یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

اطلاعات کافی از اسلحه های کالاف دیوتی در بتل رویال عامل مهمی در پیشرفت و پیروزی شما در بر دارد. در ادامه به بررسی بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل در بتل رویال خواهیم پرداخت.

کالاف دیوتی موبایل

بی شک کالاف دیوتی بهترین بازی شوتر و اکشن میباشد که هر گیمری را مجذوب و فریفته خود کرده است. حدود یکسال پیش کمپانی بزرگ اکتویژن با اقدامی همه را شگفت زده کرد و نسخه موبایل کالاف دیوتی را برای سیستم عامل های اندروید و IOS عرضه کرد. با این عمل اکتویژن، بیش از پیش کاربران زیادی به کالاف دیوتی روی آوردند و یک برگ برنده ای برای اکتویژن رقم خورد. امروز به بررسی برترین و خفن ترین اسلحه های کال اف دیوتی موبایل در مود بتل رویال میپردازیم.

برترین اسلحه های کال اف دیوتی موبایل بتل رویال

AK117

یکی از محبوب ترین اسلحه های مورد استفاده در کالاف دیوتی موبایل بی شک Ak117 خواهد بود که در نوبه خود حرفه ای و منحصر بفرد عمل میکند. قطعا از سلاح های پرکاربرد در بتل رویال کالاف دیوتی موبایل Ak117 خواهد بود که بینظیر عمل میکند. از ویژگی های Ak117 میتوان به لگد کم، وزن مناسب و دقت هدف گیری خوب اشاره کرد.

 

ak117

 

S36

گیمرهایی که علاقه خاصی به مسلسل ها دارند قطعا از S36 استفاده خواهند کرد. ویژگی های بینظیری که کالاف دیوتی به این اسلحه اعمال کرده است آن را متمایز جلوه میدهد. از ویژگی های مورد قبول S36 میتوان به گلوله های زیاد و لگد کم به همراه اتوماتیک بودن اسلحه اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که وزن سنگین این اسلحه در سرعت شما تاثیر منفی خواهد گذاشت اما به دلایل نقاط قوت زیاد باز هم این اسلحه محبوب و پرکاربرد در بتل رویال میباشد.

s36

NA-45

از دیگر سلاح های مورد استفاده در کال اف دیوتی موبایل در قسمت بتل رویال میتوان NA-45 اشاره کرد. یک اسنایپ خوش دست و کاربردی با قابلیت های حیرت انگیز. علاقمندان به اسنایپر بی شک یکی از انتخاب هایشان NA-45 میباشد. در ادامه ویژگی کلی از این اسلحه قدرتمند برای شما عزیزان آورده ایم.

  • دمیج= 84
  • نرخ شلیک= 28
  • دقت= 70
  • برد (رنج)= 90

na45

PDW

بدنبال یک اسلحه انعطاف پذیر با لگد کم میباشید؟ پس گزینه روبروی شما PDW خواهد بود چرا که این اسلحه در بتل رویال کالاف دیوتی موبایل به خوبی عمل میکند و کمبودی از خود بجا نخواهد گذاشت.

PDW

Msmc

یک اسلحه کوتاه برد با قدرت فوق العاده زیاد که در نوبه خود مثال زدنی است. Msmc بی شک در حملات نزدیک بسیار کاربردی است و هیچ تفنگی جایگزین آن نخواهد شد.

Msmc

DL Q33

از دیگر اسنایپ های کاربردی و خفن میتوان DLQ33 را برگزید چرا که ویژگی هایی همچون برد زیاد به همراه قدرت بالا به شما کمک بسیار بزرگی خواهد کرد. این اسلحه محبوب اسنایپر بازا میباشد.

dl q33

 

امیدواریم که با انتشار مطالب فوق رضایت شما عزیزان را جلب کرده باشیم.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *