یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
گرفتن M4LMG کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل از جذاب ترین و ویژه ترین بازی های بتل رویال میباشد که با داشتن تفنگ های حرفه ای از جمله M4LMG محبوبیت دارد و ما در این مقاله آموزش گرفتن M4LMG کالاف دیوتی موبایل برای شما شرح میدهیم.

 

گرفتن M4LMG رایگان بسیار زیبای کالاف دیوتی موبایل
گرفتن M4LMG رایگان بسیار زیبای کالاف دیوتی موبایل
گرفتن ام فر ال ام جی (M4LMG) رایگان بسیار زیبای کالاف دیوتی موبایل

ام فر ال ام جی یکی از بهترین و پرکاربرد ترین گان های بازی کالاف دیوتی بوده که به دلیل فایرریت و همچنین دقت بسیار بالایی که دارد طرفداران زیادی را در بازی کالاف دیوتی موبایل به خود اختصاص می دهد، اگر هنوز اسکینی برای ام فر ال ام جی خود پیدا نکرده اید این بهترین انتخاب برای شماست و شما خیلی راحت می توانید با خواندن این مطالب ماموریت ها را به راحتی انجام داده و خیلی سریع به اسکین بسیار زیبای ام فر ال ام جی دست پیدا کنید، پس برای آشنایی کامل با چگونگی و همچنین سریع ترین راه برای انجام ماموریت گرفتن اسکین چشم نواز ام فر ال ام جی (M4LMG) مطالب ارائه شده را تا پایان بخوانید.

 

ام فر ال ام جی (M4LMG)
ام فر ال ام جی (M4LMG)
ماموریت شماره 1: هزار و پانصد دمیج در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی به انمی وارد کنید

برای ماموریت اول گان (M4LMG) تنها شما باید با بازی کردن و کیل گرفتن در مود مولتی پلیر دمیج خود را افزایش داده و آن را به هزار و پانصد برسانید و حتما سعی کنید که مود های طولانی مانند هارد پینت و یا دامنیشن را به همراه مپ شیپ منت انتخاب کنید تا بتوانید در مدت زمان بالاتر در یک دور کیل های بیشتری گرفته و این ماموریت را در یک دور انجام دهید زیرا اگر مود هایی با مدت زمان کم مانند تیم دس مچ را انتخاب کنید ممکن است نتوانید کیل های زیادی بگیرید و مجبور باشید که دو و یا سه دور برای اتمام آن بازی کنید.

برای اینکه بتوانید کیل های بالا بگیرید حتما یک گان قدرتمند به همراه اتچمنت های خوب برای بازی خود انتخاب کنید تا بتوانید خیلی راحت تر انمی هایی که بر سر راه شما قرار می گیرند را نابود کنید.

 

ماموریت شماره 2: به وسیله اپراتور اسکیل ها پانزده انمی را بکشید

در بخش دوم از ماموریت ام فر ال ام جی (M4LMG) شما باید از اپراتور اسکیل ها استفاده کنید، اپراتور اسکیل ها همان قدرت هایی هستند که پس از مدتی با کیل گرفتن پر شده و شما می توانید از آن در بازی استفاده کنید مانند لانچر و یا کاتانا و… و اینکه حتما مود هاردپینت به همراه مپ شیپ منت را برای این ماموریت انتخاب کنید زیرا بتوانید کیل های بیش تری گرفته و خیلی راحت اپراتور اسکیل خود را فعال کنید و با گرفتن پانزده کیل این ماموریت را نیز به اتمام برسانید.

سعی کنید هنگامی که اپراتور اسکیل شما فعال شده الکی راش ندهید و از دور انمی ها را بکشید مگر اینکه بخواهید از اپراتور اسکیل کاتانا استفاده کنید و در این حالت باید به انمی نزدیک شوید زیرا اگر با اپراتور اسکیل هایی مانند لانچر و یا تیر و کمان راش بدهید ممکن است بدون آنکه بتوانید کیلی بگیرید سریع توسط انمی پشت سر خود کشته میشوید و راه خود را برای گرفتن M4LMG طولانی تر می کنید.

 

ماموریت شماره 3: از اپراتور اسکیل زره به تعداد پنج بار استفاده کنید

این قسمت از ماموریت کار خاصی نداشته و شما باید با کیل گرفتن اپراتور اسکیل خود را هرچه سریع تر پر کرده و این ماموریت ام فر ال ام جی را نیز خیلی راحت به اتمام برسانید.

ماموریت شماره 4: بیست وپنج انمی را به وسیله گان ال ام جی به همراه پنج اتچمنت بکشید.

در این ماموریت شما باید هر گان ال ام جی را مانند ام فر ال ام جی و… انتخاب کرده و پنج اتچمنت بر روی آن بیندازید و به وسیله آن در هر مپی که دلتان می خواهد بازی کرده و به وسیله آن 25 کیل بگیرید که توصیه ما نیز استفاده از مود و مپ ماموریت شماره 1 است تا بتوانید در یک دور این ماموریت را به پایان برسانید.

 

ماموریت شماره 5: سلاح ال ام جی (LMG) سیزن جدید که عکس آن را در پایین می بینید را باز کرده و با آن یک دست بازی کنید

در این ماموریت شما باید با بازی کردن در مود های مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل تایر (TIR) خود را در بتل پس افزایش داده تا بتوانید خیلی راحت ال ام جی سیزن جدید را دریافت و این ماموریت را نیز برای گرفتن گان ام فر ال ام جی انجام دهید.

 

ماموریت شماره 6: در پنج دست از مولتی به همراه گان ال ام جی برنده شوید.

در این ماموریت شما باید به همرگان ال ام جی جدید که در این سیزن به بازی اضافه شده در پنج دست از مود مولتی پلیر Call of Duty Mobile برنده شده و ام فر ال ام جی بسیار زیبای آن را بگیرید.
پس دیگر معطل نکنید و با انجام ماموریت ها M4LMG رایگان بسیار زیبای کالاف دیوتی موبایل در سریع ترین زمان ممکن برای خود بگیرید.

منبع: گرفتن M4LMG رایگان بسیار زیبای کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *