یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
مکان تانک در کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله به سراغ بررسی مکان های تانک و روبرو شدن با تانک در بازی کالاف دیوتی موبایل خواهیم پرداخت.

نکات ویژه و مهم در هنگام روبه رو شدن با تانک در بازی کالاف دیوتی موبایل

 

نکات ویژه و مهم در هنگام روبه رو شدن با تانک در بازی کالاف دیوتی موبایل
نکات ویژه و مهم در هنگام روبه رو شدن با تانک در بازی کالاف دیوتی موبایل

 

خیلی از مواقع پیش آمده که ما در بازی کالاف دیوتی در زون های آخر جلوی تانک قرار گرفته و توسط آن دون شده و با یک ضربه کشته شویم و یا اینکه تانک در نزدیکی ما باشد و ما امکان هیچ گونه حرکتی را نداشته تا اینکه در نهایت محاصره شده و دون می شویم یا در برخی مکان ها در هنگام منفجر کردن تانک توسط انمی پشت سر خود و یا تانک کشته می شویم و خیلی از اتفاق های دیگر که باعث دون شدن و کشته شدن ما توسط تانک می شود، اما راه حل این همه مشکلات چیست آیا ما با دیدن تانک باید به آن حمله کنیم یا اینکه از آن فرار کنیم ،چگونه می توانیم به راحتی و بدون دردسر  تانک را منفجر کنیم و یا اینکه بدون منفجر کردن تانک ، تانک را از دشمن بگیریم و خیلی از سوالات دیگر که شما می توانید برای رسیدن به جواب آنها به مطالب زیر مراجعه کنید.

ما در مطالب زیر بهترین روش ها برای منفجر کردن، گرفتن تانک از دشمن و بسیاری از نکات ویژه دیگر در هنگام رو به رو شدن با تانک در بازی کالاف دیوتی را برای شما معرفی کرده ایم که شما می توانید با خواندن و عمل به آنها از تانک دشمن بهترین استفاده را کرده و یا به ساده ترین و راحت ترین راه ممکن آن را منفجر کنید.

 

نکته اول

اگر در فاصله ی دور از تانک قرار دارید بهترین راه ممکن این است که تانک را از همان فاصله منفجر کنید زیرا اگر در هر صورت به تانک نزدیک شوید تانک شما را دیده و در یک چشم به هم زدن شما را دیده و دون می کند و برای همین شما می توانید با استفاده از آر پی جی و یا ضد تانک، تانک را مورد هدف قرار داده و آن را از همان فاصله منفجر کنید.

 

نکته ی دوم

اگر تانک در نزدیک شما قرار دارد شما می توانید در راه اول برای منفجر کردن تانک از بمب های دایره ای مخصوص استفاده کنید زیرا این نوع بمب ها به تانک چسبیده و به دلیل دمیج بالایی که دارد با دو الی سه تا از این بمب ها می توان تانک ها را منفجر کرد. راه دوم برای منفجر کردن تانک ها استفاده از همان آر پی جی و یا ضد تانک است که شما می توانید با استفاده از آنها و به صورت دقیق تانک را منفجر کنید. سومین راه استفاده از گان خود برای منفجر کردن تانک است و این در صورتی است که یک انمی درون تانک باشد و برای همین کار شما باید دور تانک چرخیده و باتیر زدن های متعدد تانک را منفجر کنید وانمی درون آن را بکشید.

 

نکته سوم

اگر می خواهید تانک را سالم از دشمن گرفته و خود شما سوار تانک شوید و یا اینکه انمی درون تانک را بدون ضربه به تانک بکشید می توانید با انداختن بمب دودزای سمی که قدرت دودزای سمی بسیار خطرناکی دارد و سریع جان انمی را کاهش می دهد را بر روی تانک انداخته و او را سریع دون کنید و خودتان سوار تانک شوید و انمی های دیگر را بکشید و یا اینکه تانک را منفجر کنید و با گان خود بقیه دشمنان را نابود کنید.

 

نکته چهارم

اگر فرصت شما محدود است و زون نزدیک شما است و یا اینکه شما هیچ وسیله برای منفجر کردن و یا گرفتن تانک از انمی را نداشته باشید شما می توانید برای اینکه در امنیت کامل باشید و خیالتان از تانک راحت شود سریع به تانک نزدیک شده و وارد تانک شوید تا در زون اخر از تانک پیاده شده و انمی را دون کنید.

 

نکته پنجم

اگردر فاصله ی دور از تانک قرار دارید و در زون های آخر هستید شما می توانید با استفاده از قدرت پرش وارد تانک شده و در آخر همه انمی ها را بکشید.

 

نکته ششم

اگر دیدید که تانک بسیار دمیج شده وارد آن نشوید زیرا اگر تانک منفجر شود شما در جا میمیرید و دون میشوید.

 

نکته هفتم

اگر دوست ندارید سوار تانک شوید ولی تانک در نزدیکی شما قرار دارد برای از کار انداختن آن و جلوگیری از سوار شدن آن توسط انمی  شما می توانید تانک را درون آب بیندازید زیرا تانک و هر وسیله نقلیه و یا جنگی اگر وارد آب شود سریع از کار می افتد و یا اینکه تانک را از بلندی انداخته و آن را برعکس کنید تا دیگر امکان استفاده از آن توسط انمی های دیگر و جود نداشته و شما در امان باشید.

 

نکته هشتم

برای انفجار تانک می توانید از هلی کوپتر استفاده کنید به طوری که دوست شما هلی کوپتر را هدایت کند و شما از همان بالا با استفاده ضد تانک و یا آرپی جی بدون اینکه تانک شما را ببیند آن را منفجر کنید.

 

نکته نهم

هنگامی که می خواهید تانک را منفجر کنید سعی کنید از پشت تانک و یا از مکان هایی که تانک به آن منطقه ها دید کافی ندارد به آن نزدیک شده و بر روی آن بمب انفجاری یا دود زا بیندازید و یا اینکه به راحتی وارد تانک شوید.

 

نکته دهم

برای ورود به تانک شما نیز می توانید از قدرت نامرعی استفاده کرده و بمب ها را خیلی راحت تر بر روی تانک بیندازید و یا اینکه بدون اینکه تانک شما را ببیند وارد تانک شوید.

پس شما می توانید با یاد گرفتن این نکات مهم و بسیار کاربردی و استفاده و رعایت آنها دربازی به راحتی تانک را منفجر کرده و یا مال خود کنید تا در نهایت با قدرت همه انمی ها را کشته و وین بازی را ازان خود کنید، و اینکه با خرید سیپی از سایت  و زدن گردونه و… به قدرتمند ترین آر پی جی و ضد تانک ها و… دست پیدا کرده تا در نهایت همه تانک ها را به راحتی منفجر کرده و با کشتن همه ی انمی ها وین بازی را از آن خود کنید.

منبع: چگونه بازی کالاف دیوتی را با سه یا چهار انگشت بر روی موبایل انجام دهیم؟

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *