یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
آموزش گرفتن شمشیر کاتانا در کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله به سراغ آموزشی جذاب و شیرین در رابطه با گرفتن شمشیر کاتانا در بازی کالاف دیوتی موبایل آن هم بصورت رایگان میپردازیم.

چگونه کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی را به صورت رایگان دریافت کنیم؟

چگونه کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی را به صورت رایگان دریافت کنیم؟ کاتانا (شمشیر) کالاف دیوتی یکی از پرکاربرد ترین و قوی ترین نایف های بازی کالاف دیوتی بوده که به دلیل شکل بسیار زیبا و سرعت زیادی که دارد طرفداران بسیار زیادی را در بازی کالاف دیوتی موبایل به خود اختصاص می دهد، درابتدا کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی در سیزن های قدیمی به صورت رایگان به بازی اضافه شده بود اما پس از آن گیمر های بازی کالاف دیوتی تنها می توانستند آن را با خرید سیپی و زدن گردونه، کریت و… دریافت کنند.

ولی خیلی از گیمرهای بازی کالاف دیوتی نمی توانستند برای خود سیپی بازی کالاف دیوتی موبایل خریده و کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی موبایل را دریافت کنند و مجبور بودند با نایف های قدیمی خود به بازی ادامه دهند و منتظر بمانند تا روزی اکتیویژن یا همان شرکت سازنده بازی کالاف دیوتی آن را به صورت رایگان در بازی قرار بدهد تا اینکه بالاخره پس از انتظار های فراوان آن روز فرا رسیده واکتیویژن ابتدا در این سیزن شمشیر را در کریت های رایگان به بازی اضافه کرد که گیمر های بازی کالاف دیوتی می توانستند با بازی کردن در مود بتل رویال و همچنین مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل رنک خود را لجندری کرده و با زدن کریت ها به آن شمشیر دست پیدا کنند.

ولی خوب خیلی از گیمر ها در این کریت ها شمشیر گیرشان نمی آمد و یا وقت کافی برای لجندری کردن رنک خود را نداشتند و برای همین در یک تصمیم غیر منتظره و عالی اکتیویژن آن را در قسمت ماموریت ها قرار داد تا همه گیمر های بازی Call of Duty Mobile بتوانند به صوت رایگان با انجام ماموریت ها به کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی دست پیدا کنند.

برای گرفتن کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی موبایل مطالب زیر را تا پایان مطالعه کنید. برای اینکه خیلی راحت تر متوجه شوید ما بر طبق عکس پایین ماموریت های بازی و سریع ترین راه انجام آن را بر ای شما نوشته ایم.

 

چگونه کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی را به صورت رایگان دریافت کنیم؟
چگونه کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی را به صورت رایگان دریافت کنیم؟

 

ماموریت شماره 1: به تعداد پنج دست در مود مولتی پلیر کالاف دیوتی موبایل بازی کنید.

شما در ماموریت اول برای گرفتن کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی موبایل باید بنا بر علاقه و انتخاب خود در هر کدام از مود های مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی به تعداد پنج دست بازی کنید و برد و باخت شما در این قسمت از ماموریت اصلا مهم نبوده و شما باید تنها مود مولتی پلیر را پنج بار بازی کنید، برای سریع پر شدن این ماموریت شما می توانید مود های فری فر آل، فرتلاین و یا تیم دس مچ را برای بازی انتخاب کنید.

زیرا این مود ها دارای زمان کمی بوده و دورهای آن ها خیلی سریع تمام و ماموریت شما نیز سریع انجام می شود، یکی از مهم ترین نکاتی که شما باید به آن توجه کنید این است که مود های دامنیشن و یا هاردپینت را هرگز برای انجام این ماموریت انتخاب نکنید زیرا این مود ها خیلی طول کشیده و زمان شما را برای انجام ماموریت افزایش می دهند.

 

ماموریت شماره 1
ماموریت شماره 1

 

ماموریت شماره 2: به تعداد ده بار مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی را بازی کنید.

این ماموریت نیز همانند ماموریت بالا بوده و شما برای گرفتن کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی اطلاع کامل از آن می توانید ماموریت شماره 1 را مطالعه کنید.

 

ماموریت شماره 2
ماموریت شماره 2

 

ماموریت شماره 3: پنج انمی را با سلاح های سرد بکشید.

شما در ماموریت شماره 3 برای گرفتن کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی موبایل باید با سلاح های سرد خود از جمله نایف کوچک، تبر، آچار و یا هر نایفی که دارید انمی ها را بکشید، این کار نیز بسیار آسان بوده و شما در هر مودی از بازی کالاف دیوتی که بازی کنید به راحتی می توانید با انداختن بمب دودزا به انمی نزدیک شده وآن را بکشید.

ولی مهم ترین چیزی که حتما باید آن را رعایت کنید این است که حتما یک مود سریع مانند فری فر آل و یا تیم دس مچ و همچنین یک مپ کوچک مانند شیپ منت انتخاب کنید تا بتوانید خیلی راحت تر و سریع تر به انمی نزدیک شده و آن را خیلی راحت با یک ضربه دون کنید زیرا اگر مپ های بزرگ را برای انجام ماموریت انتخاب کنید ممکن است حتی فرصت نزدیک شدن به انمی را پیدا نکرده و قبل از اینکه به انمی برسید توسط گان او کشته شوید.

همچنین برای آشنایی کامل با نایف ها و همچنین کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی می توانید به مطالب مربوط به آن به مجله سایت مراجعه کنید.

 

ماموریت شماره 3
ماموریت شماره 3

 

ماموریت شماره 4: ده انمی را با سلاح های سرد بکشید.

ماموریت شماره 4 نیز مانند ماموریت شماره 3 بوده و تنها تفاوت آن در تعداد کیل است، برای آشنایی کامل با آن حتما ماموریت 3 را به صورت کامل بخوانید و با انجام آن امتیاز خود را برای گرفتن کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی بیش تر کنید.

 

ماموریت شماره 4
ماموریت شماره 4

 

ماموریت شماره 5: شش هزار دمیج را در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی به انمی وارد کنید.

منظور ماموریت شماره 5 این است که شما برای گرفتن کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی موبایل باید با گان های قدرتمند خود انمی ها را بکشید و هر انمی را که در بازی می کشید حدود صد دمیج به آن وارد می شود و شما باید آنقدر انمی های درون مپ را کشته تا اینکه دمیج شما به عدد شش هزار رسیده و ماموریت شما انجام شود.

یکی از مهم ترین توصیه های ما این است که حتما مود هایی مانند دامنیشن و یا هاردپینت با یک مپ کوچک مانند شیپ منت انتخاب کنید تا به راحتی بتوانید در یک دور بازی با تعداد کیل بالایی که می گیرید دمیج خود را خیلی راحت به عدد شش هزار برسانید.

 

ماموریت شماره 5
ماموریت شماره 5

 

ماموریت شماره 6: به تعدا پنج بار مدال بک استبر را دریافت کنید.

این قسمت مربوط به مدال های بازی بوده که خود بازی در ازای انجام یک سری کار ها به شما مدال می دهد و مدال بک استبر نیز یکی از این مدال هاست که شما برای گرفتن هر یک دانه از مدال بک استبر باید انمی را از پشت با نایف بکشید و این کار را نیز پنج بار پشت سرهم انجام داده تا بتوانید خیلی راحت این ماموریت را انجام داده و به امتیاز کاتانای (شمشیر) بازی کالاف دیوتی نزدیک تر شوید.

 

ماموریت شماره 6
ماموریت شماره 6

 

ماموریت شماره 7: به مدت پنج بار از اپراتور اسکیل شمشیر استفاده کنید.

این ماموریت نیز مربوط به بخش اپراتور اسکیل هاست و شما برای گرفتن کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی باید تنها به مدت پنج بار از اپراتور اسکیل شمشیر استفاده کنید.

 

ماموریت شماره 7
ماموریت شماره 7

 

ماموریت شماره 8: به وسیله اپراتور اسکیل شمشیر 20 انمی را بکشید.

این بخش از ماموریت کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی موبایل نیز مربوط به اپراتور اسکیل شمشیر بوده و شما باید به وسیله آن 20 انمی را بکشید و برای آسان کردن کار خود می توانید از مود هاردپینت و مپ شیپ منت استفاده کنید زیرا این مپ خیلی کوچک بوده و همچنین مود هارد پیت نیز زمان زیادی را برای گرفتن کیل به شما می دهد تا شما خیلی راحت بتوانید این ماموریت را انجام دهید.

 

ماموریت شماره 8
ماموریت شماره 8

 

ماموریت شماره 9: بر روی گان خود لایت ویت پرک، ودیدسایلنس پرک بیندازید و به وسیله آن بیست انمی را بکشید.
این ماموریت نیز درباره پرک ها است که شما برای انجام آن باید حتما ابتدا به سراغ پرک ها رفته و هرکدام را که ندارید از فروشگاه خریداری کنید و سپس پرک های گفته شده را بر روی گان خود انداخته و با همان گان پرک دار 20 انمی را در مپ بکشید و به کاتانا (شمشیر) بازی کالاف دیوتی دست پیدا کنید.

 

ماموریت شماره 9
ماموریت شماره 9

 

ماموریت شماره 10: برای گرفتن کاتانای (شمشیر) CODM پنج بار در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل برنده شوید.

در این ماموریت نیز شما می توانید هر مودی که دلتان می خواهد را انتخاب و با کشتن انمی های روبرو خود برنده بازی شوید و با وین گرفتن های متعدد این ماموریت را انجام دهید.

 

ماموریت شماره 10
ماموریت شماره 10

 

پس اگر هنوز کاتانای (شمشیر) بازی کالاف دیوتی را نگرفتید سریع دست به کار شده و با انجام تمام ماموریت ها به این شمشیر بسیار زیبا دست پیدا کنید، همچنین به این نکته توجه داشته باشید که ما تنها، برای فهمیدن شما هر قسمت را کامل توضیح داده و نیازی نیست که برای انجام هر ماموریت یک دور بازی کنید بلکه شما می توانید همه این ماموریت هایی که گفته شده را در چند دور با هم انجام دهید.

منبع: آموزش گرفتن شمشیر کاتانا در کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *