یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
کمپر حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

ترفند های مهم و محبوب کالاف دیوتی موبایل را از ما بخواهید، در این مقاله به سراغ ترفند های کمپ کردن میپردازیم.

 

نکات ویژه و بسیار مهم برای یک کمپر حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

 

نکات ویژه و بسیار مهم برای یک کمپر حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل
نکات ویژه و بسیار مهم برای یک کمپر حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

 

کمپ کردن یکی از تکنیک ها و استراتژیک های بسیار مهم در بازی کالاف دیوتی است، که ما در این روش در یک خانه یا در یک فضای بسته مخفی می شویم و هنگامی که دشمن وارد آن خانه یا فضای بسته شده او را با یک حمله سریع غافلگیر کرده و قبل از اینکه دشمن بتواند کاری انجام دهد او را دون می کنیم.

یکی از مشکلاتی که اکثر کمپر ها دارند این است که نمی دانند که چه مکان هایی را برای کمپ کردن انتخاب کنند و یا اینکه در کجای آن مکان کمپ کنند، برای همین در فضا های بسته که در آن کمپ می کنند سریع توسط انمی دون می شوند و  به جای اینکه آن ها انمی را غافلگیر کنند انمی آن ها را غافالگیر کرده و تا اینکه بخواهد عکس العملی از خود نشان دهد دون می شود، اگر شما هم با این مشکلات سر و کار دارید دیگر نگران این مشکل ها نباشید زیرا ما مهم ترین و ویژه ترین نکات ها برای یک کمپر حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی را به شما معرفی می کنیم تا شما به سرعت و بادقت بالا انمی هایی که به مکان شما هجوم آورده را دون کرده و آنهارا بکشید.

 

کمپر حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل
کمپر حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

 

نکته اول: سعی کنید حتما در خانه های دو طبقه کمپ کنید زیرا در خانه های یک طبقه به دلیل داشتن پنجره های زیاد ممکن است از هر طرف مورد اصابت گلوله انمی قرار گرفته و دون شوید.

نکته دوم: ترپ یکی از مهم ترین و پرکابردی ترین قدرت ها برای کمپ کرن است به دلیل اینکه انمی نتوانسته آن را ببیند و تا بر روی آن رفته شما می توانید به آن تیراندازی کنید و سریع او را دون کنید.

نکته سوم: اسموک نیز یکی از پرکاربردی ترین قدرت ها برای کمپ کردن است، هنگامی که در یک جا کمپ کرده اید می توانید با انداختن اسموک دید انمی را کور کرده و انمی را بدون اینکه شمار را ببیند دون کنید و آن را بکشید.

نکته چهارم: در هر فضای بسته ای که کمپ می کنید حتما جا به جا شوید و در یک جا ثابت نایستید زیرا اگر ثابت بایستید ممکن است که انمی به وسیله ی انداختن بمب شمارا شما را دون کند.

نکته پنجم: بهتر است هیچ وقت ایستاده کمپ نکنید سعی کنید به حالت نشسته و یا خوابیده کمپ کنید حواستان را به همه جا جمع کنید تا هنگامی که انمی به سمت شما آمد غافلگیر شود و اکثر تیر هایی که میزند به شما اصابت نکرده و شما به راحتی بتوانید آن را دون کنید.

پس شما می توانید با خواندن این مطالب و یاد گرفتن این تکنیک های ویژه برای یک کمپر حرفه ای شدن به یک کمپر بسیار حرفه ای و قدرتمند تبدیل شده و انمی هایی که به سمت شما می آیند را به راحتی دون کنید. همچنین با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوانید اسکین هایی را خریداری کنید که در کمپ و استتار شما مفید واقع شود.

منبع: نکات ویژه و بسیار مهم برای یک کمپر حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *