یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
بازی call of duty

بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی جذاب به سبک بتل رویال میباشد که طرفدار های بسیار زیادی دارد.

برنامه رسمی CALL OF DUTY منحصراً برای تلفن‌های همراه طراحی شده است. نقشه‌ها و حالت‌های مختلف بازی را به صورت چندنفره و در هر زمان و هر مکانی بازی کنید. میدان جنگ 100 نفره؟ مبارزه گروهی 5v5 تا پای مرگ؟ جنگ تک‌تیرانداز با تک‌تیرانداز در خفا؟ برنامه CALL OF DUTY®: MOBILE همه این قابلیت‌ها را دارد.

بازی روی موبایل

بازی HD با کیفیت کنسول را در گوشی همراه خود با کنترل‌های قابل تنظیم، چت صوتی و متنی و گرافیک و صدای سه‌بعدی اجرا کنید. هیجان محبوب‌ بازی تیراندازی جهان را، هم‌اکنون روی گوشی همراه خود تجربه کنید.

حالت‌های و نقشه‌های مختلف و محبوب

نقشه‌های چندنفره مشهور بازی‌های Call of Duty®: Black Ops و Call of Duty®: Modern Warfare را که برای اولین بار در دسترس قرار گرفته است، بازی کنید. یا با دوستان خود در یک نقشه جدید بقاء 100 نفره بپیوندید. با میلیون‌ها بازیکن از سراسر دنیا بازی کنید!

سفارشی کردن شخصیت منحصربه فرد خود

هنگام بازی CALL OF DUTY®: MOBILE ده‌ها شخصیت معروف، اسلحه و لباس را که می تواند برای سفارشی کردن شخصیت شما استفاده شود، آزاد می‌کنید. این شخصیت‌ها را در بخش‌های مختلف بازی به جنگ دیگران بفرستید.

بازی رقابتی و اجتماعی

از مهارت و استراتژی استفاده کنید تا به رتبه‌بندی بالایی در رقابت برسید ومبارزه کنید. در این بازی هیجان‌انگیز و در برابر میلیون‌ها نفر از دوستان و دشمنان رقابت کرده و بجنگید.

منبع : کافه بازار

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *