یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
مکان تانک در کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله به بررسی  نحوه استفاده ازتانک ها ، مکان تانک ها و سایر نکات مربوط به آن میپردازیم.

 

آموزش استفاده از تانک در کالاف دیوتی موبایل

در خیلی از مواقع پیش آمده که ما سوار برتانک شده ایم اما سریع مورد هدف دشمن قرار گرفته شده و تانک ما منفجر شده و یا اینکه انمی ما را از طریق بمب دودزا درون تانک دون کرده، در دیگر مواقع نتوانستیم تانک را به درستی حرکت دهیم و بسیاری از مشکلات دیگر که باعث می شود ما دیگر سوار برتانک نشده و از آن استفاده نکنیم.

اما آیا راهی برای جلوگیری و حل این مشکلات وجود دارد؟ آیا می توان بدون اینکه این همه مشکلات پیش بیاید به راحتی انمی ها را دون کنیم و یا اینکه هنگامی که دود زا بر روی تانک می اندازند دون نشویم؟ و بسیاری از سوالات دیگر که شما می توانید برای پیدا کردن پاسخ آن به مطالب زیر مراجعه کرده و آن را تا آخر بخوانید تا به بهترین وحرفه ای ترین راننده تانک تبدیل شوید.

قبل از خواندن نکات حرفه ای تانک، با بمب های موجود در کالاف دیوتی موبایل آشنا شوید تا از منهدم شدن تانک توسط انمی جلوگیری به عمل آید.

آموزش استفاده از تانک در کالاف دیوتی موبایل
آموزش استفاده از تانک در کالاف دیوتی موبایل
  1. نکته اول: شما می توانید برای تنظیم نوع دکمه های هدایت تانک به تنظیمات بازی Call of Duty Mobile مراجعه کرده و هر منویی که با آن برای به حرکت در آوردن تانک راحت تر هستید را انتخاب کنید.
  2. نکته دوم: سعی کنید تانک خود را به مکان های مرتفع برده تا هر انمی که به شما نزدیک می شود را سریع ببینید و آن را به سرعت و با یک شلیک موشک دون کنید.
  3. نکته سوم: اگر بر روی تانک شما بمب دودزای سمی انداختند به هیچ عنوان از تانک خود پیاده نشوید بلکه به جای خارج شدن و فرار سریع تانک را حرکت داده و از منطقه دودزا دور شوید زیرا اگر از تانک خارج شوید انمی ها شما را محاصره کرده و شما را درجا و به سرعت دون می کنند.
  4. نکته چهارم: شما می توانید با کلیک بر روی نشانه، نشانه تانک را بسیار به انمی نزیک کرده و آن را از راه دور به صورت دقیق دون کنید.
  5. نکته پنجم: اگر نزدیک به دریاچه و یا دریا هستید مواظب باشید که تانک به داخل آب نیفتد زیرا اگر تانک به داخل آب بیفتد از کار افتاده و دیگر امکان استفاده از آن را نخواهید داشت.
  6. نکته ششم: اگر تانک شما در حال منفجر شدن بود سریع از تانک بیرون آمده و با اسکیت یا دویدن سریع، خود را به محل امنی برسانید زیرا اگر تانک منفجر شود شما هم به همراه تانک دون می شوید.
  7. نکته هفتم: اگر انمی در نزدیکی تانک قرار داشت می توانید با تیر بار به او شلیک کرده و یا با تانک به او ضربه بزنید تا حسابی دمیج به دشمن وارد شود.
  8. نکته هشتم: سعی کنید اگر انمی در حال حرکت بود موشک تانک را کمی به جلوتر انمی زده و یا اینگه اگر در خانه کمپ کرده بود موشک تانک را از طریق پنجره ها وارد کرده تا انمی دون شود.
  9. نکته نهم: دقت داشته باشید اگر انمی در نزدیکی شما می چرخد تانک را ثابت نگذارید و مدام تانک را جا به جا کرده تا هم از بمب دودزای سمی آن در امان باشید و در فرصت مناسب با فاصله، او را در تیر رس قرار داده و با یک ضربه انمی را دون کنید.

پس شما می توانید با یادگیری این تکنیک ها و نکات مهم به راحتی به وسیله ی تانک انمی ها را دون کرده و با اقتدار وین بازی را از آن خود کنید و همچنین شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از ما به نوع اپیک و قدرتمند و زیبای تانک ها دست پیدا کنید.

منبع: آموزش استفاده از تانک در کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *