یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
Call of duty

آموزش گرفتن شخصیت های کالاف دیوتی موبایل  را از ما بخواهید.

CODMobile

کالاف دیوتی موبایل از برترین بازیهای اکشن تلفن همراه میباشد که دارای گرافیک زیبا به همراه گیم پلی حرفه ای میباشد. در بازی کالاف دیوتی تمامی المان های نسخه پی سی و کنسول اعمال شده تا جذابیت بیشتری برای گیمر ایجاد کند. در ادامه به آموزش گرفتن شخصیت های کالاف دیوتی موبایل خواهیم پرداخت.

 

کالاف دیوتی موبایل

 

آموزش گرفتن شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

در این مقاله چند روش برای شما ذکر میکنیم که با انجام آن شخصیت های کالاف دیوتی موبایل برای شما باز میشود و میتوانید این شخصیت های خفن را داشته باشید.

روش اول

یکی از روش های دسترسی به کاراکتر جدید در بازی کالاف دیوتی موبایل به این صورت است که 24 روز در بازی آنلاین باشید. هدیه کالاف دیوتی به شما یک شخصیت رایگان و جذاب میباشد.

روش دوم

یکی دیگر از روش هایی که میتوانید شخصیت های کالاف دیوتی موبایل را دریافت کنید به این صورت میباشد که به قسمت Watch بروید و ویدیو های تبلیغاتی را تماشا کنید با اینکار کالاف دیوتی به شما یک سکه ویژه میدهد که با استفاده از آن اسکین و شخصیت جدیدی را دریافت خواهید کرد.

روش سوم

خرید سی پی کالاف دیوتی. با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل جدید ترین و خفن ترین شخصیت های کالاف دیوتی را از آن خود کنید. مزیت خرید سی پی در این است که شما میتوانید شخصیت دلخواه خود را داشته باشید.

روش چهارم

رنک مچ بازی کنید و امتیاز خود را به بالای 4000 برسانید. کالاف دیوتی به شما یک شخصیت ویژه هدیه میدهد.

روش پنجم

این روش بسیار ساده میباشد و تنها کاری که میبایست انجام دهید، اکانت خود را به فیسبوک لینک کنید. پس از اینکار یکی از شخصیت های کالاف دیوتی موبایل برای اکانت شما اعمال میشود.

 

آموزش گرفتن شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

 

با انجام روش های فوق میتوانید انواع اسکین ها و شخصیت های کالاف دیوتی موبایل را داشته باشید. شما چه روش های دیگری مدنظر دارید؟

 

By admin

3 thoughts on “آموزش گرفتن شخصیت های کالاف دیوتی موبایل”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *