یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
سیزن 14 بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی همواره با آپدیت های خود کاربران را متحیر کرده است و این سری به سراغ یکی دیگر از سیزن های جدید و جذاب کالاف دیوتی موبایل میرویم. با ما همراه باشید تا به مو به مو سیزن 14 را برای شما عزیزان بشکافیم.

 

سیزن 14 بازی کالاف دیوتی موبایل

 

تفنگ های جدید سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل

حساب رسمی کالاف دیوتی موبایل در توییتر خبر از از عرضه دو اسلحه جدید و جذاب در سیزن جدید داد. کمپانی اکتیویژن مدتی پیش اعلام کرده بود که تفنگ های جدید سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل بابت میل گیمرها خواهند بود. انتظار می رود که اولین اسلحه ای که در این سیزن ارائه می شود، پیسکیپر باشد. پیسکیپر ترکیبی از مسلسل دستی و اسلحه های تهاجمی است. ما برای اولین بار این اسلحه را در بلک آپس دو مشاهده کردیم. در آن زمان این اسلحه تبدیل به یکی از انتخاب های کالاف بازان شد و دوباره در بازی بلک آپس چهار هم شاهد این اسلحه بودیم. البته به احتمال زیاد شکل و شمایل پیس کیپر کالاف دیوتی موبایل شبیه به نسخه بلک آپس چهار باشد نه دو.

اسلحه دیگری که به قرار است در سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل اضافه شود. ام پی هفت است. ام پی هفت یک تیربار دستی جمع و جور است که به درد نبردهای رو در رو می خورد و در واقع جزو سلاح های کلاسیک این مجموعه حساب می شود. به قول کالاف بازان ام پی هفت خوراک نبردهای نزدیک و نیازمند به سرعت بالا است و پیسکیپر بیشتر برای نبردهای در فاصله کم تا متوسط مناسب می باشد. البته ام پی هفت در فاصله نزدیک آسیب بیشتری به دشمنان وارد می کند.

مپ های جدید سیزن 14

در حال حاضر یک مپ رسمی توسط اکتیویژن تایید شده است و آن مپ معروف nuketown است در این مپ شاهد یک قلعه قدیمی هستیم که دیوارهای سست و آسیب پذیری دارد. نام این مپ در سرورهای آزمایشی بازی nuketown Russia است. همچنین دو مپ rebirth و raid holiday نیز به سرورهای آزمایشی بازی اضافه شده اند. هنوز اطلاعات دیگری درباره مپ های آینده بازی منتشر نشده است اما احتمال می رود که بعد از پایان سال 2020 ، اخبار جدیدی در این باره بشنویم. مپ های raid snow و oasis نیز طبق گفته کاربران احتمالا در سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل حضور خواهند داشت البته هنوز به طور رسمی تایید نشده اند. همچنین یکی از هواداران چینی بازی در توییتر خود نوشته است که مپ میامی هم ممکن است عرضه شود. زامبی ها در سیزن چهار بازی حذف شدند و هنوز که هنوز است خبری از آنها نیست.

پرک های جدید سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل

در سیزن جدید احتمال اضافه شدن پرک over kill وجود دارد، با استفاده از این پرک شما میتوانید دو اسلحه سنگین را در لودات خود قرار دهید و مجبور نیستید یک کلت و یا چاقو را به عنوان اسلحه دوم خود قرار دهید، این یک پرک جنجالی و جذاب خواهد بود که از چند سیزن قبل قرار بود به بازی اضافه شود که ظاهرا سیزن 14 میتواند میزبان خوبی برای این پرک خفن باشید.

بتل پس سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل

با شروع سیزن جدید بازی شاهد یک بتل پس جدید هم خواهیم بود و بازیکنان باید انتظار جوایز جدید با طرح های مختلفی را داشته باشند. همچنین قرار است در بتل پس سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل شاهد چند شخصیت جدید باشیم. البته برخی از کاربران در فضای مجازی چندان روی خوشی به این شخصیت ها نشان نداده اند. در ادامه به نگاهی کوتاه به این شخصیت ها خواهیم داشت. در بتل پس سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل طرح های رایگان جدیدی برای اسلحه ها عرضه خواهد شد. شما می توانید با خرج مقداری xp این طرح ها را باز کنید.

کاراکتر های جدید سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل

طبق اخبار جدید سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل، قرار است شاهد شخصیت های جدیدی در بازی باشیم اولین شخصیت ما در این سیزن گوست است که البته از همان اوایل همان در بازی حضور داشت اما حالا دوباره شاهد عرضه اسکینی جدید برای او هستیم. نام این اسکین دارک ویژن است. نفر دوم هلن پارکر است که برای اولین بار در سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل او را ملاقات خواهیم کرد. هنوز اطلاعات زیادی درباره این شخصیت منتشر نشده است. ادلر هم یک اسکین جدید به نام ماونتین درب دریافت می کند. آخرین کاراکتر جدید هم گولم است.

ایونت های جدید سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل

مانند سیزن های قبل در این سیزن هم شاهد یک سری ایونت های جدید خواهیم بود. در ادامه به برخی از ایونت های جدید سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل اشاره می کنیم. همچنین در سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل شاهد یک حالت مولتی پلیر جدید هم خواهیم بود. در این حالت جدید که برای اولین بار در سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل شاهد آن هستیم، بازیکنان باید برای اینکه امتیاز بگیرند، پلاک های دشمنانی که کشته اند را جمع کنند و آنها را به نقاطی که بر روی نقشه مشخص شده است ببرند. همانطور که گفتیم در سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل بجز ایونت های فصلی همیشگی، شاهد ایونت های جدیدی هستیم. پراپ هانت زمستانی و holiday raid جزو ایونت های جدید هستند.

مواردی که در حال حاضر در سرورهای تستی سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل وجود دارند

مانند گذشته، معمولا سرورهای تستی کار خود را چند روز زودتر شروع می کنند تا باگ های تا جای ممکن رفع شوند و بازیکنان تجربه بهتری داشته باشند. برای دسترسی به این سرورها بازیکنان باید نسخه آزمایشی را که تقریبا حجمی دو گیگابایتی دارد را دریافت کنند. نسخه آزمایشی به عنوان یک نسخه جدا بر روی گوشی موبایل شما نصب می شود و هیچ تداخلی با حساب کاربری شما در بازی اصلی ندارد. در حال حال حاضر در سروهای تستی مپ های جدیدی که در بالا اشاره کردیم وجود دارند به همراه وسیله نقلیه جدید بازی یعنی اسنوبرد. همچین حالت چند نفره گرایند را هم می توانید امتحان کنید. گان فایت سه بازیکن در مقابل سه بازیکن دیگر هم اضافه شده است و اسلحه های جدید را هم می توانید امتحان کنید. البته همانطور که در بالا اشاره کردیم، سیزن 14 کالاف دیوتی موبایل به طور رسمی از ششم بهمن ماه شروع می شود.

نتیجه گیری : به دلیل اینکه هنوز 6 روز تا انتشار آپدیت جدید باقی مانده است، اطلاعات دقیقی نسبت به کاراکتر ها و گان هایی که به بازی اضافه میشود وجود ندارد، لذا من تخمین میزنم تا سه روز دیگر اطلاعات کامل منتشر شود که همان روز برای شما نیز قرار میدهیم.

منبع: اخبار سیزن 14 بازی کالاف دیوتی موبایل call of duty mobile

 

 

 

 

 

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *