یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله به جدید ترین نکات و ترفند های مربوط به کالاف دیوتی موبایل میپردازیم که با رعایت این اصول چندین قدم به حرفه ای ها نزدیک خواهید شد.

کالاف دیوتی موبایل

همان طور که مستحضر هستید کالاف دیوتی از محبوب ترین بازی های سبک شوتر و اکشن میباشد که هر سال شاهد نسخه های جذاب و منحصر بفرد آن میباشیم. سر و صدایی که بازی کالاف دیوتی در صنعت گیمینگ ایجاد کرد در نوبه خود فوق العاده بود. کمپانی بزرگ اکتیویژن با ارائه کالاف دیوتی موبایل حال و هوای خاصی را در سیستم عامل های اندروید و ios بوجود آورد. این بازی همانند سری های کنسول و پی سی دارای گرافیک خیره کننده با گیم پلی اعتیاد آور میباشد. نزدیک به یک سال پیش کمپانی معروف اکتویژن دست به انتشار کالاف دیوتی موبایل زد که در مدت کمی توانست طرفداران پروپاقرصی را جذب خود کند به گونه ای که تنها در هفته اول تعداد دانلود این بازی به بیش از 100 میلیون رسید که در نوبه خود یک رکورد حرفه ای محسوب میشود.

برخی از ویژگی های محبوب Call Of Duty Mobile

  • گرافیک زیبا و خیره کننده
  • گیم پلی اعتیاد آور و روان
  • صداگذاری اختصاصی و حرفه ای
  • حالت ها و مود های جذاب و متفاوت
  • ارتباط با سایر بازیکنان سرار دنیا

برای اینکه در سطح بتل رویال کالاف دیوتی موبایل حرفه ای شوید میبایست شناخت کلی و اطلاعاتی را در این باره کسب کنید که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

کالاف دیوتی موبایل

کلاس های بتل رویال

کلاس های بتل رویال هر کدام به نوبه خود ویژگی های خاصی دارند که هر کدام را از دیگری متمایز میکند. در بازی کالاف دیوتی موبایل ۸ کلاس وجود دارد که هر کدام ویژگی منحصر بفردی دارند. گیمرها باید بدانند که از چه کلاسی استفاده کنند و با کدام کلاس ها میتوانند عملکرد بهتری داشته باشند مخصوصا هنگامی که به صورت گروهی به بتل رویال میروید این موضوع حائز اهمیت میباشد که چه کلاس هایی را انتخاب میکنید.

اسکات (Scout)

اگر به پرتاب دارت هایی که مجهز به حسگر ردیاب میباشند علاقمند هستید این کلاس را انتخاب کنید تا در یک محدوده خاص با پرتاب دارت از موقعیت دشمنان آگاه شوید.

مکانیک (Mechanic)

قابلیت استفاده از درون (drone) در این کلاس میتوانید کسب کنید. درون در واقع یک وسیله ای است که میتواند پرواز کند و به سراغ جست و جوی دشمنان بپردازد و شما را از موقعیت دشمنان مطلع کند.

تریکستر (Trickster)

برترین کلاس برای فرار از موقعیت های سخت قطعا تریکستر میباشد. این کلاس این ویژگی را دارد که دو هولوگراف یا ایلوژن (شبیه ساز بازیکن) ایجاد میکند و به طور خودکار هر کدام به جهتی حرکت میکنند، این امر باعث سردرگمی دشمن در پیدا کردن شما میشود.

ایربورن (Airborn)

4 عدد صندلی در اختیار بازیکن قرار میگیرد که بازیکن ها با استفاده از این صندلی ها به هوا پرتاب میشوند و بازیکن قادر است به هر سمتی که میخواهد فرود بیاید.

کلاون (Clown)

عروسک زامبی را در درست بگیرید! با انتخاب این کلاس عروسک زامبی در دستان شماست که میتوانید علیه دشمن از آن استفاده کنید هنگام استفاده از این عروسک یک موسیقی لذت بخش نیز برای شما پخش خواهد شد.

دفندر (Defender)

اگر به سپر و شیلد علاقمند هستید این کلاس را انتخاب کنید. با استفاده از سپری که این کلاس به شما میدهد دمیج کمتری از سوی دشمن دریافت خواهید کرد همچنین هنگام باز شدن این سپر یک فلش کور کننده به مدت ۳ ثانیه برای فریب دشمن ایجاد خواهد شد.

نینجا (Ninja)

نینجا! بله درست حدس زده اید در بازی کالاف دیوتی موبایل کلاسی به نام نینحا در اختیار دارید که به شما این امکان را میدهد با قلاب به بالای ساختمان ها و خانه ها حرکت کنید و مسیر خود را کوتاه تر کنید همچنین این کلاس برای کمین کردن بر روی ارتفاع ساختمان ها یا فرار از دشمن میتواند موثر عمل کند.

مدیک (Medic)

به شخصه میتوان گفت از مهم ترین کلاس ها در تیم بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل مدیک میباشد با استفاده از این کلاس یک محدوده ای ایجاد خواهد شد که شما به همراه هم تیمی هایتان که در آن محدوده قرار دارند، میزان سلامتی شما تامین میشود.

call of duty mobile

شناخت نقشه

برای اینکه بتوانید از دیگر رقبا پیشی بگیرید میبایست نقشه مربوط به بتل رویال را به خوبی بشناسید. مکان های مخفی، مکان هایی که وسایل نقلیه قرار گرفته اند و مناطقی که منابع و تجهیزات خوبی قرار دارند بشناسید، چرا که برتری شما را نمایش خواهد داد.

سلاح های محبوب و حرفه ای را بشناسید

شناخت سلاح، از دیگر مواردی است که دقت و توجه به آن ضروری است. در قسمت زیر لیستی از محبوب ترین سلاح های COD Mobile را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

PDW

از دیگر تفنگ های کم لگد و سبک بازی کالاف دیوتی موبایل میتوان به اسلحه PDW اشاره کرد که برای اکثر گیمر ها قابل قبول و محبوب میباشد. به خاطر داشته باشید که انعطاف خاصی در این اسلحه به کار گرفته شده که از دیگر اسلحه ها آن را متمایز میکند.

AK17

پر کاربرد ترین سلاح در بازی کالاف دیوتی را میتوان به اسلحه AK17 نسبت داد. وزن مناسب این سلاح در کنار لگد کم باعث محبوبیت این اسلحه شده است. همچنین نشانه گیری سریع و عملکرد خوب در موقعیت های حساس درگیری از دیگر ویژگی های برتر این اسلحه میباشد.

Msmc

اگر علاقمند به اسلحه سبک و کاربردی میباشید پیشنهاد ما به شما تفنگ Msmc میباشد این اسلحه در گروه تفنگ های سبک و همچنین کوتاه برد قرار میگیرد. با اینکه تفنگ Msmc برد کوتاهی دارد اما سبک بودن آن به همراه قدرت آسیب زیاد باعث این شده است که در سرعت حرکت شما موثر باشد و همچنین برای غافل گیری دشمنان این اسلحه عملکرد شگفت انگیری خواهد داشت.

S36

عشق به مسلسل هستید! پس این تفنگ فوق العاده قوی را انتخاب کنید که به تازگی جزو سلاح های برتر بازی کالاف دیوتی موبایل میباشد. به دلیل تعداد گلوله های زیاد، لگد کم این اسلحه گزینه مورد قبولی را گرفته است. ولی وزن زیاد اسلحه در سرعت شما تاثیر منفی خواهد گذاشت اما ویژگی های خاص و مثبت S36 این مورد را جبران کرده است. نکته دیگر از این سلاح این است که این اسلحه جزو اسلحه های اتوماتیک طبقه بندی میشود.

DLQ33

اگر علاقمند هستید که یک تک تیرانداز ماهر در call of duty mobile شوید لازم است که علاوه بر تمرین و تجربه این نکته را بدانید که چه اسلحه ای برای اینکار مناسب است چرا که هرکس نمیتواند به یک تک تیرانداز قهار تبدیل شود پس پیشنهاد میکنیم در کنار تمرین برای ماهر شدن در این سبک، از اسلحه DLQ33 استفاده کنید تا طعم یک تیر انداز واقعی را بچشید.

COD Mobile

هم تیمی مناسب پیدا کنید

سعی کنید دوستان حرفه ای در بازی کالاف دیوتی موبایل پیدا کنید این امر باعث میشود علاوه بر آنکه بازی برای شما لذت بخش تر شود نکات مفیدی را از هم تیمی هایتان  دریافت خواهید کرد که به حرفه ای تر شدن شما در کالاف دیوتی موبایل کمک خواهد کرد.

آمپول آدرنالین

آمپول آدرنالین یکی از تجهیزات حیاتی کالاف دیوتی موبایل در بخش بتل رویال میباشد که تاثیر زیادی در برنده شدن شما دارد چرا که این آمپول علاوه بر برگرداند سلامتی شما 150 جون نیز بسلامتی شما اضافه میکند.

از یکجا ایستادن بپرهیزید

برای اینکه یک پلیر حرفه ای در کالاف دیوتی موبایل شوید از یکجا ایستادن بپرهیزید شما میبایست به مکان های متفاوتی بروید تا تجهیزات  مربوطه را دریافت کنید علاوه بر آن اگر اسنایپر بدست هستید از یکجا کمپ کردن بپرهیزید و چند نقاط مهم را برای کمین انتخاب کنید.

تمرکز و حالت آماده باش

همیشه و در هر لحظه حالت آماده باش را به خود بگیرید چرا که دشمن هر لحظه ممکن است به سوی شما بیاید. سعی کنید موقع بازی کردن تمرکز خود را حفظ کنید تا به حالت آماده باش و آرامش بیشتری اقدام به بازی کنید. این امر تاثیر مثبتی در بازی شما خواهد داشت و شما را مرحله ای به حرفه ای تر شدن نزدیک خواهد کرد.

ترفند های یتل رویال کالاف دیوتی موبایل

امیدواریم که مطالب فوق تاثیر مفیدی در بازی شما بگذارد.

سپاس از همراهی شما.

 

By admin

One thought on “آموزش بتل رویال کالاف دیوتی موبایل”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *