یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
آموزش مود زامبی کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله به آموزش مود جذاب زامبی کالاف دیوتی موبایل و همچنین به بررسی بهترین گان های مود زامبی برای بقا میپردازیم، پس با ما همراه باشید.

 

بهترین گان های مود زامبی بازی کالاف دیوتی موبایل

امروز می رویم به یک سفر بی بازگشت در دنیایی خونین زامبی های وحشی پس تفنگ های خود را آماده کنید و آماده یک نبرد نفس گیر با لشکر زامبی هایی که به سمت شما حمله می کنند شوید و باگان های آتشین و قدرتمند خود تمام آن ها را لت و پار کنید. مود زامبی یکی از بهترین و جذاب ترین مود های بازی کالاف دیوتی موبایل است.

شما بر خلاف جنگیدن با تعداد کمی از انمی ها وارد یک نبرد بسیار نابرابر با زامبی ها می شوید و شما باید با جمع کردن و همچنین بمب ها و ساخت سلاح های ویژه خود برای بقای خود تا آخرین نفس جنگیده تا بتوانید با کشتن تمام زامبی ها برنده بازی شوید.

اما یکی از مشکلات جدی خیلی از گیمر های بازی کالاف دیوتی موبایل این است که نمی دانند که بهترین انتخاب گان مود زامبی بازی کالاف دیوتی چیست؟ که بتوانند خیلی راحت و سریع زامبی ها را بکشند و هم تیر آنها تمام نشود و برای همین در اکثر اوقات با انتخاب گان های اشتباه جلوی زامبی ها تیر تمام می کنند و سریع توسط زامبی های خونخوار کشته می شوند.

اگر شما هم جزء آن دسته از گیمر هایی هستید که هنوز گان مناسبی برای مود زامبی خود پیدا نکرده اید دیگر نگران نباشید زیرا ما در این مقاله بهترین گان های مود زامبی بازی Call of Duty Mobile را به شما معرفی کرده ایم و شما می توانید با این گان های خیلی راحت حتی مود هارد زامبی را پیروز شوید.

 

بهترین گان های مود زامبی بازی کالاف دیوتی موبایل
بهترین گان های مود زامبی بازی کالاف دیوتی موبایل
گان شماره 1: ام فر ال ام جی (M4LMG)

ام فر ال ام جی یکی از قدرتمند ترین و بهترین گان های مود زامبی بازی کالاف دیوتی موبایل است; زیرا این گان علاوه بر داشتن یک خشاب بسیار عالی دارای یک خشاب صد تیر است که شما می توانید خیلی راحت به وسیله آن تعداد بسیار زیادی از زامبی را بکشید، یکی از مهم ترین و بهترین تکنیک های این گان که شما می توانید در نبرد با زامبی ها از آن استفاده کنید این است که زامبی های نزدیک خود را حتما به صورت هیپ فایر بزنید تا سریع تر کشته شوند.

همچنین علاوه بر خشاب عالی، گان ام فر ال ام جی یکی از بهترین گان های مود زامبی بازی کالاف دیوتی نیز دارای یک قدرت بسیار خوب است و با کمترین تیر می تواند زامبی های رو به روی خود را از پا در بیاورد، همچنین با نشانه گیری خاص و دقیقی که این گان دارد شما خیلی راحت می توانید سر زامبی های خونین را هدف گرفته و با کمترین تیر آن ها را بکشید.

 

ام فر ال ام جی (M4LMG)
ام فر ال ام جی (M4LMG)

 

گان شماره 2: آر پی دی (RPD)

آر پی دی یا همان گان صد تیر که در هر بازی اکشن یک گان محبوب به شمار می رود; در مود زامبی کال اف دیوتی این گان نیز جزء بهترین گان های مود زامبی بازی کالاف دیوتی بوده و با قدرت و دقت بسیار بالا به همراه یک فایر ریت عالی که دارد شما به راحتی می توانید به وسیله آن تعداد زیادی از زامبی ها را از پای در آورید.

گان آر پی دی نیز جزء گان های ال ام جی محسوب شده و طرفداران زیادی را نیز در این مود به خود اختصاص می دهد، همچنین شما می توانید با خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل با قیمت بسیار مناسب و امنیت کامل و با زدن گردونه، کریت و یا باندل به مدل های اپیک و لجندری این گان دست پیدا کرده و قدرت این گان را برای خود چند برابر کرده و با قدرت هر چه تمام تر زامبی های وحشی و خونخوار را لت و پار کنید.

 

آر پی دی (RPD)
آر پی دی (RPD)

 

گان شماره 3: پی پی 19 (PP9)

پی پی 19 نیز یکی از بهترین گان های مود زامبی بازی کالاف دیوتی موبایل و پرکاربرد ترین اس ام جی ها (SMG) با یک ویژگی فوق العاده بوده که این ویژگی چیزی نیست جزء خشاب صد تیر که شما می توانید علاوه از بهره بردن از سرعت تیر یا همان فایر ریت بسیار بالای این گان و همچنین دمیج بسیار خوب از خشاب صدتیر آن بهره کافی را برده و با یک خشاب آن بتوانید تعداد زیادی از زامبی را نابود کنید.

اما مهم تر از خود گان اتچمنت هایی است که شما بر روی گان می اندازید و هر چه اتچمنت شما بهتر باشد گان شما نیز دقیق تر است، پس حتما اتچمنت زیر را بر روی گان خود انداخته تا خیلی راحت بتوانید زامبی را به نشانه گیری دقیق خود نابود کنید.

 

پی پی 19 (PP9)
پی پی 19 (PP9)

 

گان شماره 4: هلگر (Holger)

هلگر نیز مانند دیگر گان های ال ام جی به دلیل دقت و همچنین فایر ریت بسیار بالا یکی از بهترین و پرکاربرد ترین گان های مود زامبی است و شما می توانید به وسیله آن خیلی راحت زامبی هایی که جلوی شما قرار می گیرد را خیلی سریع ار دیگر گان های ال ام جی بکشید تا در نهایت بتوانید با اقتدار تمام زامبی ها را کشته و وین بازی به وسیله یکی از بهترین گان های مود زامبی بازی کالاف دیوتی یعنی هلگر را از آن خود کنید.

 

هلگر (Holger)

 

گان شماره 5: صد تیر

این گان نیز به دلیل سرعت خیلی خیلی بالایی که دارد یکی از گان های بسیار پرکار برد است; این گان نیز جرء گان های ال ام اجی بوده و مانند دیگر گان های ال ام جی با یک خشاب آن شما می توانید اکثر زامبی را نابود کنید.

این گان تا قبل از مود زامبی تقریبا یکی از گان های بی کاربرد و نه چندان خوب در مود های مختلف بوده اما با آمدن مود زامبی دیگر این گان به یکی از بهترین گان های مود زامبی بازی کالاف دیوتی تبدیل شده و از دیگر گان های ال ام جی در این کاربرد بسیار زیاد تری داشته و بسیار از گیمر های بازی کالاف دیوتی در مود زامبی از آن استفاده می کنند.

 

صد تیر
صد تیر

 

پس اگر این مطالب را خواندید دیگر معطل نکنید و با آشنایی کامل با بهترین گان های مود زامبی بازی کالاف دیوتی یکی از گان ها را بنا بر علاقه خود انتخاب کرده و تمام زامبی ها را به وسیله آن بکشید، و اینکه شما می توانید با خرید سیپی با قیمت مناسب و امنیت کامل از سایت ما و با زدن کریت، گردونه و… به مدل های اپیک و لجندری آن دست پیدا کرده و همه زامبی ها را با گان های آتشین خود نابود کنید.

منبع: بهترین گان های مود زامبی بازی کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *