یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
شاتگان بی وای بازی کالاف دیوتی

امروز در این مقاله شاتگان جذاب بی وای بازی کالاف دیوتی موبایل را به شما معرفی میکنیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بررسی شاتگان بی وای بازی کالاف دیوتی موبایل

ما در این مقاله به برسی یکی از بهترین و قدرتمند ترین گان های تک تیر زن بازی  شاتگان قدرتمند بی وای  وهمچنین تکنیک های ویژه و حرفه ای در استفاده از آن می پردازیم.

شاتگانها یکی از بهترین وقدرتمند ترین گان ها در بازی کالاف دیوتی هستند و اکثرگیمر های نیزدربازی کالاف دیوتی از این گان های قدرتمند استفاده می کنند برخی ازاین گانها مانند بی وای آنقدر قوی هستند که می توانند  انمی رو به روی خود را با یک و یا دو تیر بکشند و شاتگان بی وای نیز یکی از شاتگان های قدرتمند تک تیر بوده و بسیاری از گیمر ها در بازی کالاف دیوتی از گان قدرتمند بی وای استفاده می کنند ولی یکی از مهم ترین ضعف های شاتگان بی وای برخلاف این همه خوبی و قدرت بسیار زیادی که دارد

این است که برد این نوع گان ها بسیار کم بوده و شما برای کشتن انمی باید ابتدا تا آنجایی که می توانید به انمی نزدیک شده  و سپس شلیک خود را اغاز کنید تا بتوانید با کمترین شلیک ودر سریع ترین زمان ممکن انمی های رو به روی خود را از پای دربیاورید،هیپ فایر این شاتگان نیزبسیار قوی بوده و شما می توانید به وسیله ی هیپ فایر  این گان انمی رو به روی خود را در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی با سه و یا نهایتا دو تیر خود را ازپای در بیاورید.

ولی درمود بتل رویال شما باید برای کشتن انمی تا آنجا که می توانید به سمت انمی نزدیک شده و در نهایت آن را غافلگیر کنید ولی ار مهم ترین نکاتی که شما باید در کنار انداختن یک اتچمنت خوب برروی گان خود توجه داشته باشید این است که حتما با تکنیک های حرفه ای در استفاده از گان اشنا شده تا بتوانید دیگر خیلی راحت هر انمی که بر سر راه شما قرار می گیرد را خیلی سریع بکشید.

همان طور که میدانید دمیج (قدرت) گان بی وای 15 درسیزن 9 بازی کالاف دیوتی  280 است که این دمیج جزء دمیج های بسیار خوب برای یک شاتگان به حساب می آید و با شلیک حدود 2 الی 3 تیر می تواند حریف خود را از پا در بیاورد.

همچنین دقت ورینج(برد) گان بی وای 15در حدود 44است که در حالت عادی بدون هیچ اتچمنت(تجهیزات)دیگری دقت و برد خوبی محسوب می شود اما می توان با اضافه کردن اتچمنت های خوب دقت و برد آن را بسیار بالا برد.

علاوه بر این ها سرعت و فایرریت(سرعت تیر) شاتگان بی وای 15 درسیزن9 بازی کالاف دیوتی  حدود 30 است که این فایرریت و سرعت بسیار بالا بوده و به این گان این قدرت را می دهد که در یک زمان بسیار کم انمی رو به روی خود را از پا در آورده و آن را بکشد ودر کل این آمار های بسیار بالا باعث شده که گان  بی وای 15 را به یکی از قدرتمند ترین گان های مود مولتی پلیر و همچنین بتل رویال تبدیل شده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

دقت و دمیج(قدرت شاتگان سیزن9بازی کالاف دیوتی شاتگان بی وای 15 بسیار خوب است و برای همین در مود بتل رویال به دلیل شرایط خاص و فاصله ی زیادی که بین انمی ها وجود دارد یکی از بهترین گان ها با دقت و رینج (برد)بسیار کم است و به دلیل اینکه این گان  رینج (برد)کم و قدرت بالایی دارد می توان از این گان هم در مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل و هم در مود مولتی پلیر از نزدیک برای کشتن انمی استفاده کرد.

برسی شاتگان بی وای بازی کالاف دیوتی موبایل
برسی شاتگان بی وای بازی کالاف دیوتی موبایل

اتچمنت هایی که برای گان بی وای 15 در  سیزن9 بازی کالاف دیوتی گفته شد یکی از بهترین اتچمنت های این گان در مود مولتی پلیر و همچنین بتل رویال  است و به دلیل داشتن فایرریت و همچنین سرعت بالا در سریع ترین زمان ممکن و با دقت بالا می تواند هر انمی که در هر کجای مپ قرار دارد را ازنزدیک به راحتی از پای در آورده و آن را بکشید.

تکنیک های ویژه در استفاده ازگان بی وای 15 در سیزن9 ودر مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل

1.سعی کنید تا آنجایی که می توانید به انمی نزدیک شده و سپس شلیک را آغاز کنید تا اکثر تیر های شما به انمی اثابت کرده و سریع تر آن را بکشد زیرا اگر شما ازدور به انمی شلیک کنید اکثر تیر های شما خطا رفته و چون گان بی وای 15 فایر ریت بالایی دارد شما می توانید انمی هایی که از گان هایی مانند فنک و یا ام ایکس نه و.. استفاده می کنند  راخیلی راحت بکشید ولی از دور آن ها خیلی راحت شما را می کشند.

2.اگر یک فرد شات گان پلیر در بازی بود به آن نزدیک شوید و سعی کنید از با این گان سریع یعنی گان بی وای 15 قدرتمند خود خیلی راحت از نزدیک با جابه جایی های متعدد  به آن شلیک کرده و  آن را از پای درآورده و بکشید.

3.سعی کنید به وسیله بمب ها انمی رو به روی خود را کور و یا با بمب های آتشین خون آن ها را کم کرده و آن ها رااز مناطق کمپشان بیرون بیاورید  و با یک راش بسیار زیبا  با هدف گیری دقیق به راحتی انمی را با گان بی وای 15 خود  از راه نزدیک بکشید.

4.اگرانمی رو به روی شما یک گان اس ام جی دارد به آن نزدیک شوید و سعی کنید از راه نزدیک با گان بی وای 15 به آن شلیک کرده و او را بکشید و اگر ناچار شدید خیلی به آن نزدیک شوید گان خود را بر روی نشانه گذاشته تا به محض دیدن انمی به سرعت و در کمترین زمان ممکن بتوانید او را دون کنید.

5.یکی از مهم ترین کلاس هایی که در کنار گان بی وای 15 می توانید از آن استفاده کنید کلاس نینجا است که به وسیله آن می توانید از سقف خانه ها بالا رفته و از بالا بدون اینکه انمی بفهمد سریع به سمت او رفته و از نزدیک با یک راش زیبا به او شلیک کرده و او را بکشید کلاس هایی مانند کلاس ترپ ونامرعی نیز یکی از کلاس های پرکاربرد برای استفاده در کنار این گان است.

  1. همیشه سعی کنید از بهترین جای ممکن راش خود را آغاز کنید برای مثال انمی اگر پایین کوه قرار دارد و شما بالا قرار دارید اگر مکان شما در زون است هرگز به پایین کوه نروید و حتما در مکان مناسبی در بالای کوه در پشت یک کاور که هیچ فرقی ندارد که که کاور شما سنگ باشد و یا چیز های دیگر قرار گرفته و هنگامی که انمی به شما نزدیک شد با یک غافلگیری خیلی سریع به انمی جلوی خودباگان بی وای 15 شلیک کرده.سپس بعد از کشتن انمی شیلد خود را به صورت کامل پرکنید تا اگر انمی دیگری به شما راش داد شما بتوانید با او رقابت کرده ودر نبرد با او دوام بیاورید و او را باتکنیک حرفه ای خود بکشید زیرا اگر شما بدون چک کردن منطقه و بدون توجه به اینکه انمی جلوی شما از چه گانی استفاده می کند به او راش بدهید انمی خیلی راحت می تواند با گان های دور بردخود شما را بکشید بدون اینکه حتی شما بتوانید خود را به نزدکی انمی رسانده.
    ولی اگر راهی برای فرار نداشتید و دو طرف شما انمی بود حتما سعی کنید به سمت یکی راش بدهید و بهتر است اول یک بمب دودزا به سمت انمی که می خواهید به اوراش بدهید بیندازید و سپس با یک تکنیک حرفه ای انمی اول را کشته و سریع با انداختن بمب دودزای دوم شیلد خود را پر کرده و سپس منتظر انمی بعدی باشد تا در یک فرصت خوب بتوانید با گان قدرتمند خود آن را در کمترین زمان ممکن با گان قدرتمند بی وای 15 قدرتمند خود بکشید.
  2. نکته شماره هفت بسیار مهم بوده و خیلی از گیمر های بازی کالاف دیوتی نیز در اکثر مواقع با آن رو به رو هستند و در اکثر فایت ها نیز به همین روش دون و در نهایت کشته می شوند و آن نکته چیزی نیست جز غافلگیر شدن در برابر حمله سریع انمی ،که اکثر گیمر های بازی کالاف دیوتی در مکان های مختلف بازی یکدفعه از پشت سر غالگیر شده و توسط انمی کشته می شود.
    ولی با نکته هایی که ما به شما می گوییم دیگر به هیچ عنوان نگران این شرایط نباشید و از این پس با استفاده از این تکنیک ها از غافلگیر شدن جلوگیری کرده و اگز غافلگیر شدید نیز بتوانید با استفاده از یک سری روش های گفته شده انمی رو به روی خود را دون کنید در اولین مرحله شما می توانید برای اینکه انمی شما را در نقشه نبیند از کلاس نینجا استفاده کنید تا انمی نفهمد که شما کجایید و بدون اینکه بتواند شما را پیدا کند.
    شما با یک راش حرفه ای بتوانید خیلی سریع اورا با گان بی وای 15 از نزدیک بکشید و در مرحله دوم اگر شما توسط انمی ار پشت سر ناگهان غافلگیر شدید اگر کلس دیفندر دارید بچرخید و آن در پست سر خود بزنید تا اومی کور شود و شما فرصت  پر کردن شیلد،فرار و یا کشتن انمی را داشته باشید ولی اگر شما کلس دیفندر داشته بعد از خوردن تیر اول و دوم خیلی سریع  مکان خود را جابه جا کرده و با انداختن بمب دودزا خود را از دید انمی دور کنید و اینکه در مرحله دوم شما می توانید به جای بمب دودزا نیز از کلس اسمک استفاده کنید.
    ولی یکی از بهترین تکنیک ها این است که به جلو فرار کنید و هنگامی که انمی راش داد سریع قدرت جابه جایی را فعال کرده و به جای اول خود برگردید و سریع انمی رو به روی خود را به وسیله ی گان قدرتمند بی وای 15 خود دون کنید .

8.یکی از دیگر از مشکلاتی که اکثر گیمر های بازی کالاف دیوتی با آن سر و کار دارند این است که نمی دانند چگونه انمی های کمپر درون خانه را با گان بی وای 15بکشند و در اکثر اوقات نیز بدون توجه به ترپ انمی بر روی ترپ انمی رفته و برق می گیرند و برای همین انمی درون خانه  می تواند خیلی راحت آن ها با کمترین شلیک بکشد.
برای مقابله و همچنین نبرد با  انمی های کمپر یک سری روش ها وجود دارد که ما در نکته شماره هشت برخی موارد آن را می گوییم و لی شما برای آشنایی کامل با چگونگی روش های مقابله با انمی کمپر باید به مطالب مربوط به آن در سایت ما مراجعه کنیدو در مرحله اول که بهترین راه برای انمی های کمپر هست استفاده از بمب ها است که بسیار  برای انمی های کمپر مفید بوده و اگر شما بتوانید به صورت دقیق آن را پرتاپ کنید و با تکنیک های استفاده از آن آشنایی کامل داشته باشید .
خیلی راحت و سریع می توانید انمی رو به روی خود را دون  کرده و آن را حتی بکشید و یا اینکه نهایتا آن ها را از محل کمپشان در آورده و در فضای ازاد با آن ها در گیری شوید و خیلی سریع با گان دور برد خود با یک راش حرفه ای بتوانید او را بکشید.
درمرحله دوم شما می توانید از پنجره به وسیله نیجا وارد خانه  شده و یا به بالای سقف بروید وسپس بدون اینکه انمی بفهمد خیلی سریع اورا با گان نزدیک زدن خود نابود کنید و اینکه شما نیز می توانید با نینجا بالای سقف رفته و علاوه بر اینکه انمی از مکان شما خبر ندارد در هنگام نزدیک شدن زون و هنگامی که انمی از مکان کمپ خود خارج شد با یک غافلگیری سریع اورا با گان بی وای 15کشته و به سرعت با هر وسیله ای که دارید به سمت زون حرکت کنید.

  1. یکی از مهم ترین مشکلاتی که اکثر گیمر ها رعایت نمی کنند این است که زون را دست کم می گیرند وتا اخرین لحظه در بیرون از دایره زون قرار می گیرند و برای همین در اکثر اوقات خیلی سریع توسط زون دون و در نهایت کشته می شویذ زیرا یکی از تغییراتی که در این سیزن به بازی علاوه بر شیلدی شدن اضافه شد این بود که شما با شیلد دیگر نمی توانستید خون خود را زیاد کرده و تنها می توانستید شیلد خود را پر کنید.
    و برای همین شما تنها می توانید در زون خون خود را افزایش دهید که از کلس متیک استفاده کرده که این کلس نیز در این موارد بسایر موثر عمل کرده و جان شما از زون گیری نجات میدهد و شما میتوانید با گان بی وای 15 خود تمام انمی ها را نابود کرده و وین بازی را ازان خود کنید.

10.به هیچ عنوان به صورت مستقیم با انمی های اسنایپر رقابت نکنید مگر اینکه گان اسنایپ را در کیف خود داشته باشید زیرا اسنایپر ها خیلی راحت می توانند شما را بادو تیر وبدون اینکه شما بتوانید با گان بی وای 15کاری انجام دهید در کمترین زمان ممکن بکشند.

11.اگر دو و یا سه نفر روبه روی شما بودند هرگز به طور مستقیم  با گان بی وای 15 به آن ها راش  ندهید زیرا یکی از مشکلاتی که اکثرگیمر های بازی کالاف دیوتی با آن سر و کار دارند این است که تا یک اسکواد و یا دونفر انمی را با هم می بینند به صورت مستقیم به آن راش می دهند.
و برای همین خیلی سریع توسط انمی های رو به روی خود که از گان های قدرتمند مانند ای کی 47 و یا هر گان دیگر که استفاده می کنند کشته می شوند زیرا هر چقدر هم که انمی ها رو بهروی شما ضعیف باشند اگر هر کدام پنج تیر به شما بزند شما خیلی سریع و بدون اینکه بتوانید کار خاصی انجام داده با راش مستقیم خود کشته می شوید.

وبرای همین اگر شما هم با این مشکل رو به رو هستید  دیگر نگران نباشید زیرا ما این مشکل را با تکنیک بسیار ویژه برای شما توضیح می دهیم و شما سریع می توانید از این پس انمی روبه روی خود را در کمترین زمان ممکن به وسیله گان بی وای 15  بکشید.

اگر انمی های رو به روی  شما در حدود چهار نفر باشند حتما سعی کنید دوتا از آن هار ا با  انداختن بمب و یا اسنایپ بکشید تا تعداد آن ها کاهش پیدا کند و هنگامی که تعداد آنها به دونفر رسید دوباره با انداختن بمب های متعدد هم سعی کنید خون آنها را کم کرده و هم آن دونفر را از هم جدا کنید و سپس هر کدام را پیدا کرده و تک به تک آن دونفر را نیز بکشید.

و اینکه اگر نتوانستید ان دونفر را با اسنایپ بزنید عقب کشیده ودر فرصت مناسب تری با یک راش و تکنیک حرفه ای آنها را بکشید همچنین شما می توانید برای کشتن آنها از ماشین الات قدرتمندی مانند کامیون برای کشتن آنها استفاده کرده و خیلی راحت از روی آنها یک بار رد شوید تا بتوانید آنها را دون کنید.

برای آشنایی کامل با ماشین آلات بازی کالاف دیوتی شما می توانید به مطالب مربوط به آن در سایت ما که یکی از معتبرترین سایت های فروش سیپی است مراجعه کنید و هم به صورت کامل با این ماشین الات قدرمند بازی کالاف دیوتی اشنا  شده وهم خیلی راحت با خرید سیپی با قیمت مناسب و امنیت کامل از سایت معتبر ما وبا زدن گردونه ،کریت و….قدرت خود دربازی افزایش داده و تمام انمی های رو به روی خود را خیلی راحت با گان های قدرتمند خود مانند بی وای 15 بکشید .

12.یکی از بهترین تکنیک هایی که می توان در مود بتل رویال بازی کالاف دیوتی از آن با گان بی وای 15استفاده کرد کمپ کردن است به طوری کراگر انمی های رو به روی شما خیلی قدرتمند بوده و شما توان کشتن آن را نداشتید شما می توانید برای کشتن انمی خیلی راحت  او، در یک مکان در بسته کمپ کرده و وقتی انمی وارد آن مکان شد شما خیلی راحت و سریع  او را بکشید.

برای کمپ حتما یک جای یک دردار که انمی در آنجا انمی نیست نشسته و خط درآن را بگیرید و باید به این توجه کنید که آن مکان پنجره های زیادی نداشته باشد زیرا که انمی می تواند از طریق ان پنجره ها شما را دور زده و وارد خانه شود و برای همین سعی کنید حتما در یک مکانی کمپ کنید که پنجره کم و یا اینکه نداشته وشما خیلی راحت گان خود را برروی  در در حالت نشانه گذاشته ودر خانه را هدف بگیرید تا اینکه وقتی انمی وارد شد سریع شروع به تیراندازی کرده وخیلی راحت او را بکشید.

واینکه می توانید برای کمپ کردن درکنار استفاده از یک گان قدرتمند ازقدرت هایی مانند ترپ ،و یا نامرعی استفاده کنید تا اینکه  انمی به محض وارد شدن بر روی ترپ شما رفته و یا اینکه وقتی انمی به شما نزدیک شد نامرعی رابزنید تا وقتی که انمی در خانه را باز کرددیدکمی  به شماداشنه و شما خیلی راحت تربتوانید او را با گان بی وای 15 قدرتمندخود بکشید .

نکات ویژه در استفاده از گان بی وای 15 سیزن9 ودر مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل
  1. سعی کنید گان بی وای 15 خود راقبل رسیدن به انمی در حالت نشانه گذاشته تا هنگامی که انمی را دیدید به سرعت بتوانید به آن شلیک کرده و قبل از اینکه انمی بتواند کاری انجام دهد آن را بکشید.
  2. اگر سه الی چهار انگشتی نیز بازی می کنید می توانید در هنگام شلیک با گان گان بی وای 15 به انمی با کلیک بر روی دکمه نشستن و فشار دادن آن بر روی زمین خوابیده و به سرعت انمی را دون کنید زیرا این کار باعث می شود که اکثر تیر های انمی خطا رفته و اکثر تیر های شما به انمی خورده و آن را بکشد.
  3. اگر انمی بیش ازحد به شما نزدیک شده بود و تا یک متری شما آمده بود حتما سعی کنید به وسیله گان بی وای 15 خود با هیپ فایر به انمی شلیک کرده و آن را بکشید .
  4. هرگز بدون چک کردن منطقه راش ندهید زیرا ممکن است انمی های پروپلیر با اسنایپ و رایفل های دور برد آن منطقه را زیر نظر داشته و به محض ورود شما به سرعت شما رابکشند و اگر راهی به جز راش ندارید حتما ابتدا یک بمب دودزا انداخته و انمی های کمپر را از مکان کمپ آن ها در بیاورید و از راه دور به آن ها شلیک کرده و آن ها رابکشید و یا در بمب دوزا با بی وای 15 با نشانه گیری دقیق از نزدیک به سرعت آن ها را بزنید.
  5. اگراتچمنتی که بر روی گان بی وای 15 در سیزن9 بازی کالاف دیوتی خود انداختید یک اتچمنت کند و سنگین بوده حتما سعی کنید از راه نزدیک به انمی شلیک کنید و زیاد راش ندهید و با خط گیری های متعدد با دقت بالا آن ها را از پای در بیاورید و اگر اتچمنت سرعتی بر روی گان خود انداخته اید حتما سریع راش بدهید و انمی را از نزدیک بکشید زیرا مثلا اگر شما بر روی گان رایفل سیزن 9 بازی کالاف دیوتی یعنی  گان بی وای 15 اتچمنت های سنگین انداخته باشید هرگز نمی توانید از نزدیک با انمی هایی که از گان های اس ام جی و سریع استفاده می کنند دوام آورده و سریع کشته می شوید.
  6. حتما سعی کنید تا آنجایی که می توانید یک بی وای 15 سبک برای خود بچینید تا در هنگام روبه رو شدن با دشمن سریع گان شما بر روی نشانه رفته و شما خیلی سریع تر بتوانید تیر زدن را آغاز کرده و انمی روبه روی خود قبل از اینکه انمی بتواند به وسیله گان خود به سمت شما تیر بزند و شما را دمیج کند بکشید زیرا اگر شما اتچمنت های سنگین بر روی گان بی وای 15 بازی کالاف دیوتی بیندازید در اکثر اوقات در مقابل انمی های که از گان های ام ایکس نه وفنک دارند کم آورده و کشته می شوید وبرای همین حتما سعی کنید یک اتچمنت سریع و همچنین دقیق را برای خود چیده و انمی هارا در کمترین زمان ممکن نابود کنید.
  7. همیشه سعی کنید تکنیک های خود را بر اساس گانی که در دست دارید بچینید و هر دفعه از یک تکنیک ثابت استفاده نکنید مثلا اگر در هر بار از یک مکان می روید و انمی دیگر در مود مولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل با خط گرفتن چند بار شما را در آن مکان می زند سریع مکان خود را عوض کرد ه واز یک راه دیگر با دور زدن انمی سریع آن را یا گان بی وای 15 بکشید و اینکه همان طور که گفته شد بر اساس گان خود تکنیک خود را انتخاب کنید.
  8.  مثلا اگر از گان هایی مانند ای کی 47 و با ای اس ام ده استفاده می کنید خیلی به انمی نزدیک نشده و از فواصل متوسط به انمی شلیک کنید و یا اگر از گان های اس ام جی مانند فنک و…. استفاده می کنید سریع با تکنیک های حرفه ای به انمی نزدیک شده و با غافگیری او خیلی سریع و بدون اینکه انمی بتواند دمیج خاصی به شما وارد کند اورا با گان بی وای 15بکشید زیرا برای مثال اگر شما با گان های ای کی 47 سریع به انمی نزدیک شوید انمی خیلی راحت می تواند با گان ام ایکس نه خود شما را در کمترین زمان ممکن به وسیله ی هیپ فایر بکشد و یا برعکس.
  9. یکی ازمهم ترین نکاتی که درمودمولتی پلیر بازی کالاف دیوتی موبایل باید به آن توجه کنید این است که حتما یک گان کمکی قئرتمند در کنارگان اصلی مانند بی وای 15 استفاده کنید تابتوانیدانمی رو به روی خود را در سریع ترین زمانممکن و خیلی راحت بکشید واینکه اگر گان اصلی شماشاتگان بودحتما سعی کنید یک کلت دور برد برای خو چیده تا بتوانید در کنار فاصله های نزدیک انمی هایی که دور از شما قرار دارند نیز خیلی راحت و سریع بکشد و لی اگر گان شما اسنایپ بود شما حتما یک کلت نزدیک زن و یا نایف قدزتمند را برای خود برداشته تا بتوانید انمی های نزدیک به خودرا نیز  خیلی راحت وسریع بکشید.

پس شما می توانید با مطالعه مطالب بالا به صورت کامل با گان بسیار خوب و قدرتمند بی وای 15 سیزن 9 بازی کالاف دیوتی  آشنا شده و با چیدن یک اتچمنت خوب تمام انمی های روبه روی خود را نابود کرده و با کشتن آن ها با اقتدار وین بازی را ازان خود کنید، همچنین شما می توانید باخرید سیپی با قیمت مناسب و امنیت کامل از سایت معتبر ما و بازدن گردونه ،کریت و…به مدل های لجندری و اپیک گان بی وای 15 بازی کالاف دیوتی دست پیدا کنید.

منبع: برسی شاتگان بی وای بازی کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *