و چاقو به چشم ژنرال شفرد می خورد و در نهایت کاپیتان پرایس و ساوپ انتقام روچ و گوست را می گیرند.

 

انتقام گوست
انتقام گوست

 

لازم به ذکر است که شما با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوانید از شخصیت های محبوب کالاف دیوتی موبایل از جمله کاپیتان پرایس، گوست و.. بهره مند شوید.

منبع: معرفی شخصیت گوست در بازی کالاف دیوتی

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *