یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

در این مقاله به بررسی خفن ترین اسلحه های کال اف دیوتی موبایل مولتی پلیر خواهیم پرداخت.

کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل غول سبک شوتر آنلاین که در نوبه خود فوق العاده میباشد. هر روزه شاهد حضور گیمرا در بازی کالاف دیوتی موبایل میباشیم. تیم مجرب ما امروز، برترین سلاح ها در قسمت مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل را برای شما عزیزان آماده کرده اند تا با مطالعه آن تجربه بهتری از بازی کالاف دیوتی موبایل داشته باشید.

بهترین اسلحه های کال اف دیوتی موبایل مولتی پلیر

DR-H

یکی از سلاح های مناسب بخش مولتی پلیر کالاف دیوتی DR-H میباشد که در درگیری های نزدیک قدرت خوبی به همراه دارد استفاده از این سلاح به برتر شدن شما در بخش مولتی پلیر کالاف دیوتی موبایل کمک بزرگی خواهد کرد.

  • قدرت= 71
  • دقت= 45

 

DR-H

 

KRM-262

علاقمندان به شات گان حتما KRM-262 را در دستان خود بگیرید تا قدرت فوق العاده به همراه برد خوب آن را احساس کنید. قطعا در بخش مولتی پلیر کالاف دیوتی که درگیری ها، بسیار از نزدیک رخ میدهد استفاده از این سلاح پیشنهاد میشود.

  • قدرت= 98
  • دقت= 51

 

KRM-262

 

AK117

یکی از محبوب ترین اسلحه های مورد استفاده در کالاف دیوتی موبایل بی شک Ak117 خواهد بود که در نوبه خود حرفه ای و منحصر بفرد عمل میکند. قطعا از سلاح های پرکاربرد در بتل رویال کالاف دیوتی موبایل Ak117 خواهد بود که بینظیر عمل میکند. از ویژگی های Ak117 میتوان به لگد کم، وزن مناسب و دقت هدف گیری خوب اشاره کرد.

 

AK117

 

Msmc

یک اسلحه کوتاه برد با قدرت فوق العاده زیاد که در نوبه خود مثال زدنی است. Msmc بی شک در حملات نزدیک بسیار کاربردی است و هیچ تفنگی جایگزین آن نخواهد شد.

 

Msmc

 

HG40

از سیزن 9 این اسلحه بسیار حرفه ای عمل کرده است. لگد کم به همراه تعداد خشاب خوب از برترین ویژگی های این اسلحه میباشد. در بخش مولتی پلیر استفاده از HG40 جزو اولویت ها محسوب میشود.

 

HG40

 

PDW

بدنبال یک اسلحه انعطاف پذیر با لگد کم میباشید؟ پس گزینه روبروی شما PDW خواهد بود چرا که این اسلحه در بتل رویال کالاف دیوتی موبایل به خوبی عمل میکند و کمبودی از خود بجا نخواهد گذاشت.

 

PDW

 

By admin

One thought on “بهترین اسلحه های کال اف دیوتی موبایل مولتی پلیر”
  1. خداییش cbr رو از قلم انداختین من باهاش تو تورنومنت اسیا تا پنجم پیش رفتم ولی چون جایزه های نفر چهار تا صد همش صد یکی بود راستش ناامید شدم خیلی دیر دیر پلی میدادم هیجدهم شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *