یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
آموزش اسنایپ در کالاف دیوتی موبایل

اسنایپر از تفنگ های محبوب و پر طرفدار بازی کالاف دیوتی موبایل میباشد که دست کم هرکس آن را تجربه کره است، امروز در این مقاله به بررسی مود و آموزش اسنایپر در کالاف دیوتی موبایل میپردازیم.

بررسی مود اسنایپی (SNIPER CHALLENGE) بازی کالاف دیوتی موبایل

 

بررسی مود اسنایپی (SNIPER CHALLENGE) بازی کالاف دیوتی موبایل
بررسی مود اسنایپی (SNIPER CHALLENGE) بازی کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی موبایل مودهای گوناگون و متنوعی وجود دارد که ازبهترین و جذاب ترین این مودها می توان به مود اسنایپی در بخش بتل رویال اشاره کرد. مود اسنایپی بازی کالاف دیوتی یکی از مهیج ترین مود های این بازی است، در این مود اسنایپر بودن حرف اول را می زند و شما باید قبل از اینکه در این مود بازی کنید کار با اسنایپ را به صورت کامل و حرفه ای یاد گرفته و در کمترین زمان ممکن با قدرت تمام انمی ها را دون کرده و برنده بازی شوید.

شما می توانید برای آشنایی و همچنین یاد گیری تکنیک های ویژه و حرفه ای اسنایپ کردن به مقاله های مربوط به اسنایپ در سایت ما مراجعه کنید و با یادگیری آن قدرت اسنایپری خود چند برابر کنید. ما در مطالب زیر مود اسنایپی بازی کالاف دیوتی و تکنیک های ویژه و بسیار کاربردی برای وین گرفتن و برنده شدن در این مود را به شما معرفی می کنیم.

 

1. مپ مود اسنایپی بازی کالاف دیوتی

مپ مود اسنایپی بازی کالاف دیوتی همان مپ همیشگی بازی است که از زون دوم شروع شده که شما باید در این مپ در کمترین زمان اسنایپ ها و تجهیزات جنگی دیگر را جمع کرده و قبل از بسته شدن زون با اسنایپ ویژه وحرفه ای خود تمام  انمی ها رادون کرده تا برنده بازی شوید.

 

2. گان های مود اسنایپی

در این مود انواع گوناگونی از اسنایپ هاوجود دارد که شما می توانید بنا بر علاقه خود یکی از آنها را بردارید وبا آن انمی ها را بکشید. علاوه بر اسنایپ های جذاب و متنوع در این مود انواع مختلفی از پیستول ها یا همان کلت ها وجود دارد که شما از نزدیک خیلی راحت تر و دقیق تر می توانید انمی را دون کنید و اینکه که شما می توانید برای آشنایی بیش تر با کلت ها به مقاله مربوط به آن در سایت موجوجم مراجعه کرده و با یک تکنیک حرفه ای و عالی تمام انمی ها را بکشید.

 

3.تجهیزات جنگی این مود

در این مود علاوه برا اسنایپ هاوهمچنین  کلت ها انواع مختلفی ازبمب های قدرتمندو آتش زا و..  وجود دارد که می تواند در فواصل نزدیک بسیار کاربردی و موثر باشد که هم شما می توانید برای عبور از مکان های های حساس از نوع دودزای آن استفاده کرده و یا برای کشتن کمپر ها از نوع بمبی و یا آتش زای آن استفاده کنید.

 

تکنیک های ویژه و بسیار کاربردی برای برنده شدن و وین گرفتن در مود اسنایپی بازی بازی کالاف دیوتی

1. اگر با اسنایپ های نوع سنگین و بسیار دقیق کار می کنید حتما سعی کنید که فاصله ی صد متری خود را همیشه با دشمن حفظ کرده و از راه دور به انمی شلیک کرده و آن را دون کنید اما اگر شما با اسنایپ های سبک و یا بمبی کار می کنید تا آنجایی که می توانید و امکانش است حتما به انمی نزدیک شده و بعد تیر زدن را شروع کنید ولی حتما حداقل 10 الی 20 متر با انمی فاصله داشته باشید زیرا اگر خیلی نزدیک به انمی باشید ممکن است که انمی سریع تر از اسنایپ کردن شما، شما را به سرعت دون کرده و بکشد.

 

2. اگر شما یک کلت بازی حرفه ای هستید و می توانید به صورت عالی و دقیق از آن استفاده کنید حتما تا آنجای که می توانید در این مود یعنی مود اسنایپی بازی کالاف دیوتی به انمی نزدیک شده و با چند تیر دقیق به سرعت او را دون کنید.

 

3. شما می توانید برای کشتن کمپر های درون خانه از انواع و اقسام بمب ها استفاده کنید.

 

4. اگر در یک مکانی تیر خوردید سریع مکان خود را عوض کنید و به صورت پشت سر هم تکل زده تا خود را به یک جای امن رسانده و جان خود را پر کنید زیرا اگر در همان مکان بایستید ممکن است شما را درجا اسنایپ کرده و شما را بکشند.

 

5. سعی کنید برای اسنایپ کردن حتما به مکان های بلند و مکان هایی که دید وسیعی نسبت به منطقه دارند بروید و از آنجا به راحتی با یک دید کامل دشمن را اسنایپ کنید اما یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما از مکان های بلند مانند دکل های برق که در دید اکثر اسنایپر ها قرار دارد، قرار نگیرید زیرا ممکن است که شما را دیده و چون شما جایی برای پناه گرفتن ندارید به راحتی و به سرعت شما را دون کنند.

 

6. اگر از قدرت ترپ استفاده می کنید حتما به انمی نزدیک شده و با انداختن ترپ های متعدد به صورت دقیق انمی را در دام ترپ خود انداخته و به سرعت با کلت او را دون کنید و یا اگر از قدرت اسموک استفاده کنید می توانید با انداختن اسموک در نزدیکی انمی بدون اینکه انمی شما را ببیند او را دون کردن و یا اگر در یک مکانی محاصره شدید و تیر خوردید سریع در آن مکان اسموک انداخته و با کور کردن دید دشمنان سریع آن مکان را ترک کنید.

 

7. اگر از قدرت سپر استفاده می کنید در مکان ها و فضا های بازی که هیچ جایی برای سنگر گرفتن ندارید شما می توانید با فعال کردن سپر در پشت آن پناه گرفته و در فرصت مناسب به انمی حمله کرده و او را بکشید.

 

8. حتما سعی کنید همیشه وست خود را پر نگه دارید زیرا اگر وست شما نصف باشد ممکن است با یک تیر وست شما بترکد و اگر شما وست نداشته باشید به راحتی توسط یک یا نهایتا دوتیر اسنایپ دون می شوید.

 

9. آخرین نکته از نکات مهم در مود اسنایپی بازی کالاف دیوتی موبایل این است که سعی کنید حتما از  اسنایپ بمبی در این مود استفاده کنید زیرا اسنایپ بمبی با سرعت بالا و همچنین قدرت بالایی که دارد به راحتی می تواند با دو تیر انمی را دون کرده و آن را بکشد.

 

پس شما می توانید با یادگیری شیوه اسنایپ کردن حرفه ای و تبدیل شدن به یک اسنایپر قدرتمند و همچنین با رعایت نکات بالا به راحتی انمی های دیگر را با اسنایپ دون کرده و وین بازی را از ان خود کنید، همچنین شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ازسایت و با زدن گردونه و… به قوی ترین و شگفت انگیز ترین اسنایپ ها دست پیدا کرده و با قدرت هر چه تمام تر و کشتن انمی ها برنده بازی شوید.

منبع: بررسی مود اسنایپی بازی کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *