یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
شخصیت الکس میسون در کالاف دیوتی موبایل

از شخصیت های فداکار و باهوش، بی شک الکس میسون در رده اول قرار دارد که به سراغ زندگینامه الکس میسون میرویم.

معرفی شخصیت الکس میسون در بازی کالاف دیوتی

الکس میسون و دیوید میسون که پسر الکس میسون است هردو تاثیر مستقیم در سری بازی کالاف دیوتی بلک اوپس داشته اند. کاپیتان الکس میسون یک کاپیتان نیروی باز نشسته سازمان سی ای ای است. الکس میسون درتاریخ 3 ژوئن سال 1933 در فیربانکس الاسکا متولد شد. همجواری جغرافیایی ایالت زادگاه وی با روسیه کمونیست، تهدید جنگ سرد را بسیار بیشتر از اکثر آمریکایی ها به آستان وی نزدیک کرد. این یک عامل اساسی در ایده آل های ضد کمونیستی پرشور او بود و در نهایت منجر به پیوستن وی به تفنگداران شد.

وی جوانی خود را با شکار گوزن و گریزلی ها در بیابان آلاسکا به همراه پدرش، کهنه سرباز جنگ جهانی دوم و دریافت کننده قلب بنفش به دلیل زخم هایی که در حین انجام ماموریت در جزیره ماکین اتول دریافت کرد، گذراند. به همین ترتیب، او در محیط های هوای سرد مهارت دارد و یک تیرانداز عالی است. وی در 20 سالگی جوانترین برنده جام ویمبلدون در تاریخ مسابقات تیراندازی شد.

 

الکس میسون در کالاف دیوتی موبایل
الکس میسون در کالاف دیوتی موبایل

 

شغل نظامی

در اوایل دهه 1950، میسون به عنوان یک پیاده نظام و بعداً در نیروی دریایی فورس ریکون درکره جنوبی خدمت کرد. در سال 1958، وی پس از یک دوره خدمت با تفنگداران دریایی به استخدام آژانس های اس او جی و اس ای دی درآمد. الکس میسون که در زمان پیوستن به اژانس با تمایز خدمت کرده است، با بسیاری از همکاران آژانس خود دوستی دیرینه ای دارد و خویشاوندی خاصی با یک عامل به نام فرانک وودز نشان می دهد.

درباره شخصیت الکس میسون داستان های زیادی وجود دارد که تقریبا همه گیمرهایی که سری کالاف دیوتی بلک اپس را بازی کرده اند از ان خبر دارند، اما ما به سراغ یک داستان که کمتر کسی به آن توجه کرده و از آن خبر دارد آن هم در سیر داستان بازی در حد یک تئوری است می‌پردازیم.

زمانی که الکس میسون و فرانک وودز برای ترور فیدل کاسترو به کوبا می روند او را ترور می کنند و قصد فرار از آنجا را با یک هواپیما دارند الکس میسن می بیند که جلوی در فرودگاه را بسته‌اند و هواپیما نمی‌تواند تیک اف کند برای همین از هواپیما پیاده شده پشت تیربار هوایی می‌نشیند و ماشین هایی را که سد راه هواپیما شده‌اند را نابود میکند در همین حین که فرانک وودز و بقیه موفق به فرار می شوند الکس میسون در انجا گیر می‌افتد، در عین تعجب می بیند که فیدل کاسترو زنده است و آنها فقط یکی از بدل های او را کشته اند.

فیدل کاسترو او را به دو رفیق روسیه تحویل می دهد و آنها هم الکس میسون را شست و شوی مغزی می دهند. لازم به ذکر است که روسی ها در نوتی از آمریکا افرادی به نام سربازان خاموش را نفوذ داده‌اند و آنها را آماده به عملیات نگه می دارند که فقط با فرستادن یک کد آنها شروع به عملیات تعیین شده می کنند. از آنجایی که آنها الکس میسون را گروگان گرفته‌اند و او را شست و شوی مغزی داده‌اند و کسی هم از آن خبر ندارد و با یک صحنه سازی او از زندان به کمک  ویکتور رزرو فرار می کند که در همان فرار هم ویکتور رزرو کشته می شود.

و همینطور الکس میسون در روزی که رئیس جمهور آمریکا یعنی جان اف کندی ترور می شود حضور داشته و قبلاً هم در حضورش در کنار رئیس جمهور خیال ترور به سرش زده یک تئوری مطرح است که قتل رئیس جمهور به دست الکس میسون و باقی سرباز های خاموش روسیه بوده باشد. همچنین لازم به ذکر است که این داستان فقط یک تئوری است که در سیر داستانی بازی کالاف دیوتی بلک اپس مطرح است هرچند در واقعیت رئیس جمهور آمریکا جان اف کندی واقعاً در سال سوم ریاست جمهوری ترور می شود ولی الکس میسون یک شخصیت در بازی است و وجود خارجی ندارد.

شما میتوانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از گردونه و کاراکتر های جذاب این بازی بهره مند شوید و یک تجربه عالی را کسب کنید.

منبع: شخصیت الکس میسون در کالاف دیوتی موبایل

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *