یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
بهترین اسلحه اسنایپر کالاف دیوتی موبایل

اسنایپر از اسلحه های سنگین و محبوب کالاف دیوتی موبایل میباشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، در این مقاله به برسی خفن ترین و حرفه ای ترین اسنایپر های کالاف دیوتی موبایل میپردازیم.

همه چیز درباره اسنایپ های بازی کالاف دیوتی موبایل

اسنایپ یکی از گان های پرکاربرد و بسیار محبوب در بازی کالاف دیوتی موبایل است. در بازی کالاف دیوتی موبایل انواع گوناگونی از اسنایپ ها وجود دارد، که شما می توانید بنا بر علاقه مندی خود یکی از آن ها را برای بازی انتخاب کنید.

یکی از مشکلات و دغدغه های  اکثر اسنایپر های بازی کالاف دیوتی موبایل، ندانستن چگونگی کار با اسنایپ و انتخاب فضای مناسب برای اسنایپ زدن است و برای همین در هنگام مواجه شدن با انمی و یا اسنایپرها کم آورده و کشته می شوند، اما با خواندن این مقاله دیگر نگران این مشکلات نباشید، زیرا ما در این مقاله انواع اسنایپ ها و نوع تنظیم تجهیزات و چگونگی کار با آن، و همچنین تکنیک های ویژه جهت افزایش سرعت و دقت در اسنایپ زدن را به شما معرفی می کنیم.

انواع اسنایپ های بازی کالاف دیوتی موبایل

1.آرستیک

آرستیک یکی از قوی ترین و دقیق ترین اسنایپ ها هم درمود مولتی پلیرو هم درمود بتل رویال است، که نوع معروف آن یعنی اسنایپ حرارتی در بتل رویال در بین گیمرها بسیار محبوب بوده، واینکه تنظیمات این اسنایپ در دو نوع قدرتی و سرعتی است.

 

نکات ویژه و مهم برای تنظیم اسنایپ آرستیک

1.اسنایپ آرستیک سنگین و قدرتی (مخصوص بتل رویال)

اگر شما یکی از طرفداران اسنایپ های سنگین و قدرتی هستید می توانید اسنایپ آرستیک خود را طبق اطلاعات زیر بسازید:

 

انواع اسنایپ
انواع اسنایپ

 

2.اسنایپ آرستیک سبک و قوی(مخصوص مولتی پلیر)

اما اگر شما جزء اسنایپر های سرعتی هستید می توانید اسنایپ خود را طبق اطلاعات زیر تنظیم کنید، تا اینکه بتوانید با بیش ترین سرعت دیگران را مورد اصابت گلوله قرار داده و آن ها را طی چند ثانیه دون کنید.

 

آرستیک
آرستیک

 

3.نصب دوربین بر روی آن

اگر می خواهید بر روی اسنایپ خود برای بتل رویال دوربین بیندازید می توانید هر دوربینی که به آن علاقه دارید را بر روی اسنایپ بیندازید، ولی برای مولتی پلیر حتما یک دوربین سرعتی مانند دوربین سه ایکس بیندازید، البته توصیه ی ما به شما برای بتل رویال این است که هیچ دوربینی بر روی اسنایپ نیندازید تا بتوانید از دوربین خود آرستیک که دشمن را کاملا واضح نشان می دهد استفاده کرده و آنها را دون کنید.

 

اسنایپر
اسنایپر

 

4.تزیین ورنگ آن

برای تزیین و رنگ اسنایپ به قسمت کاستومایز رفته و با برچسب و آوزونکی آن را تزیین می کنیم و برای رنگ کردن آن نیز به منوی پایین سمت چپ یعنی کاسمو می رویم.

 

لوکاس:

لوکاس جزء اسنایپ های سرعتی کالاف دیوتی است که به دلیل سرعت زیاد نشانه گیری و همچنین سبک بودن آن طرفدارن بسیاری را به خود اختصاص می دهد.

لوکاس به شکل های زیبا و متنوعی در بازی وجود دارد، که جدید ترین نوع آن، با ویژگی های منحصر به فرد اعم از دوبین خاص مربعی با وضوح دقیق بسیارعالی در بتل پس سیزن 1 وجود دارد.

 

لوکاس
لوکاس

 

نکات مهم درباره تنظیمات لوکاس

 

1.لوکاس سرعتی (مخصوص مولتی پلیر)

برای ساختن یک لوکاس سرعتی هم در نشانه گیری و هم درحرکت کردن با آن، شما می توانید لوکاس خود را طبق اطلاعات زیر تکمیل کنید:

 

لوکاس سرعتی
لوکاس سرعتی

 

2.لوکاس سنگین (مخصوص بتل رویال)

برای درست کردن یک لوکاس دقیق وسنگین شما می توانید اسنایپ لوکاس خود را طبق اطلاعات زیر تکمیل کنید.

 

لوکاس سنگین
لوکاس سنگین

 

نصب دوربین

اگر علاقه به نصب دوربین بر روی لوکاس خود دارید می توانید طبق علاقه خود می توانید از هر دوربینی استفاده کنید، اما توصیه ما فقط برای مولتی استفاده از دوربین های سرعتی مثل دوربین تصویر زیر است.

 

اسنایپر لوکاس
اسنایپر لوکاس

 

دی ال کیو33: این اسنایپ یکی از اسنایپ های نقطه زن در بازی کالاف دیوتی است که به دلیل سرعت بالا و نوع خاص شکل این اسنایپ، در بین اسنایپر های بازی کالاف دیوتی موبایل طرفداران زیادی دارد.

برای تنظیم این اسنایپ، شما می توانید اسنایپ خود را طبق اطلاعات زیرتنظیم کنید.

 

دی ال کیو33
دی ال کیو33

 

نصب دوربین بر روی اسنایپ

شما می توانید بنا برعلاقه خود یک دوربین  را برای بازی انتخاب کنید، و اینکه بهتر است آن دوربینی که شما برای مولتی انتخاب می کنید یک دوربین سرعتی باشد.

 

اسنایپر دی ال کیو33
اسنایپر دی ال کیو33

 

اسنایپ های ام 21 وایکس پی آر:

تنها نکته مثبت این اسنایپ ها داشتن ویژگی خاصی برای پشت سر هم تیر زدن است این اسنایپ هم به دلیل نداشن دمیج بالا و همچنین رنج بالا طرفداران بسیار کمی در بازی کالاف دیوتی موبایل دارد. شما می توانید این اسنایپ ها را بر حسب علاقه خودآن را به صورت سبک و سرعتی و یا سنگین و قدرتی تنظیم کرده و از آن در بازی استفاده کنید.

 

M21
M21
XPR
XPR

 

اسنایپ دوتالو

این اسنایپ به دلیل سرعت بسیار بالا و شکل زیبای آن طرفداران بسیار زیادی را در زمینه مولتی پلیر به خود اختصاص می دهد، و شما می توانید برای بهترین نوع تنظیم آن، اسنایپ خود را طبق اطلاعات زیر تکمیل کنید.

 

اسنایپ دوتالو
اسنایپ دوتالو

 

اسنایپ بمبی (NA-45)

اسنایپ بمبی به دلیل قدرت بسیار بالا و همچنین راحتی کار با آن، طرفداران بسیار زیادی را هم در بتل و هم مولتی به خود اختصاص داده است، زیرا با استفاده از این اسنایپ دیگر نیازی به زدن تیر دقیق به انمی نیست و با زدن دو تیر و منفجر کردن بمب باعث کشته شدن انمی می شود.

برای تنظیم این اسنایپ، اسنایپ خود را طبق اطلاعات زیر تکمیل کنید.

 

اسنایپ بمبی (NA-45)
اسنایپ بمبی (NA-45)

 

نصب دوربین بر روی آن

یکی از مهم ترین نکته ها هنگام کار با اسنایپ بمبی گذاشن دوربین های دقیق وسرعتی بر روی آن بوده، و شما می توانید با این کار با سرعت و دقت بیش تری دیگران را مورد هدف قرار دهید.

 

انواع اسنایپ کالاف دیوتی
انواع اسنایپ کالاف دیوتی

 

نکات بسیار ویژه و کاربردی در هنگام کار با اسنایپ:

1.قبل از رفتن به مقابل دشمن دوربین خود را آماده کنید.

2.شما باید با دو دست خود دوربین را طوری تنظیم کرده که دوربین شما مستقیم وسریع بر روی دشمن قرار گیرد.

3.دوربین را قبل از رفتن به میدان مسابقه به حالت مستقیم قرار دهید نه زیاد بالا و نه پایین بلکه مستقیم قرار داده تا زمان زیادی برای جا به جایی دوربین از شما گرفته نشود.

4.درهنگام استفاده از اسنایپ های سرعتی باید بالا تنه ها را مورد هدف قرار دهید.

پس شما می توانید با تنظیم صحیح اسنایپ و با یاد گرفتن شیوه صحیح کار با اسنایپ، و با تمرین زیاد و همچنین خواندن مطالب بهترین فضا های اسنایپ زدن و درنهایت با جاگیری درست یکی از بهترین اسنایپر های بازی شوید و اینکه اگر به اسنایپ های اپیک بتل پس و  همچنین لجندری گردونه علاقه دارید می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمتی مناسب صاحب یک اسنایپ متمایز و حرفه ای شوید.

منبع: انواع اسنایپ در کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *