یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
نکات و تکنیک های ویژه برای دون کردن کمپر های بازی کالاف دیوتی موبایل

بررسی و آموزش تکنیک های ویژه و حرفه ای برای دون کردن کمپرهای کالاف دیوتی موبایل!!!

 

نکات و تکنیک های ویژه برای دون کردن کمپر های بازی کالاف دیوتی موبایل

 

نکات و تکنیک های ویژه برای دون کردن کمپر های بازی کالاف دیوتی موبایل
نکات و تکنیک های ویژه برای دون کردن کمپر های بازی کالاف دیوتی موبایل

 

یکی از بزرگترین مشکلات گیمرها در بازی کالاف دیوتی موبایل این است که نمی دانند انمی های کمپر در خانه و بسیاری از مکان های دیگر را چگونه دون کرده و بکشند و برای همین مستقیم برای کشتن انمی کمپر برای یک نبرد رو در رو وارد خانه شده که ناگهان توسط انمی کمپر غافلگیر شده و دون می شوند. اگر می خواهید به راحتی انمی های درون خانه و بسیاری از مکان های دیگر را به راحتی و بی دردسر بکشید و کمترین دمیج را دریافت کنید حتما این مطلب را تا آخر مطالعه کنید زیرا ما در مطالب زیر بهترین نکات و استراتژیک های ویژه برای شناسایی مکان انمی های کمپر و کشتن آنها را به شما معرفی کرده ایم تا شما بی دردسر و بدون اینکه دمیج خاصی از انمی دریافت کنید آن را غافلگیر کرده و دون کنید.

 

نکته اول

قبل از اینکه وارد مکان های باریک و یا فضا های بسته که احتمال می دهید انمی در آن مکان کمپ کرده باشند شوید، حتما برای شناسایی مکان انمی ها و اینکه بفهمید آیا انمی در آن مکان کمپ کرده یک بمب دودزا به آن مکان بیندازید تا انمی شروع به تیر زدن کرده و مکان آن لو برود و یا اینکه انمی به سمت بمب دودزا حرکت کرده و شما در نهایت بتوانید به راحتی آن را دون کنید.

 

نکته دوم

هرگز به صورت مستقیم به دل انمی کمپر نروید زیرا کمپر ها معمولا در مکان های خاصی قرار می گیرند که شما به صورت مستقیم امکان تیر زدن به آنها را نداشته و درنهایت غافلگیر و دون میشوید.

 

نکته سوم

شما می توانید از قدرت نینجا از طریق پنجره ها به درون خانه رفته و بدون اینکه انمی متوجه شما بشود او را دون کنید.

 

نکته چهارم

از قدرت هایی که در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا به وسیله آن انمی کمپر را بدون اینکه متوجه شود غافلگیر کرده و در نهایت به راحتی آن را دون کنید، برای مثال با قدرت ترپ شما می توانید اطراف خانه و جلوی در را ترپی کرده تا هنگامی که انمی می خواهد فرار کند در ترپ گیر افتاده و شما به راحتی آن را دون کنید، از قدرت زامبی نیز می توانید برای حمله به انمی کمپر استفاده کنید.

 

نکته پنجم

شما می توانید با انداختن بمب های دایره ای و نارنجک به درون خانه انمی کمپر درون خانه را منفجر و درجا آن را دون کنید و یا اینکه می توانید با اندختن بمب دودزای سمی جون آن را کم کرده تا در نهایت آن را بکشید و بسیاری از کاربرد های دیگر که شما می توانید برای آشنایی بیش تر با بمب ها و کاربرد آنها به مطالب مربوط به آن در سایت مراجعه کنید.

پس شما می توانید با یادگیری نکات بسیار ویژه و مهم بالا به راحتی و بدون دردسر بدون اینکه کمترین آسیب را ببینید به راحتی انمی های کمپر درون خانه را دون کرده و آن را بکشید، همچنین شما می توانید با خرید سیپی کالاف دیوتی موبایل از سایت ما به قوی ترین گان ها و همچنین بمب ها دست پیدا کرده و با کمترین ضربه تمام انمی ها را با اقتدار کشته و برنده بازی شوید.

منبع: نکات و تکنیک های ویژه برای دون کردن کمپر های بازی کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *