یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
قوانین کالاف دیوتی موبایل

در این بخش به بررسی قوانین مربوط به صحت لینک شدن اکانت کالاف دیوتی موبایل میپردازیم با آموزش های کاربردی ما همراه باشید.

کالاف دیوتی موبایل

اگر از علاقمندان بازیهای تفنگی و شوتر میباشید کالاف دیوتی موبایل یک انتخاب مهم و فوق العاده برای شما میباشد. اسلحه بدست بگیرید و از خود و دیگر همرزم هایتان دفاع کنید. همچنین با انجام ماموریت ها و چالش های متعدد شما میتوانید جوایز و افتخاراتی کسب نمایید. بازی کالاف دیوتی موبایل از یک موتور قدرتمند گرافیکی بهره برده است که هیجان و لذت بازی را دو چندان کرده است. تمام این موارد خلاصه ای کوتاه از بازی Call of Duty Mobile میباشد و امروز هدف ما بررسی موضوع صحت لینک بودن اکانت کالاف دیوتی موبایل میباشد. با تیم مجرب ما همراه باشید تا قدم به قدم این آموزش مفید و کاربردی را با یکدیگر طی کنیم.

‘]

صحت لینک بودن اکانت کالاف دیوتی موبایل

در آموزش سری قبل گام به گام لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتویژن را شرح داده ایم و هم اکنون به سراغ صحت لینک بودن اکانت کالاف دیوتی موبایل میپر دازیم که در نوبه خود حائز اهمیت میباشد. شما با انجام مراحل گفته شده میتوانید از لینک شدن صحیح اکنت کالاف دیوتی موبایل خود به اکتویژن مطلع شوید.

در مرحله اول بازی کالاف دیوتی موبایل خود را اجرا کنید و پس از آن در صفحه لابی قسمت بالا آیکون چرخ دنده ( تنظیمات ) را انتخاب کنید، بعد از آن با لمس بر روی صفحه موبایل خود به تب آخر بروید و بر روی LEGAL AND PRIVACY ضربه بزنید سپس در قسمت پایین سمت راست دکمه LOG OUT را انتخاب کنید. بعد از انجام این مراحل بازی برای شما دوباره لود خواهد شد کافیست بر روی آیکون CALL-DUTY ضربه بزنید تا وارد صفحه مربوطه شوید. بعد از آن کافیست در کادر های مربوطه ایمیل و رمز مربوط به کالاف دیوتی موبایل را که اختصاص داده بودید، وارد کنید. لازم به ذکر است که از کپی پیست کردن در قسمت رمز خودداری کنید و پسورد ( رمز ) خود را تایپ کنید. و در آخر LOG IN را انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که بازی به صفحه اصلی یا همان لابی خواهد رفت و مشخصات خود را خواهید دید. اگر خطا یا اروری مشاهده کردید کافیست آموزش لینک کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به اکتیویژن را مشاهده کنید تا مشکل شما رفع شود.

همچنین با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل رنگ تازه ای به اکانت کالاف دیوتی موبایل خود ببخشید تا از جدید ترین ایونت ها و آفر ها و کلی مزیت های برتر آن بهره مند شوید.

منبع: صحت لینک بودن اکانت کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *