چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
انتقال اکانت کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل از بازیهای بینظیر شوتر آنلاین میباشد که امروز به سراغ آموزش قدم به قدم، ساخت و انتقال اکانت کالاف دیوتی موبایل میپردازیم.

کالاف دیوتی موبایل

از بازی های برگزیده سال های اخیر با جرأت کالاف دیوتی موبایل را میتوان در رده های اول مشاهده کرد. Call Of Duty Mobile از بازیهای ممتاز سبک اکشن – شوتر میباشد، یقینا کالاف دیوتی در هر مجموعه خود ویژه و استثنایی عمل کرده است و این سری نسخه موبایل آن شاهکار اکتویژن با همکاری تنست میباشد. از ویژگی های جذاب کالاف دیوتی موبایل میتوان به گرافیک خیره کننده به همراه گیم پلی حرفه ای و حساب شده آن مثال به زبان آورد.

یکی از سوالات متداول گیمر های عزیز لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن میباشد، خوشبختانه تیم مجرب و حرفه ای ما مقاله ای کامل در این زمینه خدمت شما عزیزان آماده کرده است. با ما همراه باشید تا این آموزش شیرین را با یکدیگر بررسی کنیم.

آموزش لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن

 

در مرحله اول شما عزیزان میبایست کالاف دیوتی موبایل را اجرا کنید و در صفحه اصلی (لابی) گزینه تنظیمات یا همان آیکون چرخ دنده را انتخاب کرده و سپس به صفحه مربوطه هدایت خواهید شد. اگر تلفن همراه شما از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند گزینه Link را انتخاب نموده و اگر IOS میباشد علامت مثبت را انتخاب کنید. سپس آیکون Call of Duty را لمس کنید، بعد از این اقدام شما به صفحه مربوط به ثبت حساب وارد میشوید که میبایست به پایین صفحه مراجعه کرده و گزینه CREATE AN ACCOUNT را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده میبایست ایمیل موجود دلخواه و پسورد خود را به دقت وارد کنید لازم به ذکر است که انتخاب پسورد به دلخواه میباشد اما این نکته را به یاد داشته باشید که پسورد شما میبایست حداقل دارای 8 حرف یا کاراکتر به همراه یک عدد باشد. گزینه بعد LOCATION میباشد که شما میتوانید US یا کشور خودمان ایران را انتخاب کنید در گام آخر تیک های چک باکس را زده و بر روی SIGN UP ضربه بزنید. سرانجام به طور خودکار به صفحه بازی باز خواهید گشت و پیغام موفقیت آمیز اتصال اکانت به اکتیوژن را مشاهده خواهید کرد. همچنین شما میتوانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از اسکین های متعدد به همراه بتل پس جذاب و فوق العاده آن بهره مند شوید.

امیدواریم که با مطالعه مطالب فوق آموزش لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن را به خوبی فرا گرفته باشید و دیگر نگران از دست دادن اکانت خود نباشد.

منبع: آموزش لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن

By admin

7 thoughts on “انتقال اکانت کالاف دیوتی موبایل”
    1. سلام من یه سوالی دارم
      من اکانت خودم توی سامسونگ ازش استفاده میکردم الان گوشیمو عوض کردم و آیفون دارم و هر کاری میکنم نمیشه اکانت رو وارد آیفون کرد باید چیکار کرد

  1. اگر یک اکانت رو روی دوتا گوشی داشته باشیم، از یک اکانت logout بشیم از اونیکی هم خارج میشه؟

  2. باعرض سلام
    من اکانت کالافم به اپل آیدیم(گیم سنتر) و هم همین اکانت رو بصورت مهمان دارم ولی متاسفانه نمیتونم به اکانت اکتیویژن وصلش کنم،به تنظیمات رفتم و علامت+رو زدم که کنارت زده به اپل آیدیم وصله و میرم داخل اکانت کلاف گزینه sign up نداره انتهایش یا وارد اکانت ساخته شده باید بشی یا اینکه میگه آیا پسورد خود رو فراموش کرده آید همین،لطفا راهنمایی کنید چطور از اپل آیدیم لینک کنم به اکتیویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *