یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
Creating an account of India Region Call of Duty Mobile

ریجن هند کالاف دیوتی موبایل از محبوب ترین و به صرفه ترین ریجن های کالاف دیوتی موبایل بشمار میرود. اگر علاقمند به ساخت اکانت ریجن هند کالاف دیوتی موبایل میباشید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید

شیوه ی ساخت اکانت ریجن کشور هند در بازی کالاف دیوتی موبایل 

خیلی از وقت ها برای شما پیش آمده که دوست داشتید برای اکانت خود در بازی کالاف دیوتی موبایل یک بتل پس، آفر و یا حتی یک باندل را بخرید و یا این که بخواهید، با کمترین سی پی حداقل دو یا سه بار یک گردونه را بزنید، ولی قیمت آن بسیار زیاد و برای شما به صرفه نبوده و شما از خرید آن پشیمان شده باشید، اما نگران نباشید ما در این مطلب به شیوه ساخت اکانت ریجن هند که، دارای ارزان‌ترین بتل پس، باندل وکریت با نصف سی پی نسبت به سایرریجن ها، وتعداد سی پی کم تر برای زدن هربار گردونه بازی برخورداراست میپردازد به طوری که شما می توانید با پنج هزار سی پی یک گردونه کامل را بزنید، علاوه بر آن اکانت ریجن هند یک آفر ویژه کاپیتان پرایس به همراه یک کلاشینکف و یک چترزیبا به همراه ۵۶۰ سی پی دارد. ‪

شما باید برای خرید سی پی وهمچنین برای ساخت اکانت ریجن هند به دو نکته مهم توجه داشته باشید:

اول اینکه شما می توانید برای به صرفه تربودن و ارزان بودن قیمت های سی پی، بتل پس و… برای همه ریجن ها به سایت معتبر و فعال در حوزه خرید سی پی و.. در بازی کالاف دیوتی موبایل وهمه نوع بازی دیگر مراجعه کرده، و آن ها را با قیمتی ارزان‌تر و مناسب تر بخرید.

دوم اینکه شما می‌توانید با ساخت اکانت ریجن هند با کمترین تعداد سی پی چیزهای بیشتری را بگیرید و در نهایت با کمترین پول و خرید سی پی بیشتر چیزهای زیادی را در اکانت خود با سی پی کم تر خریداری کرده و با یک تیر دو نشان بزنید و اکانت خود را ارتقا دهید.

برای ساخت اکانت ریجن هند مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله اول: ورود به منوی ایجاد حساب و خارج شدن از اکانت

درمرحله اول شما ابتدا اگر اکانت خود را روی ایمیل نبرده باشید می توانید با استفاده از رفتن در تنظیمات و با کلیک بر روی منوی سمت راست که در تصویر مشخص شده  وارد منوی اکتیویژن و یا همان ساخت اکانت شوید،ولی اگر اکانت خود را روی ایمیل دیگر ثبت کردید باید بدانید که در این حالت دیگر شما امکان تغییر ریجن را ندارید و شما باید یک اکانت جدید بسازید. و برای ساختن اکانت جدید باید از اکانت خود خارج شوید، برای خارج شدن از اکانت خود می توانید با رفتن به منوی آخر و کلیک بر روی پایین تر قسمت آن طبق تصویر از اکانت خود خارج شده و با کلیک بر روی قسمت وسط یعنی کالاف دیوتی موبایل وارد منوی ساخت اکانت شوید.

 

call of duty mobile
call of duty mobile

 

مرحله دوم: نصب و فعال کردن نرم افزار تغییر آی پی بر روی موبایل روی کشور هند

بعد از اینکه از اکانت خود خارج شدید در دومین مرحله از مراحل ساخت اکانت ریجن هند نرم افزار تغییر آی پی که در تصویر زیر می بینید را، از گوگل پلی دانلود کنید و سپس آن را مانند عکس بر روی ریجن هند تنظیم کرده و سپس وارد بازی کالاف دیوتی شوید.

هنگامی که وارد بازی کالاف دیوتی موبایل شدید بر روی منوی وسط یا همان کالاف دیوتی کلیک کنید تا به منوی زیر برسید در منوی زیر یک راه برای ورود به حساب کاربری وجود دارد که شما بر روی لینک زیر کلیک کرده تا به منوی ساخت اکانت اکتیویژن یا همان کالاف دیوتی موبایل بروید.

 

ساخت اکانت ریجن هند
ساخت اکانت ریجن هند

 

IP change software
IP change software

 

مرحله ی سوم: وارد کردن اطلاعات و ثبت اکانت

هنگامی که وارد منوی ایجاد حساب شدید در مرحله اول طبق تصویر ایمیل را وارد کرده و سپس پسورد یا همان رمز اکانت را به دلخواه وارد میکنید و درنهایت ریجن را بر روی کشور هند یا همان ایندیا می گذاریم و دو تیک را فعال کرده و ساخت اکانت ریجن هند را تکمیل می کنیم.

 

ساخت اکانت ریجن هند کالاف دیوتی موبایل
ساخت اکانت ریجن هند کالاف دیوتی موبایل

 

مرحله چهارم: بررسی درستی اکانت واطلاعات آن

برای اطمینان از صحیح بودن اطلاعات اکانت خود می توانید با خروج و ورود دوباره به آن، از صحیح بودن اطلاعات آن اطمینان کامل پیدا کنید.

پس ما می توانیم با ساخت اکانت ریجن هند که با ارزش ترین ریجن بازی کالاف دیوتی موبایل است، هم به آفر ویژه و ارزان کاپیتان پرایس که یکی از با ارزش‌ترین اسکین های زیبا و قدیمی‌ کالاف دیوتی موبایل هست دست پیدا کنیم و با کمترین پول بیشترین چیز ها را در بازی کالاف دیوتی موبایل با سی پی کمتر به دست آوریم.

منبع: شیوه ی ساخت اکانت ریجن کشور هند در بازی کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *